Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Tarvitsin yhteen projektiin ajovalot jossa olisi mahd tupla lyhyet...
    Missä malleissa tälläisiä olisi jossa ajaessa palaisi kaksi lyhyttä?
  2. #2
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Ainakin Aprillia Tuono V4 R, mut siit tiedosta ei taida olla apua.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  3. #3
    kawasaki zx9r 2000-2003
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  4. #4
    Honda Africa Twin, ainakin RD07:ssa on tuplalyhkäset.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #5
  6. #6
    Suzuki SV650S
    GSX-R750 -07, SV650S -06 (ex)
  7. #7
    Triumph Daytona 955i
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  8. #8
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Fzs 1000 vm 05 ja löytyy ylimääräisenä hyllystä jos kiinnostaa
    Elämä on onneksi mutkikasta
  9. #9
    R1 ainakin 2002-2003. Ainakaan vahemmassa SV650S ssä ei ole tupla lähivaloja.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  10. #10
    Honda CBR1100F -93 eteenpäin... ainakin minun Saksantuonnissa, jossa kylläkin lamppujen alla olevalla jälkiasenteisella katkaisijalla saa toisen puolen pimeäksi.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  11. #11
    Varaderossa
    <p>2002-2014</p>
  12. #12
    Kiitos paljon vastanneille näillä päästään eteenpäin, mutta jos mieleen tulee lisää niin alle vaan
  13. #13
    Yamaha FJR
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  14. #14
    V-Strom ja vastaava kawlta eli KLV
  15. #15
    Benelli Tre-K .
    2017 R1200GS Rallye
  16. #16
    Honda VFR useammassakin eri versiossa.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
  17. #17
    Yamaha r6 ainakin näissä vanhimmissa. 2 kertaa h4 on tuo valojen toteutus.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  18. #18
    R1 07-08
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
  19. #19
    Honda CBR125R. Tosin ei niillä kyllä mitään näe
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  20. #20
    FZ6 s mallin yamaha, 2x H4.
    - s1000r -
  21. #21
    R1 04-06
    "yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
    -R1-
  22. #22
    Kaikki missä on tupla lamput edessä, kunhan vedät piuhat sinne toisellekin puolelle.

    Muistaakseni ainakin oli joskus kiellettyä että molemmat pätkät oli päällä yhtäaikaa, en tiedä onko laki siltä osin muuttunut. Pitkät on saaneet toimia molemmat.
    Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...
  23. #23
    Africa Twinissä palaa alunperin molemmat pätkät.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  24. #24
    MMAF lainaus "MMAF Puheenjohtaja:
    Etulyhty

    Etulyhdyn komponenttivaatimukset ovat sangen haasteellisia. E-merkinnän saaminen edellyttää väri- ja valaisintehovaatimusten ohella aika paljon muutakin, mm. valokeilan muotoa koskevien määräysten täyttymistä. Etulyhtyä koskevien direktiivien ja e-sääntöjen mukaan etulyhty voi olla symmetrinen tai epäsymmetrinen (vasemman- tai oikeanpuoleiseen liikenteeseen tarkoitettu). Komponentin hyväksyntä kattaa sekä umpion että siinä käytettäväksi sallitun polttimotyypin, jonka niin ikään täytyy olla hyväksytty. Tämä merkitsee, että etulyhtyyn saa asentaa vain hyväksynnän kattaman polttimon, jonka itsessäänkin on oltava hyväksyttyä tyyppiä3.

    Etulyhty on asennettava niin kauas eteen, että se ei häikäise kuljettajaa taustapeilin tai muun heijastavan pinnan kautta. Minimiasennuskorkeus maanpinnasta on 500 mm, maksimiasennuskorkeus 1200 mm. Umpion on oltava esteettä nähtävissä 80 asteen sektorilla molemmille sivuille, 15 asteen sektorilla ylöspäin ja 10 asteen sektorilla alaspäin. Toisin sanoen valon näkyvyys ei saa estyä moottoripyörän rakenteen johdosta. Jos ajo-, kauko- ja seisontavalot on ryhmitetty samaan umpioon, sen tulee sijaita moottoripyörän keskilinjalla. Jos umpioita on useampia, ne pitää asentaa symmetrisesti joko päällekkäin moottoripyörän keskilinjalle siten, että linssien sisäreunojen välinen etäisyys on enintään 200 mm, tai vierekkäin samalle korkeudelle siten, että linssien sisäreunojen välinen etäisyys on enintään 200 mm ja kumpikin linssi on yhtä kaukana moottoripyörän keskilinjasta. Lähi- ja kaukovalot voidaan sijoittaa eri umpioihin tai kahdentaa siten, että molemmissa umpioissa on sekä lähi- että kaukovalo. Lähivalo saa palaa myös yhtä aikaa kaukovalon kanssa.

    Lähivaloille saa, mutta ei ole pakko, asentaa vihreän merkkivalon. Kaukovalon sininen merkkivalo on pakollinen. Myös seisontavalon vihreä merkkivalo on pakollinen. Vaihtoehtoisesti seisontavalon merkkivalona voi toimia mittaripaneelin valo, jos se on kytketty siten, että se palaa seisontavalon kanssa yhtä aikaa.

    3Ennen 1.1.1989 käyttöönotetussa moottoripyörässä riittää, kun umpio lähettää valkoista symmetristä valoa ja on teholtaan vähintään 15 W (ANA Tpp 73 §, MAA Tpp 34 § 1 mom e-kohta). "

    Eli lähivaloja saa olla kahdessa umpiossa jo kaukovalokin on kahdessa umpiossa.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  25. #25
    Hyvä Noppis32
    Tuo on varma tieto, mulla oli hatara muistikuva jostain menneiltä ajoilta...
    Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...
  26. #26
  27. #27
    R1 -09- -14
    1290 superduke
  28. #28
    Bilteman tuplavalot, H4+H7. Palaa yht. aikaa ja H4 vaihtuu vaan pitkille.
    Kawasaki ER-5 -97
  29.  
  30. #29
    Goldwingissä on kans moiset.
    Pessimismi ei kannata, ei se toimi kuitenkaan.