Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/284641-K-1300-S-esa?goto=nextoldest [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759586853 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kotiin päästiin torstaina helvetillisessä sivutuulessa Turusta Ristiinaan. 11 000km ja 18 maata oli lenkin pituus.
    Huolta aiheutti öljyvuoto: jostain ylempää koneesta, oikealta puolelta, tuli öljyä sen verran, että aamulla oli märkä läntti pyörän alla. Koneen edessä oleva kate oli öljyn kostuttama. Matkan aikana lisäsin moottoriöljyä yhteensä litran verran. Mittarissa on nyt 94 000. Onko ollut vastaavaa kokemusta?
    BMW K 1200 LT -04
    (ed. Vespa Primavera -71)
  2. #2
    No jos se on edestä märkä niin vaihtoehtoja ei kovin montaa ole: Iskari?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3. #3
    Ettei olis se koneen päällä oleva huohotinputki luovuttanut. Sehän on aika tyypillinen vika ja aiheuttaa moottorin päälle kertyvän öljylätäkön. Kannattaa katsoa tasskulampulla edestä (teleskooppien välistä) moottorin päälle. Siellä jos on öljyä niin sitten alkaakin pikkuista inhampi ja ahtaampi putken vaihto.
    <p>2002-2014</p>
  4. #4
    Mitenkäs tuo sitten ruiskii edestä katteelle? Jos nyt ymmärsin tuon kuvauksen oikein.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  5. #5
    Melkeinpä kallistuisin tuon seeaadeen arvion puoleen. Jos iskari vuotaisi, kai se jostain kohtaa olisi kostea. Mutta kun ei ole. Se mitä tuonne koneen päälle näkee, näyttäisi olevan öljyinen. Sitä paitsi en usko, että 11 tkm:n ajossa oljyä palaisi 1 litra.
    BMW K 1200 LT -04
    (ed. Vespa Primavera -71)
  6. #6
    Sen huohotinputken irtoamiselta / särkymiseltä tuo kuullostaa. Siinä on muistaakseni vielä semmoinen Y-haaraliitos, joka itselläkin oli tuossa sadan tonnin huitteilla sen verran puhki, että kun muissa asioissa oli pyörä sen verran levällään, niin äkkäsin öljysotkun koneen päällä.
    Tuon vaihto on tosiaan aika veemäinen operaatio, kun se on siellä lihan ja nahan välissä. Poisotto kyllä onnistuu (kuten niin monessa muussakin paikassa), mutta takaisinlaitto muistakseni vaatii todella pitkänokkaisia hauenleukapihtejä.

    Niin, ja kyllä tuo litran hujahtaminen 11 tkm matkalla olisi mahdollista muihinkin oireisiin liittyen. Muistamme sen meikäläiseltä kolmen litran häviämisen alle 4000 km (Saksan) matkalla pelkän vapaavirtausilmanputsarin vaihdon ansiosta...

    t. pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  7. #7
    Löytyikö selvyyttä missä vuoto?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  8. #8
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Löytyikö selvyyttä missä vuoto?
    Huohotinputkikin vaihdettiin, mutta varsinainen vuoto oli moottorin etupään tiivisteessä. Tiivisteitä vaihdettiin useampikin. En osaa tarkemmin eritellä. Vuoto kuitenkin loppui.

    Ongelmaksi kuitenkin muodostui se, että onnistuivat Nurmi Oy:ssä kaatamaan pyörän seurauksella että heidän vakuutuksensa korvasi n. 3000euron korjaukset. Tuulilasin sain vasta kuukauden kuluttua kaatamisesta. Nyt on lotja taas entistä ehompi.
    BMW K 1200 LT -04
    (ed. Vespa Primavera -71)
  9.  
  10. #9
    Lainaa pintos kirjoitti Katso viesti
    Huohotinputkikin vaihdettiin, mutta varsinainen vuoto oli moottorin etupään tiivisteessä. Tiivisteitä vaihdettiin useampikin. En osaa tarkemmin eritellä. Vuoto kuitenkin loppui.

    Ongelmaksi kuitenkin muodostui se, että onnistuivat Nurmi Oy:ssä kaatamaan pyörän seurauksella että heidän vakuutuksensa korvasi n. 3000euron korjaukset. Tuulilasin sain vasta kuukauden kuluttua kaatamisesta. Nyt on lotja taas entistä ehompi.
    No voi tösös sentään. Selvästi ei ollut kokemusta LoTjan käsittelystä. Veisinkö tuollaiseen paikkaan toistamiseen huoltoon - en ehkä.
    <p>2002-2014</p>