Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Minulla ois tarkoitus (jos kelit sallii) lähteä OuluZoneen ajelemaan iltapäivästä tiistaina 11.8.2015. Tarkaa aikaa en osaa vielä sanoa, mutta ilmoittan tänne kun kellonaika varmistuu.

Minut löytää helpoiten keltamustan kilvettömän kawan luota varikkoalueelta. Jos ensikertalaisia tulee paikalle, niin voin näyttää taas omia ajolinjoja muutaman kierroksen. Minun ajolinjat eivät varmasti ole nopeimmat tai parhaat mahdolliset, mutta parempien puutteessa niillä mennään
    Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
    Tulen mukaan kurvailemaan. Saapuminen pelipaikalle menee tuonne kutosen pintaan.
    BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
    Kävin tänään kurvailemassa tuolla ja ihmettelin missä ne muut ovat kun piti tulla paikalle, mutta sehän olikin vasta huomiselle suunniteltu Noh, ratareitsyys lähti ja kiva oli kurvailla ja paikalle sattui pari mukavaa motoristia, jotka näytti vähän linjaa ja ajamisen mallia
    Yamaha MT-09, Suzuki GSX-R750 K6
    Lainaa jaagi kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään kurvailemassa tuolla ja ihmettelin missä ne muut ovat kun piti tulla paikalle, mutta sehän olikin vasta huomiselle suunniteltu Noh, ratareitsyys lähti ja kiva oli kurvailla ja paikalle sattui pari mukavaa motoristia, jotka näytti vähän linjaa ja ajamisen mallia
    Ei muutaku huomenna uudestaan

Minä koitan olla paikalla huomenna kolmen jälkeen, mutta viimeistään neljältä. Tarkoitus ois ajaa iltaan saakka mikäli kelejä riittää
    Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
    Torstaina olisi tarkoitus itse käydä tutustumassa
    Tunturi Sport -73 | Yamaha R1 -07
  6.  
    Lainaa Squbbe kirjoitti Katso viesti
    Torstaina olisi tarkoitus itse käydä tutustumassa
    Torstai ilta menee ittellä kemoran viikonloppuun valmistautuessa