Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    Poistettu
    Nivelvarsi tms. Tars tehdä vähä linkustoja. Illalla googletettuna kotimaisista verkkokaupoista n 6-8€/kpl, IKH n 12€ kpl. Ja saksalainen verkkokauppa 13,80 4kpl. Postia päälle 5,60. Kun tarve on 5kpl, niin pitääkö nämäki perkele tilata ulkomailta, säästää puolet ja saada tuplamäärä odottamaan tulevia tarpeita?

Joten vinkatkaapa joku paikka pk-seudulla jos tiedossa on. Toista tuntia illalla etin kotimaasta googlella löytämättä järkihintaisia kun taas about kuudessa sekunnissa Saksan ebaystä. Miksiköhän tilataan ulkoa...?
    Kun on näprääjä, niin aina pitää olla tavaraa varastossa.
    Sitä paitsi uusi tuote luo uusia mahdollisuuksia.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Nivelvarsi tms. Tars tehdä vähä linkustoja. Illalla googletettuna kotimaisista verkkokaupoista n 6-8€/kpl, IKH n 12€ kpl. Ja saksalainen verkkokauppa 13,80 4kpl. Postia päälle 5,60. Kun tarve on 5kpl, niin pitääkö nämäki perkele tilata ulkomailta, säästää puolet ja saada tuplamäärä odottamaan tulevia tarpeita?

Joten vinkatkaapa joku paikka pk-seudulla jos tiedossa on. Toista tuntia illalla etin kotimaasta googlella löytämättä järkihintaisia kun taas about kuudessa sekunnissa Saksan ebaystä. Miksiköhän tilataan ulkoa...?
    Jos jää joutilaaks niin mä voin ostaa sulta pari kipaletta vaihdetankoa varten noita.
    Superbike #7
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jos jää joutilaaks niin mä voin ostaa sulta pari kipaletta vaihdetankoa varten noita.
    Ettei ois turhan järeitä tollaset linkuston uniballit vaihdetankoon?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Poistettu
    M6 kokoiset juurikin vaihdelinkustoon itsellänikin. Aliexpressin avasin, sieltä n 5€/10kpl, sisältää rahdin. Stainlessina. Ei peekele. Viimenen sammuttaa valot Suomesta.
    Poistettu
    Laitoin sit nääki tilaten kinkyistä. En viittinyt ottaa halvimpia vaan hyvän palautteen ja tuhansia ostoksia saaneesta kaupasta. 18€ rahteineen 10kpl M6 sisäkierteellä ja 10kpl M6 ulkokierteellä.
    Laitoin sit nääki tilaten kinkyistä. En viittinyt ottaa halvimpia vaan hyvän palautteen ja tuhansia ostoksia saaneesta kaupasta. 18€ rahteineen 10kpl M6 sisäkierteellä ja 10kpl M6 ulkokierteellä.
    Tarviis saada itsekin noita, viitsitkö pistää linkin sinne aliin, en ihan heti löytänyt tuhansien ostosten kauppaa ainakaan 6mm ball joint haulla.
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Ettei ois turhan järeitä tollaset linkuston uniballit vaihdetankoon?
    Onpahan riittävän jämäkkä ainakin. En nyt ulkoo muista onko nykyset M5 vai M6, mutta pääasia on, että välyksiä ei ole, eikä tule ihan hetkessä.
    Superbike #7
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Heitäkkö linkin tai kaupan nimen jos homma toimii ok, niin uskaltaa sitten ehkä muutkin tarpeessa olevat tilata sieltä, eikä tartte hukata aikaa etsimiseen.?
    Superbike #7
    Pallonivelen nimellä noita ostin pari kesää sitten jostain tamperelaisesta rautakaupasta/sekatavarakaupasta sekä m6 että m10 kokoisina, hinta oli kyllä lähempänä alibabaa kuin kymppiä, muistaakseni 8 (4+4) maksoi ~10-15e yhteensä
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Löytyyhän noita, mutta samasta paikasta sais löytyä molemmilla kierteillä ja naarasta ja urosta... Kinkit nyt ei oo mua vakuuttanut uniballien laadulla, menee ne nyt, mutta kun koittaa radalle tehdä vivustoa niin...

Asialliset suojakumitki olis jees.
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Heitäkkö linkin tai kaupan nimen jos homma toimii ok, niin uskaltaa sitten ehkä muutkin tarpeessa olevat tilata sieltä, eikä tartte hukata aikaa etsimiseen.?
    Laitan linkin jos tulee kuranttia kamaa. Aliexpressistä oon tehny kai n 30 ostosta, toistaiseksi aina on saanut sitä mitä tilannut. Sieltäkään ei sitä halvinta usein kannata ottaa. Enkä ebaystäkään tilaa sellasesta jossa palautteita on vähän. Saati täältä.

Oikea hakusana on rod end ball joint. Ja Nitro, tossa erässä mulla on aika monta ylimääräistä. Mä voin riistokapitalistina myydä kympillä kappale
    Ja Nitro, tossa erässä mulla on aika monta ylimääräistä. Mä voin riistokapitalistina myydä kympillä kappale
    Ja kaupan päälle sammutat valot Nitron perässä.
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
    Eiks noita oo biltemassaki? M5 ja M6 ulkokierteellä muistaakseni.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Eiks noita oo biltemassaki? M5 ja M6 ulkokierteellä muistaakseni.
    On, mutta taitavat olla sähkösinkittyjä.
    Ah. Täytyy tarkistaa asian tila.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Poistettu
    Emmä kyllä Biltemasta näitä nähny:

On ainakin ollut. Yhteen proggikseen niitä ettiskelin joku aika sitten ja ainakin sillon oli, nyt ei osunu nettikaupasta silmään.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Poistettu
    Voe jumalaade, olin näemmä ebayssäkin onnistunu saamaan ne koriin sillai että oli pakko ostaa. Kohta nimittäin riittää uniballeja

Nyt täytyyki alkaa keksimään jotain v*tunmoista vivustoviritystä kun kerrankin noita riittää!
    Minun mielestä biltemassa on vaan kulmaniveliä näkynyt.
    http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...el-2000020137/
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Jaa se voi olla että muistan väärin kun noikin ois käyny mulle...

Paa raaseri ylimääräset tänne myyntiin, saattasin itekkin pari lunastaa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Voe jumalaade, olin näemmä ebayssäkin onnistunu saamaan ne koriin sillai että oli pakko ostaa. Kohta nimittäin riittää uniballeja

Nyt täytyyki alkaa keksimään jotain v*tunmoista vivustoviritystä kun kerrankin noita riittää!
    Rakenna käsivaihteet.
    Superbike #7
    Tai napaohjaus
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
  24.  
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Minun mielestä biltemassa on vaan kulmaniveliä näkynyt.
    http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...el-2000020137/
    Hyvä juttu. Etsin noita kesällä myös biltemasta. Ei löytynyt, niin sain auton luukunjousen päitä. Tein sitten niillä kun oli ilmasia.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)