Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Eli ostin gpz 500s - 90.
    Osto hetken jälkeen ajoin n. 50km ongelmitta kotiin. Sittenpä alko ongelmat..
    Varsinkin kuumana kone ei vastaa juuri ollenkaan kierroksiin. Jonkin aikaa kun kaasulla temppuilee, pyörä ottaa ja sammuu. Lähtee kyllä sen jälkeen taas käyntiin.. Saataa tyhjäkäynnillä pysyä, mutta jälleen kaasua antaessa tukehtuu ja sammuu. Välillä taas ottaa kierrokset ja toimii moitteettomasti. Sitä ei vain tiedä millon oireet taas tulee.
    Tulpat vaihdettu, letkut tarkastettu - ei mutkia eikä halkeemia yms. Ilmansuodatinkin ok. Myyjä kehui putsanneensa kaasarit. ( johon alan kyllä jo menettää uskoni..?)

    Onko muita ideoita kuin tuo kaasarin putsaus ja säätö?

    Riku
  2. #2
    Auttaako ryypyn varovainen avaaminen ongelmaan?
  3.  
  4. #3
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Varsinkin kuumana… Viittais että saa liikaa bensaa. Myyjä kertoi… kaasarit… Kuulostaa siltä, että joku tiiviste kaasarin sisälllä (kohon neulaventtiiin) vuotaa ja kaasari tulvii. Tai koho asennettu vahigossa huonosti tms. Usein jäljet johtaa sylttytehtaalle.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)