Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Ensi viikolla pitäis ko. mopotin saada ajoon, ajattelin laittaa navin siihen, mikäköhän kannattas hankkia ja kuinka asennus onnistuu. Ilmeisesti ei ole mitään valmista tökkeliä pyörässä esim. autolaturille.
    Etsi "virran ulosotto" tredejä niin löytyy vaihtoehtoja. Mulla vifferissä otettu valokatkasijasta/piuhoista niin virta
    kytkeytyy/sammuu samalla kun väännät avaimesta. Valmista tökkeliä ei oo.

Kiinnikkeenä mulla on ram mountin emäputkeen kiinnitettävä kuula+ jatko http://www.telferizer.com/products/ . Navina Tomppa Rider 5 (4.3) http://www.gigantti.fi/product/puhel...ttoripyora-gps ja Tyrellä reitit. Mulla toiminut hyvin omaan tarpeeseen.
    T7
    Ei mulla muuta kuin että hyvän pyörän oot hommannut. Mulla kiinni Garmin 660. Siinä oli omat kiinnitys kamat mukana.
    Otin virran suoraan akusta. Hyvin toimii mulla😊
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
    Ippe100, jos sulla on pyörässä Hondan kahvanlämppärit, niin sitten siihen on asennettu myös johtosarja, josta löytyy valmis liitin vaikka naville.
    Johtosarja löytyy pyörän vasemmalta puolelta katteen alta.
    Laitoin just omaan mopoon Garmin 390LM-navin. Siinä on omassa johtosarjassa valmiina muuntaja ja sulake. Kävin moottoripyörähuollossa kysymässä miten se olisi järkevin kytkeä niin neuvoivat ottamaan suoraan akulta virran niin laite ei ole mukana pyörän "känniväylässä". Se tupakansytytinjohto ei muutenkaan toimisi mp-käytössä koska sen piuhan usb-liitin navigaattorin päähän jää moottoripyörään asennettavan lataustelakan taakse. Telakka pitää siis tehdä virralliseksi ja se sytkäliitinpiuha on vain autokäyttöä varten. Hieno navigaattori, monta hienoa mutkaista asfalttipätkää on jo koluttu sen ansiosta, viimeksi tänään.
    Suzuki GSF650SA Bandit
    Kiitoksia vastauksista.

Tilasin johtosarjan jonka saa suoraan akkuun kiinni. (jos johdot riittää)
    Sain myös vanhan Beckerin navin joka on tarpeeton (Z203), saa nähä miten toimii mopoilu käytössä.

Jos se ei pelaa niin Garminin 590LM ois kyllä aika messevä, on hintaakin kyllä yli 500e.
  7.  
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Ei mulla muuta kuin että hyvän pyörän oot hommannut. Mulla kiinni Garmin 660. Siinä oli omat kiinnitys kamat mukana.
    Otin virran suoraan akusta. Hyvin toimii mulla
    Kävin koeajolla kilometrin verran ja kaupat tuli heti. Edellinen pyörä tupla äksä, olin kyllä äimistynyt kuinka kevyt pyörä oli ja helppo käsitellä, ja voimaakin ihan tarpeeks.