Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Moi.

Olisikos kenelläkään tieto-taitoa Pro-Oilerin öljyruutan asennuksesta? Ruikkii vähän minne sattuu. Nyt on pelkillä nippusiteillä kiinni. Pitäisi melkein olla nosturi, jolla Busa nostettaisiin ylös ja itseporautuvat saataisiin swingiin kiinni. Ilmaiseksi EN PYYDÄ mitään! Pk-seudulta jos löytyisi apuja, niin.....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Hondaan ruuvailin juurikin saman kapinneen kiinni toissavuonna.

Eihan tuossa sinallaan mitaan kummallista ollut, mita nyt luovutin niitten itseporautuvien kanssa pelleilyn ensimmaisen harjoituksen jalkeen.

Hankalin hommahan tuossa oli saada pyora tarpeeksi ylos etta alle paasi touhuilemaan. Poralla reika swingiin ja kierteet peraan. Pari sopivaa ruuvia pitamaan se teline paikallaan ja toki se ruuvilukite mukaan....kaiken varalta.

...eika ole viela irronnut ja kivasti tarjoilee oljya sinne minne pitaakin.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    Ei mun mielestä xx mikään korkea pyörä ole, mut ihan keskituella se oli talvella tallissa, viereen selälleen lattialle porakoneen kans ja reikä tuli helposti ilman nostintakin.. tosin ei se mikään nautinto ollut touhuta, kun jotain 10 astetta oli sisällä lämmintä. Ja ehkä ei ihan ergonomisin asento kuitenkaan ollut..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Moi.

Olisikos kenelläkään tieto-taitoa Pro-Oilerin öljyruutan asennuksesta? Ruikkii vähän minne sattuu. Nyt on pelkillä nippusiteillä kiinni. Pitäisi melkein olla nosturi, jolla Busa nostettaisiin ylös ja itseporautuvat saataisiin swingiin kiinni. Ilmaiseksi EN PYYDÄ mitään! Pk-seudulta jos löytyisi apuja, niin.....
    Putsaat haarukan kunnolla, lopuksi jollain liuottimella. Sitten liimaat sen oilerin pidikkeen sikaflexillä kiinni. Prin päivän päästä on varmasti pysyvä liitos ilman porailuja. Mulla on ollut viimeiset 9 vuotta jo tuolla lailla. Aivainsana
    on puhtaus ( ei rasvaa pinnoissa) ja oikea aine, mikään epoksi ei tuossa oikein pysy.
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Putsaat haarukan kunnolla, lopuksi jollain liuottimella. Sitten liimaat sen oilerin pidikkeen sikaflexillä kiinni. Prin päivän päästä on varmasti pysyvä liitos ilman porailuja. Mulla on ollut viimeiset 9 vuotta jo tuolla lailla. Aivainsana
    on puhtaus ( ei rasvaa pinnoissa) ja oikea aine, mikään epoksi ei tuossa oikein pysy.
    Sikaflexkö on "kovaa kamaa"? Tuota voisin koittaa. Kiitos vinkistä!
    Mitä Sikaflexiä olet käyttänyt? Tuolta http://tuotteet.etra.fi/main.html?pl...ntNode=2315873 löytyy vaikka minkä tyyppistä Sikaa. Mitä itse olet käyttänyt?

V.Vesterinen
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Sikaflexkö on "kovaa kamaa"? Tuota voisin koittaa. Kiitos vinkistä!
    Mitä Sikaflexiä olet käyttänyt? Tuolta http://tuotteet.etra.fi/main.html?pl...ntNode=2315873 löytyy vaikka minkä tyyppistä Sikaa. Mitä itse olet käyttänyt?
    En enää muista, kyllä tuo pitkä aika (melkein 10v) vaikuttaa jotain. Saattoi olla 252 tyyppiä.
    Tarttuu todella tehokkaasti joten suojaa ne kohdat joihin et halua tuota, vähän ylimääräista suojaa on hyväksi.
    Hyvin helposti sillä ruutan kärjellä sohaisee jonnekin minne ei pitänyt. Ja sormethat on mustat pitkään jollei käytä jotain muovikäsineitä (uretaanivaahtopurkin mukana tulevat on hyvät tuossa).

ismo
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    En enää muista, kyllä tuo pitkä aika (melkein 10v) vaikuttaa jotain. Saattoi olla 252 tyyppiä.
    Tarttuu todella tehokkaasti joten suojaa ne kohdat joihin et halua tuota, vähän ylimääräista suojaa on hyväksi.
    Hyvin helposti sillä ruutan kärjellä sohaisee jonnekin minne ei pitänyt. Ja sormethat on mustat pitkään jollei käytä jotain muovikäsineitä (uretaanivaahtopurkin mukana tulevat on hyvät tuossa).

ismo
    Kiitos! Lähdenkin tästä Sika-kauppaan!

V.Vesterinen
    Joo sika tms. polyuretaaniliima / tiivistysmassa on oikeaa kamaa ja niillä pysyy melkein mikä vaan - missä vaan. Itse olen useimmiten käyttänyt Sikabond T-2 elastista liimaa. Sika ei siis ole mitää kovaa kamaa, vaan oikeastaan päin vastoin Kovalla kamalla, kuten 2-k epoksit, ei tuollaiset liimaukset kestä.

Harmillista noissa massoissa on se, että avattu tuubi kuivuu käyttökelvottomaksi jopa viikoissa, tai ainakin muutamassa kuukaudesssa.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9.  
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Joo sika tms. polyuretaaniliima / tiivistysmassa on oikeaa kamaa ja niillä pysyy melkein mikä vaan - missä vaan. Itse olen useimmiten käyttänyt Sikabond T-2 elastista liimaa. Sika ei siis ole mitää kovaa kamaa, vaan oikeastaan päin vastoin Kovalla kamalla, kuten 2-k epoksit, ei tuollaiset liimaukset kestä.

Harmillista noissa massoissa on se, että avattu tuubi kuivuu käyttökelvottomaksi jopa viikoissa, tai ainakin muutamassa kuukaudesssa.
    Jos tuolla tuubin ostolla homma lähtee toimimaan, niin halavalla menee.....

V.Vesterinen