<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Tässä videota juniorin perässä ajelusta kierroksen verran launtailta kello 12.20:
https://youtu.be/qbKaIUw3Vs8
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Kiitokset vielä minunkin puolestani järjestäjille ja kaikille osallistujille
Olin säätelemässä pyöriä, muutama kuski oli yksityisopetuksessa ja vuokrasin vielä KTM RC390 ratapyörää. Hommaa oli tasaisesti koko viikonlopun ja kiitokset kaikille kiinnostuneille sekä asiakkaille.
Otan mielelläni vastaan palautetta vaikka tämän keskustelun kautta tai kari.vehniainen@kvr.fi Osaan sitten jatkossa kehittää palveluja kaikkien teidän tarpeisiin.
Kehuminen on ihan kiva, mutta jos joku meni minulta pieleen niin siitä erityisesti toivon kommentteja.
Sori Kari, joudun laittamaan positiivista palautetta.
Pyörän käyttäytymisen kanssa on ollut ongelmia pitkin alkukesää ja onpahan tullut revittyä riekaleiksi monella sadalla eurolla renkaitakin. Wehnä pisti alustan lauantai-iltana kondikseen, niin oli sunnuntaina ihan eri pyörä alla radalla. Harmi kun ei kuivaa kestänyt pitempään, niin ei päässyt mittaamaan mihin asti olisi omaa ennätystä voinut venyttää, mutta ekan setin aikojen perusteella helpommin ajettavalla pyörällä saa parempia aikoja. Jännä sinänsä.
Ammattimiehen palvelut eivät ole ilmaisia, mutta joka kerta kun on tullut KVR:n palveluja käytettyä ne ovat olleet enemmän kuin hintansa arvoisia. Sen takia kuin herran varikolla työntouhussa näin, oli päätös alustasäädöstä helppo. Vielä kun miehen tuntee, niin tietää ettei valohoidosta veloiteta. Vahva suositus minulta.
-Juutana
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Mä annan taannehtivan palautteen kaudelta 2013. Alusta säädettiin joo mutta mutta. Se että ajaminen muuttui kuin olisi uuden pyörän ostanut, ei lohduttanut herran koeajoa katsellessa ja kellottaessa. Siihen saakka olin aina saanut syyttää pyörää siitä "menisinhän mä mutku ei sillä mopolla pysty ajamaan alle 1.30 millään".
Pääs omin silmin radan reunasta näkemään että taipuuhan se peijjakas ihan 1.24 aikoihinkin. Ilman rengaslämppäreitä kylmillä ratakumeilla, osin yhdellä kädellä ajamalla ja vieläpä koko maalisuoran iloisesti täysin pystyssä keuliessa. Viduttaahan se sellainen, nih.
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Moro
Ei sattunut tarttumaan kellään putkelle kun bemmi ravisti selästä?
Olis komeeta kuvaa kehyksiin![]()
Tai joulukortiksi.
Terveisin
Suokki
-Suokki-
Tykkään, etten omalla määrällä kuvaamistakaan ole koskaan saanu valokuvaa kaatumisesta. Läheltä on menty, eli pariin otteeseen putken laskemisen jälkeen tai paikasta toiseen kävellessä nähnyt.
Yllättävän vähän vieläkin tulee edes muitten onboardeista videokuvaosumia. Kaatumisien suhde kameroiden määrään ja radalla yksin tai ryhmässä ajoon vielä liian pieni.
Testi
K8-1000
Nyt meni mielenkiintoiseksi kun kukaan ei oikein tiedä kuka on se sunnuntain kuvaaja.
Onko se niin että radan varteen pääsee kameran kanssa kunhan on vaan huomioliivi päällä?
Itse ajattelisin että ratatapahtuman järjestäjältä pitäisi saada lupa jos rata-alueelle on menossa kuvaamaan toisin kuin katsomosta otetut räpsyt.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Eli sunnuntaina ei ollut mitään koulutusta vaan viittasin tuohon aiempaan kertaan, josta puhuit. Radan varteen pääsee kameran kanssa vain järjestäjän luvalla, mutta ei me mitään henkkareita siinä ihmisiltä kysellä, joten on ihan kuvaajaan intresseistä kiinni treenaako kuvaamista vain omaksi ilokseen vai jakaako tuotoksensa eteenpäin. Ja käytännössä kuvauslupa kyllä irtoaa jokaiselle halukkaalle.
Edit. Siis sippe mainitsi aiemmin jotain koukutuskuvaamisesta. Meni nikit sekaisin.
Superbike #7
Aika yleinen toimintatapa on myös se, ettei kaato/raato kuvia tai videoita laiteta julkiseen jakoon. Jokainen tietysti toimii niin kuin tykkää, mutta jos edestäni kaatuisi joku ja se jää mun videolle, niin ilman kaatuneen lupaa en videota nettiin laittaisi. Nettiin laitetut kaatumiset ja romuttuneet pyörät kerää yleensä vain turhaa huomiota tälle lajille.
Omia kaatokuviakin olen jakanut itse, tosin ne oli kisasta.
-Juutana
Muutama kuva kahvilan mutkasta lauantailta
https://www.flickr.com/gp/134959979@N03/X08KV0