Oulu mc järjestää torstaina 18.6.2015 OuluZonessa tapahtumapäivän jonne toivottaan mahdollisimman paljon moottoripyöriä paikalle. Kaikenlaiset moottoripyörät ja motoristit ovat tervetulleita, muutkin kuin ratailusta kiinnostuneet.
Tapahtuma on suunnattu tukemaan OuluZonea ja erityisesti OuluZonen 19.6 alkavaa 17 päivän ajokieltoa vastaan.
Linkki Oulu mc:n tapahtumakalenteriin
Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
Käsittääkseni tapahtuma on avoin kaikille, eli ei maksa mitään. Tarkoituksena on vain saada mahdollisimman paljon moottoripyöriä paikalle.
Toivottavasti sen verran lähialueen motoristit voi Zonen toimintaa tukea
Tapahtuman sisällöstä minulla ei ole vielä tietoa, mutta imoittelen heti täällä jos jotain uutta ilmenee.
Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
Tuukko Nää OuluZoneen?
Tervetuloa tutustumaan OuluZoneen, kerhojen ja yhteistyökumppaneiden toimintaan sekä osallistumaan ajoharjoitustehtäviin. Tapahtuma on ilmainen ja viimeinen aukiolopäivä ennen Vaasan hallinto-oikeuden määräämää 17 vrk hiljaista aikaa.
Alustava ohjelma:
klo 10 OuluZonen, kerhojen ja yhteistyökumppanien esittely
klo 11 Moottoripyörän perushallintataidot
klo 11-13 Enduro ja motocross harjoittelua
klo 11-12 Rallicross-rata (asfalttiosuus) autojen käytettävissä
klo 12 Väistäminen ja jarruttaminen moottoripyörällä
klo 13-14 Rallicross-rata (asfalttiosuus) autojen käytettävissä
klo 14 Kaarreajo moottoripyörällä
klo 15 Lehdistötilaisuus ja ryhmäkuva osallistujista
klo 15:30 OuluZonen, kerhojen ja yhteistyökumppanien esittely
klo 16-17 Enduro ja motocross harjoittelua
klo 16-17 Rallicross-rata (aafalttiosuus) autojen käytettävissä
klo 16 Moottoripyörän perushallintataidot
klo 17 Kaarreajo moottoripyörällä
klo 18 Tilaisuus päättyy
Tapahatuman facebook -sivu: https://www.facebook.com/events/4512...1323228360610/
Ajattelin mennä iltapäivällä käymään tapahtumassa. Ajatteliko kukaan muu?![]()
800 XC, 690 Enduro, 640 Adventure
Mä oon pelkästää hengessä mukana..
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät