Taas osui.. Yhdistelmää ohittanut auto törmäsi kahteen pyörään. Yksi menehtynyt, toinen sekä auton kuljettaja loukkaantunut. Yle.fi/ uutiset. Ei hyvä..
Jos mopoilla ei ole vedetty "tuplaa tikkariin", tulisi kaikissa vastaavanlaisissa tapauksissa
kotilokuskilta (vähintään) evätä ajo-oikeus lopuksi ikää.
Ihan yksi lysti, minkä ikäinen-kokoinen-näköinen..... jne.
Jokaiselle sattuu liikenteessä virhearviointeja, mutta tuon tyyppisissä
jutuissa kotilolla voi, ainakin useimmiten, korjata aika paljon jos vaan haluaa/ymmärtää.
Vittu noita asenteita välillä.
Pari miljoonaa mittarissa kaikkiaan, kotilolla kulkiessa ei montaa
vajakkia ole silmille tullut, mutta mopokilsoihin suhteutettuna ja aika tarkaan
kuitenkin tikkaripuitteissa tilanteet kohdattuna...... ihan kohtuuton määrä
silmilletulijoita on sattunut kohdille.
Moni noista aivokääpiöistä on vielä "palanut verkkokalvolle" naama virneessä kun
siinä sitten on veivattu pientareelle hengenpitimiksi.
Ajelevat tuolla edelleen ihan vaan siksi, että moisista paskaläjistä "saa saman kuin ihmisestä".
Eipä tässä muuta![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Luin itsekin juuri uutisen. Aivan hirveää. Joskus noi voi tulla niin yllättäen, ettei motoristilla ole ollut mitään tehtävissä. Jatkuvastihan tuolla tien päällä saa epäillä, että oonko tullut nähdyksi ja milloin joku haluaa minut päiviltä päästää.
Kawa ER-6F vm. 2013
ex. Honda CBR600f vm. 2006
ex. Kawa ER-6N
http://www.touring-life.com
IBA# 21420
"...Ja miettii että kaippa sitä aikansa, jaksaa tätäkin viittiä" - Freud Marx Engels & Jung, Danny Show
Just olen tässä matkoja ajaessa, jopa tolla samalla tiellä, miettiny että josko tuolta hyökkää ohittaja takaa. Miettii että jos rekka on tulossa jonkun mäenkummun tai mutkan takaa ja vielä hitaasti ja itse on tulossa suoraa, niin tavallansa todennäköisyys kasvaa että joku olis jääny rekan taakse ja päättää lähteä äkäisesti ohi. Joskus on "merkkejä" ilmassa sen verta, esim jonoa rekan takana, että jos nyt en ota uutta ajolinjaa niin tavallaan valmistautuu jo väistöön.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kavereiden kanssa ajellessa voi taas seuraavalla reissulla miettiä haluaako molemmat välttämättä osallistua samaan kolariin, vai voisko pitää vähän pidempää turvaväliä. Eka moottoripyöräilijä ei välttämättä mahtanut tilanteelle mitään, mutta toisen motoristin osalta oma valinta.
Tuossa parissa edellisessä postauksessa on ihan normaaleja
"hengissä selviämisen perusasioita"..... joilla harvemmin on
mitään tekemistä kukkahattuilun kanssa vaikka moni "kuolematon"
helposti antaa niin ymmärtääkin.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
2-3 kertaa kesässä osuu itsellekin tilanne, että vastaan ajava autoilija lähtee ohittamaan, vaikka ihan varmasti näkee meikäläisen. Joka vuosi. Olen jo suunnitellut asentavani tankin päälle telineen, jossa on petanque-kuula. Siitä sen saisi vipattua näppärästi kusipäätä vastapalloon. Tämän suunnitelman vielä odottaessa toteutusta, pyrin välttämään isoja teitä...
Kawasaki KLR 650 1988 20->
Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
Moottoripyörät olivat käsittääkseni Ruotsin kilvissä, ilmeisesti isä ja tytär matkassa ja tytär menehtyi kolarissa.. Ei voi muuta kuin toivoa jaksamista ja voimia. Itse olen kyseisen paikan, jossa kolari sattui, ajanut ohi varmaan miljoona kertaa.
Säkylässä käydessäni kuulin, että myös toinen moottoripyöräilijöistä olisi myöhemmin kuollut sairaalassa. Että kaksi kuolouhria![]()