Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
  1. #31
    Cb600 hornet 2007---> 165cm kuskilla yltää vakiona töppöset kunnolla maahan, pyörä on matalan painopisteen ansiosta myös tosi kevyt käsitellä;)
    hontamies RR

  2. #32
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    http://cycle-ergo.com/

    Tuolta voi katsoa alustavasti, miten noi ehdokkaat sopii ja miten ylettyy. Ja madallussarjoilla voi kohtuudella madaltaa, jos joku pyörä on just se.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  3. #33
    ehdotan turbo busaa koska muuten joutuu vaihtamaan viikonpäästä tehokkaampaan.
    baotian 50
  4. #34
    samoja asioita muutama vuosi sitten meidän ruokakunnassa ja pikku monsteri oli aikapitkään listalla, mutta lopulta valinta kohdistui Suzukin SFV 650 Gladiukseen. Se on ainakin kevyt ja helppo ajaa ja ylläpitokulutkin kohtuulliset. Jarrut tuossa on ehkä se suurin miinus ja ohjausiskarin kaipaa jos vähänkin enemmän meinaa "syöttää"
    F 800S -06
  5. #35
    Lainaa liero kirjoitti Katso viesti
    ehdotan turbo busaa koska muuten joutuu vaihtamaan viikonpäästä tehokkaampaan.
    MUT jos siinä ois isolohko1685cc+ turbo niin ehkä 2viikkoo
  6. #36
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Jokin naku se lienee oltava, suht tuore ja tietty kaunis.

    M
    Joko on se oikea löytynyt?
    Tällä hobitinkokosella eka kesä takana -09 Yamaha XJ6:n kanssa ja hyvin on yhteiselo toiminut. Kevyt, kiva käsitellä ja onhan toi nättikin Myös jammun MT:stä oon vastaavia kehuja kuullut.

    Ainakin oman kokemuksen mukaan reilummin madallettu kyykky on aivan tuskainen ajettava, noiden nakujen ominaisuudet ei tunnu madalluksesta yhtä paljon kärsivän. Kaikki 250-400 cc kandee kyl unohtaa vaikka kuski pikkuruinen oliskin, jäävät pieneks samantien
    Yamaha XJ6 -09 | That's one freedom you'll never take from me.
  7. #37
    Lainaa ennu kirjoitti Katso viesti
    Joko on se oikea löytynyt?
    Tällä hobitinkokosella eka kesä takana -09 Yamaha XJ6:n kanssa ja hyvin on yhteiselo toiminut. Kevyt, kiva käsitellä ja onhan toi nättikin Myös jammun MT:stä oon vastaavia kehuja kuullut.

    Ainakin oman kokemuksen mukaan reilummin madallettu kyykky on aivan tuskainen ajettava, noiden nakujen ominaisuudet ei tunnu madalluksesta yhtä paljon kärsivän. Kaikki 250-400 cc kandee kyl unohtaa vaikka kuski pikkuruinen oliskin, jäävät pieneks samantien
    Tää jäi hieman työn alle, mutta tulossa on vielä jokin. Pitäneekin tutkailla myös ehdottamaasi Yamahaa. Muuttuvia tekijöitä ollut matkassa.

    M
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  8. #38
    kyllä ton TB;n saa riittävän matalaks, sullekkin , ei oo tänkään kuski pituudella pilattu ja pyörässä oli voimaa +250 heppaa takarenkaalta

    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  9. #39
    Hetken tämäkin otti, mutta nyt on haettu FZ6-N 2008. Tästä alkaa sitten Pirren harjoittelu

    M
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  10. #40
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Hetken tämäkin otti, mutta nyt on haettu FZ6-N 2008. Tästä alkaa sitten Pirren harjoittelu

    M
    Vaimolla on tuollainen myös, 155 senttinen ja lyhyt jalkainen. Siitä sai tarpeeksi matalan tehtaan madallussarjalla ja penkin muokkauksella. On tykännyt tosi paljon, kevyt ja helppo ajettava, mutta tuntuu oikelta moottoripyörältä.

    Jos pitää paljon madaltaa, se tehdassarja on tosi kallis, tais olla yli 700 euroa ja työt päälle jos asennuttaa liikkeessä. Sillä tais saada 4,5 senttiä, sitten niillä halvemmilla palikoilla saa vähän vähemmän, mutta hintaa ei ole kuin reilu satanen muistaakseni. Oma valistunut arvaus on että tuota vaimon pyörää on madallettu lähes 10 senttiä kaikkiaan.

    Keulaputkia täytyy tuoda alas jotta geometria säilyy. Hyvä puoli on että se pysyy oikeasti hyvänä ajettavana vaikka madaltaakin. Kantavuus loppuu 2 päällä kesken, mutta mulla riittää yksin ajaessa vaikka painoa on lähes 90 kiloa.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  11. #41
    Lainaa Joe kirjoitti Katso viesti
    Vaimolla on tuollainen myös, 155 senttinen ja lyhyt jalkainen. Siitä sai tarpeeksi matalan tehtaan madallussarjalla ja penkin muokkauksella. On tykännyt tosi paljon, kevyt ja helppo ajettava, mutta tuntuu oikelta moottoripyörältä.

    Jos pitää paljon madaltaa, se tehdassarja on tosi kallis, tais olla yli 700 euroa ja työt päälle jos asennuttaa liikkeessä. Sillä tais saada 4,5 senttiä, sitten niillä halvemmilla palikoilla saa vähän vähemmän, mutta hintaa ei ole kuin reilu satanen muistaakseni. Oma valistunut arvaus on että tuota vaimon pyörää on madallettu lähes 10 senttiä kaikkiaan.

    Keulaputkia täytyy tuoda alas jotta geometria säilyy. Hyvä puoli on että se pysyy oikeasti hyvänä ajettavana vaikka madaltaakin. Kantavuus loppuu 2 päällä kesken, mutta mulla riittää yksin ajaessa vaikka painoa on lähes 90 kiloa.
    Ok, kiitos vinkeistä, pitää tutkia vaihtoehtoja mikäli siihen tarve, aika varpaankärjillä mennään

    M
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  12. #42
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Ok, kiitos vinkeistä, pitää tutkia vaihtoehtoja mikäli siihen tarve, aika varpaankärjillä mennään

    M
    Joo, en ihmettele. Vaimo sai tuollaisen originaalikuntoisen juuri ja juuri pystyyn. Nyt kun on vähän treenannut niin mun tonnisen saa tasaisella ylös, mutta ei puhettakaan että uskaltaisi lähteä ajamaan sillä. Tuo kutonenkin on originaalina samanlainen. Se oli ostaessa madallettu sillä tehtaan sarjalla, varpaat ylsi maahan, ei päkiät. Penkistä otettiin vielä paljon pois, jopa ne kumit penkin alta.

    Jos tekijä osaa asiansa, penkistä tulee tosi hyvä. Se on kohta parempi ajossa kuin alkuperäinen, tukeva istua eikä paina reisiä. Paikallaan jalat maassa reunat painaa, mutta se ei haittaa kun suurmikkasi osaksihan sillä ajetaan.

    Äkkiä vilkaisemalla siitä ei edes tajua että sitä on käsitelty rajusti. Jos tuntee pyörän ja osaa katsoa niin sen näkee heti, päälle istumalla selviää viimeistään että rajusti on madallettu.

    Siitä tuli niin hyvä että nyt näyttää tulevan tälle kesälle kohta enemmän kilsoja kuin edellisille viidelle yhteensä. Eli kyllä siitä 160 senttiselle tulee hyvä pyörä joka suhteessa. Tuolla ajaa nätisti nurkka-ajoa, mutta myös pidemmät reissut menee helposti. Laukkuja ja rautoja löytyy jos tarvii yms. eikä varmasti ole tien tukkona moottorin takia eikä ohituspaikkaa tarvi kytätä.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  13. #43
    Lainaa Joe kirjoitti Katso viesti
    Joo, en ihmettele. Vaimo sai tuollaisen originaalikuntoisen juuri ja juuri pystyyn. Nyt kun on vähän treenannut niin mun tonnisen saa tasaisella ylös, mutta ei puhettakaan että uskaltaisi lähteä ajamaan sillä. Tuo kutonenkin on originaalina samanlainen. Se oli ostaessa madallettu sillä tehtaan sarjalla, varpaat ylsi maahan, ei päkiät. Penkistä otettiin vielä paljon pois, jopa ne kumit penkin alta.

    Jos tekijä osaa asiansa, penkistä tulee tosi hyvä. Se on kohta parempi ajossa kuin alkuperäinen, tukeva istua eikä paina reisiä. Paikallaan jalat maassa reunat painaa, mutta se ei haittaa kun suurmikkasi osaksihan sillä ajetaan.

    Äkkiä vilkaisemalla siitä ei edes tajua että sitä on käsitelty rajusti. Jos tuntee pyörän ja osaa katsoa niin sen näkee heti, päälle istumalla selviää viimeistään että rajusti on madallettu.

    Siitä tuli niin hyvä että nyt näyttää tulevan tälle kesälle kohta enemmän kilsoja kuin edellisille viidelle yhteensä. Eli kyllä siitä 160 senttiselle tulee hyvä pyörä joka suhteessa. Tuolla ajaa nätisti nurkka-ajoa, mutta myös pidemmät reissut menee helposti. Laukkuja ja rautoja löytyy jos tarvii yms. eikä varmasti ole tien tukkona moottorin takia eikä ohituspaikkaa tarvi kytätä.
    Hyviä vinkkejä, kiitos. Taidan alkuun tilata Ebayn kautta sen jousen päähän vaihdettavan osan.

    Tämän tyyppinen, toki mieluusti ilman tulleja Euroopasta.
    http://www.ebay.co.uk/itm/FZ6-Loweri...4AAOSwd4tUBcFv
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  14. #44
    Tuossapa on vielä kuva miltä pyörä näyttää madallettuna. Se on siis tuo musta tuossa.


    Noita tarvikemadalluspalikoita taitaa löytyä ihan suomalaisesta kivijalkaliikkeestäkin, tais olla stormilla ja toisessakin Oululaisessa liikkeessä kun kyselin, EMC:llä ja en nyt muista oliko Motornmanillakin. Ei ollut mikään harvinaisuus, ihan katalogista löytyi. Tilaustavara tais olla kuitenkin, mutta hinta oli mun muistaakseni reilun satasen pinnassa.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  15.  
  16. #45
    Eipä ollutkaan hinnoissa tällä kertaa eroja, laitoinkin Stormille kyselyä palikasta. Samanlainen pyörä näyttää olevan

    M
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12