Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Käynnistettäessä pölläyttää aikamoiset savut. kuumaksi ajettuna ei savuta mutta pakoputken alaosa on aivan musta. Jos käytän hetken autotallissa on lattiakin mustana putken suun alta. Vuosimalli 2004 ja ajokilometrejä 33000.
  2. #2
    Kuluuko öljyä?
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  3. #3
    Lainaa Raimola kirjoitti Katso viesti
    Käynnistettäessä pölläyttää aikamoiset savut. kuumaksi ajettuna ei savuta mutta pakoputken alaosa on aivan musta. Jos käytän hetken autotallissa on lattiakin mustana putken suun alta. Vuosimalli 2004 ja ajokilometrejä 33000.
    Pidätkö pyörää sivutuella?
    Ainakin vanhemmissa K-sarjalaisissa jossa moottori pitkittäin, pölläytys kuului asiaan ihan jo uutenakin mikäli
    pyörää piti sivutuella.

    Foorumin LT asiantuntijat antavat varmasti vahvistuksen/vastauksen kysymykseesi.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  4. #4
    Lähtökohtaisesti täysin normaalia K-moottorin käytöstä, jos pysäytät ja parkkeeraat sivuseisontatuelle. Vanha kikka on odotella minuutti, pari pyörän päällä moottorin sammuttamisen jälkeen ennenkuin lasket sen sivuseisontatuelle. Onhan se hieman noloa joskus kun LoTja lähettää oikein kunnon savumerkit, mutta kun tietää, jotta kuuluu kuvaan, niin ei haittaa.
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    Kuluuko öljyä?
    Olen ajellut pyörällä vasta 1000 km, hankin viime syksynä...täytyy seurata
  6. #6
    Lainaa Raimola kirjoitti Katso viesti
    Olen ajellut pyörällä vasta 1000 km, hankin viime syksynä...täytyy seurata
    Kokeile ensimmäiseksi tuota sammuttamisen jälkeistä "seisottamista" ennen sivutuelle laskemista. Oma LoTja pölläyttää käytännössä melkein aina jos sammutan ja pudotan sen sivuseisontatuelle. Jos taas odotan hetken, ei käytännössä pöllyttele ikinä. Säilytän oman pyörän pääsääntöisesti aina keskituella - ei pölläyttele.

    Noilla kilometreillä on äärimmäisen epätodennäköistä, että tuolla mitään öljynkulutusta lisäävää olisi rikki.
    <p>2002-2014</p>
  7. #7
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Kokeile ensimmäiseksi tuota sammuttamisen jälkeistä "seisottamista" ennen sivutuelle laskemista. Oma LoTja pölläyttää käytännössä melkein aina jos sammutan ja pudotan sen sivuseisontatuelle. Jos taas odotan hetken, ei käytännössä pöllyttele ikinä. Säilytän oman pyörän pääsääntöisesti aina keskituella - ei pölläyttele.

    Noilla kilometreillä on äärimmäisen epätodennäköistä, että tuolla mitään öljynkulutusta lisäävää olisi rikki.
    Sama meikäläisen LT:ssä, sivutuella seisottamisen jälkeen startissa pölläyttää lähes aina, keskiseisontatuelta startatessa ei koskaan. Jollain ulkomaisella foorumilla oli "kikka" että ei täytä moottoriöljyä ihan ylämerkkiin asti. Tiedä sitten .......
  8.  
  9. #8
    Öljyä vain silmän puoliväliin, niin pölläyttelyt todennäköisesti loppuvat. Oli aikoinaan ainakin minun RS:sä toimiva keino. Sama kone molemmissa.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.