Kauan se otti mutta viimein löytyi.
Tyhjäkäynti epätasainen
Värinää tasakaasulla 3500 - 4500 rpm
Röpötystä
Yskintää nopeissa kaasun avauksissa
Kiertää huonosti ylös
Lievää bensan tuoksua kiihdytettäessä
Karkea käynti.
Uusi puola korjasi kaikki. Nyt käy kun kello. ( myös tulpat ja johdot vaihdettu aiemmin)
-- Julius K -- R1200R & XL700v --
Hmmm
Käynnistymisen nopeudessa ei ehkä eroa niinkään (ainakaan paljon), mutta välittömästi käynistymisen jälkeen tyhjäkäynti asettuu nopeammin hyväksi.
Ehkä selvin havaittava oire on että jos avaa kaasun jostan 3krpm kohdalta nopeasti auki, alkaa röpötys ja yskiminen. Rauhallisemmin avattaessa näin ei tapahdu.
-- Julius K -- R1200R & XL700v --
Kun se puola pimenee kunnolla vian kyllä huomaa - pätkii yhtä pyttyä niin vietävästi - siinä vaiheessa ei tietty voi tietää välttämättä miksi. Vesisuihkepullolla, kun suihkuttelee juuriputkia pakarista niin se viallinen vähä kylmempi erottuu pian kyllä muiden seasta helposti varsinkin pian käynnistyksen jälkeen. Orastava puolavika toki on vähä hankalampi löytää. Twinissä sen pimeän puolen puolan löytää vielä helpommin.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Ootteko huomannu, että kaksitulppainen (per sylinteri) bokserikone (itellä vm. 2004) tiputtaa alapuolan pois suuremmilla kuormituksilla, käyden vain keskipuolalla&tulpalla. Ite huomasin tämän, kun keskipuola oli rikki, ja kone toimi ihan hienosti tyhjäkäynnillä ja osakaasulla, mutta alkoi rötäämään suuremmalla kuormituksella (=kaasu enemmän auki).
Normaalia speksien mukaista toimintaa.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN