Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Vaihdoin öljyt BMW K75S vm. 87 eli sportti-iskareihin. Toinen toimii irrallisena mielestäni oikein eli kun painaa sisään niin palautuu ns. hitaasti ulos. toinen pomppaa saman tien takaisin. Mistähän moinen voi johtua? Pumppailin molempia iskareita öljyä lisätessä useita kertoja. Molempiin laitoin uudet stefat.
    ?
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin öljyt BMW K75S vm. 87 eli sportti-iskareihin. Toinen toimii irrallisena mielestäni oikein eli kun painaa sisään niin palautuu ns. hitaasti ulos. toinen pomppaa saman tien takaisin. Mistähän moinen voi johtua? Pumppailin molempia iskareita öljyä lisätessä useita kertoja. Molempiin laitoin uudet stefat.
    Onko tossa toisessa putkessa meno- ja toisessa paluuvaimennus? Jos ei niin sitten sieltä on shimmit/venttiili rikki. Tahi riittävän paljon ilmaa väärässä välissä.
    Superbike #7
  3. #3
    Minun mielestä noissa ei ole säätöjä. Täytyy vielä poistaa öljyt ja kokeilla uudestaan jos saisi painettua öljyjen kanssa enemmän kasaan.

    En purkanut tätä sisäosaa, poistin vain liukuputken.
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0369
    Viimeksi muokannut: Smistik; 05.10.2015 klo 21:29.
    ?
  4. #4
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Minun mielestä noissa ei ole säätöjä.
    Ei varmaan olekaan, mutta siis sitä tarkoitettiin että toinen iskari vastusta puristumista ja toinen iskari vastustaa avautumista.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #5
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Minun mielestä noissa ei ole säätöjä. Täytyy vielä poistaa öljyt ja kokeilla uudestaan jos saisi painettua öljyjen kanssa enemmän kasaan.

    En purkanut tätä sisäosaa, poistin vain liukuputken.
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0369
    Kun tuota hajoituskuvaa katsoo niin mä ymmärtäisin että toinen vaimentaa menon ja toinen paluun kun on erinlaiset kilkkeet sisällä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  6. #6
    Kylähän se noin taitaa olla että toinen toimii toisinpäin. Korjausoppaasta katselin, niin siinähän onkin perusiskarin ohje. Silti tuo vaikuttaa jotenkin jäykältä ja kimmoisalta. Voisihan tuon purkaa ja katsella onko osat ehjän näköisiä.
    ?
  7. #7
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Kun tuota hajoituskuvaa katsoo niin mä ymmärtäisin että toinen vaimentaa menon ja toinen paluun kun on erinlaiset kilkkeet sisällä.
    Jos en nyt ihan väärin tulkinnu niin vasemmassa putkessa on menovaimennus ja oikeessa paluuvaimennus, joten irtaallaan niiden kuuluukin tuntua erilaisilta.
    Superbike #7
  8.  
  9. #8
    Aina oppii jotain uutta Kiitos vastauksista.
    ?