Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Olsi tarjolla Triumphin Sprint 955i / Daytona 955i jarrusatulat sopuhintaan ja niiden pitäis sopia RF900 Suzukiin. Stormin kuvaston mukaan jarrupalat on erit mutta silleen vain, että Triumphin palat on 0.3 milliä paksummat, muuten leveys/korkeus saman kokoiset, esim. EBC-FA236HH ja EBC-FA145HH (tämä siksi että mulla on jo RF:ään uudet jarrupalat olemassa joita haluan käyttää.

Mutta kun nuo trumpan levyt vaan on isommat, niin tekeekö se sen että kuitenkaan ei kannata noita satuloita laittaa RF:ään, vaikka pulttikiinnitys on sama jne. Ulkoisesti Trumpan logolla varustetut satulat näyttää täsmällleen samalta kuin RF900 Suzukin Nissinin satulat.

Onko kellään ajatusta…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Triumphin Sprint 955i / Daytona 955i
    Noissa on eri pulttien etäisyys.
    Mulla on ylimääräiset Sprint RS 955i satulat, jos kiinnostaa. Sijaitsee Lahdessa ja hinta voisi olla 50€.

Jarruosa menee hyvin reunaan 320 mm levyissä, joten 310mm levyissä jarrupala menee levyn ulkopuolelle (todennäköisesti).

Muuten nuo Triumphin jarrusatulat ovat todella hyvät!

edit: Daytona 955i. Jarrusatulan kiinnityspulttien väli on 84 mm
    Sprint RS/ST 955i väli on 90mm (Tämä on myös 1050 ST:ssä)

edit2: Tämmönen löyty
    http://www.triumphparts.co.uk/product.php/2376612/
    "Nissin original equipment 4 piston front brake caliper. These are fitted to many Triumph models, either with the 'Nissin' or 'Triumph' logo. Bolt fixing centre distance 90mm. "

Eli jos ei omissa jarrusatuloissa ole vikaa, niin en näe syytä lähteä vaihtamaan. Pitäisi olla samaa kamaa.
    Se, että sulla on 310 mm levy, voidaan jarrusatula sovittaa suunnittelemalla keulaputkien kiinnitykset eri kohtiin. Eli ovat aavistuksen alempana (lähempänä akselia) kuin Triumphissa.

edit3.
    Näköjään tuo 90 mm on aika suosittu koko. Valikoima rupeaa olemaan aika suuri
    Mutta tuota listaa kun selailee, niin kaikissa ei ole Nissiniä. Siellä on myös Tokicoa yms. seassa.
    http://japan.webike.net/products/21799022.html

edit4. Jos omat jarrut meinaa tuntua heppoisilta ja tehottomilta, niin halpa ja hyvä parannuskeino on vaihtaa teräspunosletkut. Veikkaan, että orkkikset eivät ole sellaiset.
    Itse ostin tämmöiset. Pituuksia on 5 cm välein.
    http://www.ebay.com/itm/391041237766...%3AMEBIDX%3AIT
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 10.06.2015 klo 16:44.
  3.  
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noi yllä linkitetyt Nissinit on täsmälleen saman näköiset kuin RF900:ssa.

Joo, mulla on vasen Nissinin jarrusatula entinen, kun en saanut jarrupalojen liukutappia pois – tai kyllä se liukutappi "lähti", mutta liukutapin kierre edelleen on ja pysyy satulassa. Tuossa Suzukissa on pulttiväli tosiaan 90 milliä. Jarruletkut on jo teräspunosta, enkä huomannut alkuperäisiin mitään eroa, paitsi että vanhat oli vaihtokunnossa kyllä.

Olis siis jo tarjolla tollaset Triumph-logolla olevat 90 millin pulttivälillä. Uskaltaisinko sellaset tilata että sopiiko ne 310 millisiin levyihin niinkuin on tarkoitettu, kiusaan niitä kuitenkin radallakin…

Tilailin jo eBaystä tiiviste+pölysuojasetin noihin Nissineihin, kun ajattelin että käytettyyn satulaan pitää tiivisteet kumminkin vaihtaa. Lähinnä siis mun optio on ostaa ebaystä vasen satula (johon mull on palat ja tiivisteet) tai ottaa puoli-ilmaiseksi Triumphin satulat mihin pitäis sopia mun jarrupalat mutta tiivisteistä en ole varma.

Ehkä mä vaan ostan NIssinin eBaystä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)