Tervehdys!
Ko. pyörässä on rasvanippojen paikat takasvingissä joihin voi ruuvata rasvanipat. Osaako joku kertoa kuinka mahdollinen rasvaprässin käyttö tehdään? Vaihtoehtoina joko työntää Litium-pohjaista vaseliinia takahaarukan laakereille ja akselille ja todeta, että homma ok! Toinen vaihtoehto lienee (oli aikoinaan kun autoissa oli rasvanipat) se, että rasvaprässillä työnnetty uusi vaseliini työntää vanhan ulos jostakin ja näin tapahtuessa voidaan todeta rasvaus suoritetuksi?
Lykkää sinne jonkuverran rasvaa. Ensi vähä enemmän, sit jatkossa vähä vähemmän. Luultavasti sielä on jonkinnäkönen vesisuojaus, että ihan suoraan ei vesi pääse laakereille. Mutta jos tööttäät sen suojuksen pois, harmia tulee.
Joka öljynvaihdossa pari tööttäystä raswaa, ja älä enempää murehdi.
Laakerien näkökulmasta, laita niin paljon että ulos tursuava rasva on uutta. Kun olen nippoja asentanut swingeihin ja linkkuihin, olen asentanut stefat väärinpäin jotta rasva pääsee ulos pullauttamatta stefaa. Sitä, onko sinun pyörässäsi niin, en osaa arvata.