Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 174:sta
  1. #121
    Kiitoksia ratajärkkäreillle ja erityisesti Soikkelille miehen ja raadon tuomisesta kotiin
    Vaihelevat kelit, kiuvalla kivaa, sateella tylsää ja märällä jännää
    Ajoaikaa tuli riittävästi ja välillä sai ajella ihan privaatti radalla.

    Kiitokset vielä kouluttajille vinkeistä
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  2. #122
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    https://youtu.be/BYy26hV5MGI

    Siinä lauantain keskinopeelta kuvaa hieman erilaisesta kuvakulmasta.
    Ihan makee kuvakulma sinänsä, mut toi jarrunestesäiliö on hieman turhan paraatipaikalla
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  3. #123

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Ihan makee kuvakulma sinänsä, mut toi jarrunestesäiliö on hieman turhan paraatipaikalla
    Pitää paikkansa . Pitää saada pidempi varsi Garminille kun muuta paikkaa ei tossa tankissa ole mihin kiinnittää ehkä toisella puolella mutta sitten kytkimen säiliö hoitaa peittelyn. Mutta muuten toi paikka on parempi kun saa nopeudet ja vaihteet tietoonsa eli missä mennään hyvin ja missä löysäillään kun mulla on tapana kesken kierroksen löysätä menoa.
    Ultrafast KTM machine .
  4. #124
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    https://youtu.be/BYy26hV5MGI

    Siinä lauantain keskinopeelta kuvaa hieman erilaisesta kuvakulmasta.
    Tosta rullailut pois niin lähtee 2 sekkaa että heilahtaa. Äläs nyt Juha suotta säästele niitä jarrujas, paloja saa kaupasta lissää

    (oikeesti en ees tiedä mistä puhun koska en jaksanu katsoa ku ekan kierroksen)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #125
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti

    Jos jollain on havaintoa pienestä mustasta kännykästä, niin sellainen katos mun pyörästä jonnekin seiskan jälkeen, varmaan klo 19.00-19.20 setin aikana. Arvo sillä on nolla, mut siel on mun kierrosdatat
    Kysyitkö luurin perään siltä radan hoitajalta?

    Ainakin mun puhe elin löytyi. Kolmessa osassa mutta ehjänä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  6. #126
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kysyitkö luurin perään siltä radan hoitajalta?

    Ainakin mun puhelin löytyi. Kolmessa osassa mutta ehjänä.
    Ismo on aika fakiiri löytämään tavaraa radalta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #127
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä en oikein tunne, tai pääkopalleni tyypillisesti muista, noita ratahenkilöstöjen nimiä, mutta vissiin tämä golfkärryllä kulkeva mies? Ei näkyny ketään varikolla just silloin klo seiskan jälkeen.. Tavottaisiohan herraa täältä siviilistä jotenkin. Lähinnä se harmittaa kun en ole tän kesän ajeluista yhtään vielä kattonu miten esim. mutkavauhdit on kehittynyt, vai onko ollenkaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  8. #128
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä en oikein tunne, tai pääkopalleni tyypillisesti muista, noita ratahenkilöstöjen nimiä, mutta vissiin tämä golfkärryllä kulkeva mies?
    Jos isoa kaveria tarkoitat niin kyseessä on Ismo, valitettavasti en osaa sanoa yhteystietoja kun aina vaan radalla herran kanssa asioinut.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #129
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo okei, Ismo niinkuin golfkärry. Hyvä duunailla muistisääntöjä niin ei oo ihannoin pihalla kokoajan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #130

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tosta rullailut pois niin lähtee 2 sekkaa että heilahtaa. Äläs nyt Juha suotta säästele niitä jarrujas, paloja saa kaupasta lissää

    (oikeesti en ees tiedä mistä puhun koska en jaksanu katsoa ku ekan kierroksen)
    Näin on ja uudet takajarrupalat odottavatkin asennusta hyllyllä ! Kahvilan mutka ja edeltävät mutkat kun muistais ajaa kakkosvaihteella hyvällä vedolla niin menis paremmin kuin kolmosvaihteella seilaten. Huomasin tämän jo joillain ajamillani kierroksillani.

    Kyllä sulla GuessWho on pahoja vieroitusoireita tästä mopoilusta ja tämänhän korjaus onnistuu helposti mopo kaupalla.
    Ultrafast KTM machine .
  11. #131
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ajotaito 2:sta selvinneet, tässä ois tämmöinen lottokuponki, jolla pääsette avautumaan kokemastanne. Palkintona on kenties parempia kursseja vastaisuudessa.

    Ajokurssien palautelomake
    1000
  12. #132
    Suurkiitos kouluttajille antoisasta päivästä!

    Ekaa kertaa radalla ja huomas kyllä, että polte jäi päästä ajamaan uudestaan
    Suunnitteilla, josko pääsis vielä tänä kesänä käymään Motoparkin elokuun lopussa tai Alastaron vikan setin syyskuun alussa.

    Budjetti ja aika ei vaan aina tahdo antaa myöden
    GSX-R750 -07, SV650S -06 (ex)
  13. #133
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Näin on ja uudet takajarrupalat odottavatkin asennusta hyllyllä ! Kahvilan mutka ja edeltävät mutkat kun muistais ajaa kakkosvaihteella hyvällä vedolla niin menis paremmin kuin kolmosvaihteella seilaten. Huomasin tämän jo joillain ajamillani kierroksillani.

    Kyllä sulla GuessWho on pahoja vieroitusoireita tästä mopoilusta ja tämänhän korjaus onnistuu helposti mopo kaupalla.
    Oli ja on varmaan yks hankalimpia opeteltavia asioita ainakin mun mielestä, siis tuo rullaamisen poisto. Eli että ollaan joko jarrulla tai kaasulla, ei välimuotoja. Muistan ku kateltiin Kallion Mikan ja Veskun datakippuroita niin ei siihen suurtakaan nanosekuntia väliin jää. Itse asiassa Mikan kippuroista näkee hyvin että takajarrussa on vielä pienesti paineita vielä kun kaasu on jo 45% auki ulostulossa. Kuten tiedämme likikään kaikki tuon tason kuskit ei takasta käytä juuri lainkaan mutta Mikan tapauksessa ajotyylissä on takajarru mukana tasapainottamassa avauksia.

    Näennäisesti sen saa vielä mukaonnistumaan mutta ajamisesta tulee tällä rookietasolla helposti liian töksähtelevää ja on/off tyyppistä.
    Lähinnä se kai vaan vaatis jarrumerkin siirtoa edemmäs, voimakkaampaa vauhdintappoa mutkaan ja oikea-aikaista lineaarista avausta. Mutta menee aika hifistelyksi tällä tasolla liian helposti. Silti ainakin itsellä rullaamisen reilua vähentämistä seurasi 2-4 sekunnin katoaminen yhden päivän antaumuksellisella treenaamisella. Siihen kun olisi yhdistynyt vielä oikeammat ajolinjat ja se tärkein asia, reteempi uskallus, niin kenties sitä olisi joskus voinut ajella ihan rennostikkin nopean ryhmän seassa.

    Omia videoitaan kun aikanaan analysoi niin alkoi oitis hatuttamaan kun katseli rullauksiaan ja mietti että "miks mä en prkl tos viel vedä ja sit jarruta, vaan valuttelen mutkiin ihan turhaan, ihan liikaa". Rullauksen poisto auttaa myös oleellisesti siihen ettei mutkiin tule vedettyä sisään niin tolkuttomasti liian aikaisin. Sehän on päivän selvää että oikealla linjalla sisäänmeno diskontataan onnistuneena avauksena ja se taas lisää seuraavalle suoralle nopeuksia ihan hemmetisti. Varsinaista dominoefektiä siis koko rata-ajo. Osaavammat ampukoot alas mun aivopierut jos ne on ihan lepässä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  14. #134
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Oli ja on varmaan yks hankalimpia opeteltavia asioita ainakin mun mielestä, siis tuo rullaamisen poisto. Eli että ollaan joko jarrulla tai kaasulla, ei välimuotoja. Muistan ku kateltiin Kallion Mikan ja Veskun datakippuroita niin ei siihen suurtakaan nanosekuntia väliin jää. Itse asiassa Mikan kippuroista näkee hyvin että takajarrussa on vielä pienesti paineita vielä kun kaasu on jo 45% auki ulostulossa. Kuten tiedämme likikään kaikki tuon tason kuskit ei takasta käytä juuri lainkaan mutta Mikan tapauksessa ajotyylissä on takajarru mukana tasapainottamassa avauksia.

    Näennäisesti sen saa vielä mukaonnistumaan mutta ajamisesta tulee tällä rookietasolla helposti liian töksähtelevää ja on/off tyyppistä.
    Lähinnä se kai vaan vaatis jarrumerkin siirtoa edemmäs, voimakkaampaa vauhdintappoa mutkaan ja oikea-aikaista avausta. Mutta menee aika hifistelyksi tällä tasolla liian helposti. Silti ainakin itsellä rullaamisen reilua vähentämistä seurasi 2-4 sekunnin katoaminen yhden päivän antaumuksellisella treenaamisella. Siihen kun olisi yhdistynyt vielä oikeammat ajolinjat ja se tärkein asia, reteempi uskallus, niin kenties sitä olisi joskus voinut ajella ihan rennostikkin nopean ryhmän seassa. Omia videoitaan kun analysoi niin alkoi oitis hatuttamaan kun katseli rullauksiaan ja mietti että "miks mä en prkl tos viel vedä ja sit jarruta, vaan valuttelen mutkiin ihan turhaan, ihan liikaa". Rullauksen poisto auttaa myös oleellisesti siihen ettei mutkiin tule vedettyä sisään niin tolkuttomasti liian aikaisin.
    Paitsi että niin päin, ett ensin muuttaa sen ajolinjan sopivaksi tulevia tarkoituksia varten, niin se helpottaa kaiken tekemisen muutosta.
    Ja sitä ennen tsekkaa vielä ajoasennon tontille (ei tarvi olla priimaa), jotta ajaminen ylipäätään on helpompaa, jolloin sen ajolinjan pitäminen on helpompaa.
    Sit kun ajoasento ja ajolinja on tontilla, niin siihen voi helposti lisätä mitä tahansa sirkustemppuja. Toisin päin se ei onnistu.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #135
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Paitsi että niin päin, ett ensin muuttaa sen ajolinjan sopivaksi tulevia tarkoituksia varten, niin se helpottaa kaiken tekemisen muutosta.
    Ja sitä ennen tsekkaa vielä ajoasennon tontille (ei tarvi olla priimaa), jotta ajaminen ylipäätään on helpompaa, jolloin sen ajolinjan pitäminen on helpompaa.
    Sit kun ajoasento ja ajolinja on tontilla, niin siihen voi helposti lisätä mitä tahansa sirkustemppuja. Toisin päin se ei onnistu.
    Juu, tää on ihan vissi tosiasia. Ajolinjoihin saa vaan helpommin apuja muilta kuin tuon rullaamisen poistoon. Ainakin itsellä se työ piti tehdä ihan omassa päässä ensin. Toki, siten kun vauhdit nousee virheitä pala kerrallaan poistamalla, se osin myös "pakottaa" ratalinjan viisaampaan käyttöön ja rata-alueen reilumpaan mukaanottamiseen. Sellaiset hitaan ryhmän neulansilmälinkutukset kun johtavat isommissa nopeuksissa auttamattomasti pannuttamiseen. Mutta olet ehdottoman oikeassa, tarkoitukseni ei suinkaan ollut yllyttää treenaamaan asioita väärässä järjestyksessä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  16. #136
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Juu, tää on ihan vissi tosiasia. Ajolinjoihin saa vaan helpommin apuja muilta kuin tuon rullaamisen poistoon. Ainakin itsellä se työ piti tehdä ihan omassa päässä ensin. Toki, siten kun vauhdit nousee virheitä pala kerrallaan poistamalla, se osin myös "pakottaa" ratalinjan viisaampaan käyttöön ja rata-alueen reilumpaan mukaanottamiseen. Sellaiset hitaan ryhmän neulansilmälinkutukset kun johtavat isommissa nopeuksissa auttamattomasti pannuttamiseen. Mutta olet ehdottoman oikeassa, tarkoitukseni ei suinkaan ollut yllyttää treenaamaan asioita väärässä järjestyksessä.
    Mun mielestä noi rullailut ja linkutukset johtuu yleensä siitä ett kuskit lähestyy esim neulansilmää samalla tavalla kuin normi ysikymppistä mutkaa. Ysikymppisen viel juuri ja juuri selvittää paniikinomaisella väännöllä ennen ulkokanttaretta, mutta neulansilmässä ollaan menossa niin paljon väärään suuntaan että siihen ei auta enää ees se paniikkivääntö.
    Mut jos muuttaa sen tulolinjan sinne neulansilmään, niin huomaakin että ei sinne tarvi linkuttaa tai rullata. Mut niin kauan ku huomaa rullaavansa tai linkuttavansa, niin tietää ett ei se ajolinja vieläkään osu. Eli tossa tapauksessa se rullailu ei ole syy vaan seuraus. Ja jos alkaa poistamaan sitä rullailua, niin lopputulos on tod näk ei toivottu.
    Ajolinjan osumattomuuden huomaa myös siitä että kaasun lisääminen ei ole pehmeää ja jatkuvaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #137
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia ratajärkkäreillle ja erityisesti Soikkelille miehen ja raadon tuomisesta kotiin
    Vaihelevat kelit, kiuvalla kivaa, sateella tylsää ja märällä jännää
    Ajoaikaa tuli riittävästi ja välillä sai ajella ihan privaatti radalla.

    Kiitokset vielä kouluttajille vinkeistä

    No panic, hyvä et saaatiin romut kotiin.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  18. #138
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Täällä yhden jos toisenkin heilujan kuvia. Ei laatu eikä vaatimustakuuta. Kiitos ja anteeksi kun kuvia ei kaikista sattuneesta syystä Eniten kuvia arvatenkin keski hitsaajasta
    Fiideoita kuitanneen ajovirheistä ehkä myöhemmin?
    Iso kiitos kuvista. Ekat kuvat uudesta pyörästä radalla tositoimissa. Ajoasento vielä vähän hakusessa niin, kuin itse ajaminenkin. Kemoralla jatketaan harjoituksia..
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  19. #139
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ismo on aika fakiiri löytämään tavaraa radalta.


    Tuo Alastaron radanhoito on peitetehtävä.

    Otin asioista selvää, ja kyseessä on etsivä Cannon Ameriikasta.
    Mutta iso kiitos vielä, täältä fooruminkin kautta!

    PS.

    Kahvia kaveri ei juo, koska aktiiviuran aikana sitä kului monta ämpäriä päivässä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  20. #140
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noniin, nyt kun yön nukuttua alkaa jotain muistikuvia palautumaan sunnuntaista, niin mähän muistin että olisin kuullut varikolla ajaessani jonkun peltisen kolahduksen korvatulppien läpi. Ja niinhän se oli kun tuo Ducatiherra epäili, että se kännykkä on katteiden alla. Siellä se lepäsi etuhäkin takaosan seutuvilla, edelleen toimintakykyisenä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #141
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Noniin, nyt kun yön nukuttua alkaa jotain muistikuvia palautumaan sunnuntaista, niin mähän muistin että olisin kuullut varikolla ajaessani jonkun peltisen kolahduksen korvatulppien läpi. Ja niinhän se oli kun tuo Ducatiherra epäili, että se kännykkä on katteiden alla. Siellä se lepäsi etuhäkin takaosan seutuvilla, edelleen toimintakykyisenä.
    Jippii, etsivä löytää ja anovalle avataan!

    Nyt voidaan lähettää Cannon loppukaudeksi Ruotsiin selvittämään Palmen murha...
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  22. #142
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Noniin, nyt kun yön nukuttua alkaa jotain muistikuvia palautumaan sunnuntaista, niin mähän muistin että olisin kuullut varikolla ajaessani jonkun peltisen kolahduksen korvatulppien läpi. Ja niinhän se oli kun tuo Ducatiherra epäili, että se kännykkä on katteiden alla. Siellä se lepäsi etuhäkin takaosan seutuvilla, edelleen toimintakykyisenä.
    Hyvä juttu - jatkossakaan vinkit ei maksa mitään. Ajot kohti uusia sekuntilukuja jatkuu?
  23. #143
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Melkein tekis mieli sanoe attä sunnuntain viimeisellä olis tullu enkat jos olis mittaus ollu päällä, sellanen olo oli että rata tyhjä edessä ja mutkat kivalla rytmillä ja hana tiätty "koko ajan" auki ja äijäkin "suht" rentona.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #144

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Oli ja on varmaan yks hankalimpia opeteltavia asioita ainakin mun mielestä, siis tuo rullaamisen poisto. Eli että ollaan joko jarrulla tai kaasulla, ei välimuotoja. Muistan ku kateltiin Kallion Mikan ja Veskun datakippuroita niin ei siihen suurtakaan nanosekuntia väliin jää. Itse asiassa Mikan kippuroista näkee hyvin että takajarrussa on vielä pienesti paineita vielä kun kaasu on jo 45% auki ulostulossa. Kuten tiedämme likikään kaikki tuon tason kuskit ei takasta käytä juuri lainkaan mutta Mikan tapauksessa ajotyylissä on takajarru mukana tasapainottamassa avauksia.

    Näennäisesti sen saa vielä mukaonnistumaan mutta ajamisesta tulee tällä rookietasolla helposti liian töksähtelevää ja on/off tyyppistä.
    Lähinnä se kai vaan vaatis jarrumerkin siirtoa edemmäs, voimakkaampaa vauhdintappoa mutkaan ja oikea-aikaista lineaarista avausta. Mutta menee aika hifistelyksi tällä tasolla liian helposti. Silti ainakin itsellä rullaamisen reilua vähentämistä seurasi 2-4 sekunnin katoaminen yhden päivän antaumuksellisella treenaamisella. Siihen kun olisi yhdistynyt vielä oikeammat ajolinjat ja se tärkein asia, reteempi uskallus, niin kenties sitä olisi joskus voinut ajella ihan rennostikkin nopean ryhmän seassa.

    Omia videoitaan kun aikanaan analysoi niin alkoi oitis hatuttamaan kun katseli rullauksiaan ja mietti että "miks mä en prkl tos viel vedä ja sit jarruta, vaan valuttelen mutkiin ihan turhaan, ihan liikaa". Rullauksen poisto auttaa myös oleellisesti siihen ettei mutkiin tule vedettyä sisään niin tolkuttomasti liian aikaisin. Sehän on päivän selvää että oikealla linjalla sisäänmeno diskontataan onnistuneena avauksena ja se taas lisää seuraavalle suoralle nopeuksia ihan hemmetisti. Varsinaista dominoefektiä siis koko rata-ajo. Osaavammat ampukoot alas mun aivopierut jos ne on ihan lepässä.
    Tehtaan Ducateista moto geepeessä ainakin toisella kuskilla on kytkinkahvan tuntumassa myös pieni takajarru kahva käytössä eli ilmeisesti juurikin tasapainottamassa mutkista lähtemistä. Itse olen opetellut takajarrun käyttöä lähes yhtäaikaisesti etujarrun kanssa ja kyllä tasaa myös mutkaan menoa jarruttaessa.
    Ultrafast KTM machine .
  25. #145
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    No panic, hyvä et saaatiin romut kotiin.
    Pyörä ehjätty
    Eli bensapumppu haukkas ilmaa kahvilan mutkassa ja sano moro.
    Ei enään riittänyt paineet ruiskulle
    Biltemasta uus pumppu, pientä askartelua ja taas Bemmi laukkaa.
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  26. #146
    https://m.youtube.com/watch?v=eqFcGSroKgA

    Keskinopeen lauantai ip cruisailua. Omat kierrokset tossa setissä ~1:35. Rauhallista putputtelua, niin kuin äänistä kuulee Kamera on Superduken etulyhtyyn liimattuna, niin on nuo liikkeet ja äänet vähän oudot (+YouTube laatu).
    Aika moni näkee omaakin ajoa siinä. Hetkittäin melkoista varpusparvea tuo meno. Punaisiin siipiin radalla on vielä matkaa

    Kiitos järjestelykoneistolle
  27. #147


    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Pyörä ehjätty
    Eli bensapumppu haukkas ilmaa kahvilan mutkassa ja sano moro.
    Ei enään riittänyt paineet ruiskulle
    Biltemasta uus pumppu, pientä askartelua ja taas Bemmi laukkaa.
  28. #148
    Keneltä voisin pyytää kuvia 18.07 ja 19.07? Olin Ajotaito II ssa mukana lauantaina (eli liivi päällä).
    Mulla on Diablo Red (punainen) Triumph Street Triple R - helppo erottaa.
    Oli ensimmäinen (mutta ei viimeinen) rata kokemus joten voisi olla hieno jos jäisi pari kuvia

    Niin, ja aivan SUUR kiitoksia kouluttajille!!!

    Suunnitellussa käydä vielä Ahvenistolla ja/tai taas Alastarolla tänä vuonna. Ainakin vielä yksi Ajotaito II on pakko vetää!
    S1000R M 2021, ex Triumph Street Triple R 2012, ex Kawasaki Ninja 1000 2008
    Ajotaito I,2 x Ajotaito II x - and looong road ahead
  29. #149
    Lainaa parisfrance2015 kirjoitti Katso viesti
    Keneltä voisin pyytää kuvia 18.07 ja 19.07?
    Ainakin SAM66 oli laittanut linkkiä kuvista tässä topikissa lauantailta naamakirjan puolellakin on Moottoripyörä.org ryhmän sivuilla laitettu kuvia lauantailta.
    Sunnuntainakin oli kuvaaja mutten ole nähnyt siltä päivältä kuvia.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  30.  
  31. #150
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    lauantailta naamakirjan puolellakin on Moottoripyörä.org ryhmän sivuilla laitettu kuvia lauantailta.
    Älä ny viitti. Pitääkö mun nyt alkaa rustaamaan tiliä tuonne naamakirjaan, että saa nähdä itsestäni kaikki ne nopeat kuvat...??
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen