Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Kyseessä on 2-t Husqvarna SM 125 vuosimallia 2007. Pyörä hommattu konerikkoisena projektina, tätä ennen pyörä seissyt noin 2 vuotta tallissa. Koneeseen uusittu sylinteri ja mäntä. Pyörä lähtee käymään ryypyn kanssa ja käy hetken kohtalaisen hyvin tyhjäkäyntiä, mutta hetken päästä pyörä nostaa kierrokset rajoittimelle. Kone ei sammu sammutuskytkimestä eikä edes silloin kun ottaa tulpanjohdon irti. Pyörän saa sammumaan vain vaihdetta vasten. Kaasari putsattu, mutta ei auttanut asiaan. Bensa ok, kaasu- ja ryyppyvaijerit ok.

    Oma tietotaito ja ymmärrys loppunut tämän ongelman kanssa. Löytyisiköhän keltään hyviä ideoita mistä lähteä vikaa etsimään/korjaamaan?
  2. #2
    Kaksitahtinen sopivasti laihalla käydessään on kuin dieseli, ei se sammu kuin väkisin.
    Ja montaa paikkaahan tuossa ei ole, mikä tuon saa aikaiseksi, joko bensan tulo (hana->kaasari->imupuoli), taikka sitten se kampikammion tiiviys (lähinnä kampiakselin stefat).
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3.  
  4. #3
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Kaksitahtinen sopivasti laihalla käydessään on kuin dieseli, ei se sammu kuin väkisin.
    Ja montaa paikkaahan tuossa ei ole, mikä tuon saa aikaiseksi, joko bensan tulo (hana->kaasari->imupuoli), taikka sitten se kampikammion tiiviys (lähinnä kampiakselin stefat).
    Samaa mieltä, käy pahasti laihalla. Voiko sytkä olla tuossa mallissa pielessä, en tiedä
    Taivas saa odottaa