Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Kouluttaja, emeritusylläpitäjä massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Möhkön fatbar-projekti etenee, mutta nyt tuli pieni hidaste eteen.

    kiinnikkeet.jpg

    Alkuperäisessä tangonkiinnikkeessä yläkolmion läpi menevä pultti on 14 mm paksu, mutta uudessa kiinnikkeessä vain 12 mm... Jonkinlainen soviteholkki varmaankin toimisi ja sellaisen jo piirtelinkin.

    holkki.jpg

    Mistä materiaalista tuollainen kannattaisi sorvata ja mistä kannattaa palvelua kysyä?
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
    ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  2. #2
    Viilaile M14 kuusiokolopultista jos sattuu pylväsporakone löytymään. Poraat kuusiosta 12mm poralla sisään ja läpi, sitte katkot sopivan mittaiseksi pultin ja lopuksi kannan. Viilalla loppujyystö.

    Melko tarkasti pitänee saada toi 12mm pora osumaan keskelle. Ehkä isommalla (13mm) kuusiota pois tieltä että ei ohjaa 12mm poraa sivuun, sitten pienemmällä poralla kuusioon keskelle alku 12mm poralle.
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  3. #3
    Sulla on piirustukset valmiina joten käy kysymässä Leppävaaran Omniasta jos siellä joku kerkeisi sorvaamaan oppilastyönä holkit. Tai sitten Kehä III kupeessa jossain Järvenperän liittymän kohdalla on Isevat konepaja, sinne hilpaiset ja kysyt saisiko tehtyä holkit. Materiaaliksi alumiini.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  4. #4
    Kouluttaja, emeritusylläpitäjä massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Metallityömies sanoi että pitää olla nuorrutusterästä. Pitääpi katsoa, josko saisi jossain teetettyä järkevällä aikataululla.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
    ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  5.  
  6. #5
    Alumiini riittää, holkkiin ei kohdistu sen kummempaa rasitusta vaan se toimii keskittäjänä. Jos välttämättä haluaa tehdä teräksestä niin sitten rst on parempi vaihtoehto niin holkki ei ala ruostumaan.
    Kylätason kurapyöräilijä.