http://www.vallila.fi/kelohonka-valm...-240-cm-ruskea
no kuis sattuikin...
koska ne mahtaa alkaa painaa Annen kuvilla![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Hyihyi, jos on tosiaan Bernerin firman verhot taustalla. Aijaijai...
Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Oho. Sehän olikin yllättävän asiallinen video.![]()
Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Ei kai sen suhteen ole mitään epäselvää, että "tarttis tehrä"... ja paljon.
Keinoista voidaan perustellusti kyllä keskustella... ja tuleekin keskustella.
Mites se "vanha rummunlyöjä" tuon totesi aikanaan.....
"IT AINT WHAT YOU DO... IT``S HOW YOU DO".
Jokaista tässä on nyt joka tapauksessa "laitettava".... jommasta kummasta päästä,
eikä sitä enää voi mitenkään tehdä huomaamatta ja hellästi.
Silloin se ei vaan ole mahdollista, että joku touhuaja päättää, otatko
tablettina vai suppona.
Se pitää saada itse päättää, kun on se tilanne että ilman lääkitystä ei selvitä.
Tämähän tässä nyt on kateissa ja pahasti...... ja kello tikittää.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Aika epeli tämä sveitsintuonti, jos ei yksi huijaus onnistu niin toinen löytyy heti takataskusta http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005061603.html. Tarkoitus lienee siirrellä valtion, kuntien ja maakuntien teitä yksityisiksi ja sitä kautta maksullisiksi.
Uudistuksella mahdollistettaisiin myös kuntien, maakuntien tai valtion tuleminen tieosakkaaksi tapauksissa, jossa ne ohjaavat liikennettä yksityisteille.
Viimeksi muokannut: Patukka; 26.01.2017 klo 19:35.
Reaktiot Bernerin luotsaaman ministeriön SELVITYKSEEN ovat malliesimerkki siitä, miksi Suomen kansantalous yskii, miksi nuoret sekä koulutetut osaajat haluavat täältä pois ja miksi täällä yleisesti ottaen niin moni asia on täällä täysin perseestä. Kun kerran vuosikymmenessä joku kehtaa esittää jonkin uuden ajatuksen, niin kaikki hyökkäävät kimppuun ja torppaavat ehdotuksen vaistomaisesti suomatta asian pohtimiseen edes puolikasta ajatusta. Ei järkevää analyysiä, ei kompromisseja, ei neuvottelua, ei ratkaisumallien hakemista eikä asiallista kritiikkiä, vaan niin kaverit kuin vihamiehetkin vetävät ehdotuksen tekijän kölin ali ja selkään tökätään vielä puukot kaupantekijäisiksi. Näin saadaan Suomessa juhlapuheissa ja vaalitilaisuuksissa ylistetty, mutta todellisuudessa halveksittu, tulevaisuuteen katsova edistysmielisyys kitkettyä ja opetettua dissidentit puhumaan
Herra Sammallahti tavoitti tuossa kirjoituksessaan jotain hyvin tärkeää. Pienenä yksityiskohtana nostaisin esiin vielä tämän:
Tämän saman havainnon tein itsekin. Koskaan ennen ei ole tapahtunut niin, että kepulainen ministeri saa meikäläiseltä sympatioita. Nyt tapahtui.Ironisinta, ja toisaalta vittumaisinta, tässä hommassa on se, että joudun puolustamaan kepulaisia muiden puolueiden taantumuksellisuudelta.
Lohduttaudun sillä, että sympatiat eivät tulleet ministerin omasta ansiosta, vaan lynkkausjoukkojen älyllisestä epärehellisyydestä.![]()
High Stuck Are Wit To
eikös persujen yksi vaalilupaus ollu autoveron poisto.... olikohan täs nyt sit tapahtumas väärinpoisto....
vai mix vastustusta.... tai toisaalta onha se maan tapa ettei lupauksia pidetä... niin pelästy timo että olis voinu yks asia mennä kuinka lupas.... six oli sit vastaan............
Yksi kärkihankkeista oli...
Tuskin hallitus kuitenkaan on luopumassa tavoitteestaan uudistaa autokantaa vähäpäästöisemmäksi.
Jos autoveron poisto ei ole käytettävissä yhtenä työkaluna .,niin onhan ajoneuvovero sentään,elikkä vähäpäästöisten autojen veroa alennetaan ja runsaspäästöisten nostetaan.
KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
joo on siinä pelaamista veron kanssa kun ostin viime vuonna ton töpseli mallin oli vero 5100 ja sama auto pelkällä bensa koneel niin vero olis ollu reilu 18000 ,,, eli jos verot pois niin taas olis iso päästönen 12000 halvempi.....
nyt oli tonnin tarkuudella samanhintaset
sitä ostettas varmasti..... joten on aika pelaamista uuden veron kanssa että jää vähäpäästöset halvemmax....ostaa ....
Tässä LiVe-asiassa tosiaankin meni tiedotus aivan pieleen, mutta syy miksi niin kävi johtuu esityksen sisällöstä. Tärkeintä koko esityksessä oli autoilijoiden nyt veroina maksamien rahojen kähveltäminen yksityiseen pussiin.
Jos nyt esitelty selvitys olisi ollut seuraava ja se olisi esitetty ilman valheita siitä tuskin olisi syntynyt yhtäläistä haloota, vaikka asiasisältö lienee suurimmalle osalle autoilijoista epämieluisa:
Koska Suomi on sitoitunut supistamaan kasvihuonepäästöjä puolella henkilöliikenteestä muutetaan liikenteen verotusta seuraavasti:
Autoilun verotusta muutetaan käyttöpainotteiseksi ajosuoritteen vähentämiseksi siirtymällä tienkäyttömaksuihin.
Autokannan uudistamiseksi autoverosta luovutaan.
Autoa työmatkoihinsa tarvitseville kompensoidaan kiristynyttä verotusta nostamalla auton työmatkakorvausta.
Näinhän se olisi pitänyt tehdä!
ööö, mulla on mennyt tuo live juttu ohi, onko se valtion omistama vai yksityinen, kun moni puhu ja taisi olla siinä esityksessä että valtio "rakentaa" valtion omistaman yrityksen joka alkaa hoitaa näitä, ei yksityinen. Mutta toisaalta se ei ole mikään ihme että valtion omistama yritys myydään yksityiselle, silloin se riisto olisi alkanutkin.
Jos tuo live on yksityinen, niin se oli paska puhetta, että sitä ei olla yksityistämässä....
Ota nyt näistä selvää
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Aika monessa yhteydessä on mainittu yhdyssana valtionyhtiö. Lisäksi mainittu, että lailla säädetään luovutuskielto pois valtion ja kuntien omistuksesta. Tämä siis selvityksen antia. Saksassa valtion väyliä on yhtiöitetty, ja omistus on ankkuroitu vahvasti julkiselle puolelle. Tietenkin teoriassa myyminen on mahdollista, mutta niin se on nykyäänkin. Mikä estää valtiota myymästä omistamiaan teitä pois tänään? Teoriassa siis.
Kannattaa lukea uutisia tai alkuperäisiä tiedotteita, eikä kaljapäissä kirjoitettuja purkauksia netissä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Lyhyesti selitettynä: Valtion tieverkko olisi yhtiöitetty ja se olisi hoitanut teiden rakentamisen ja hoitamisen edelleen veronmaksajien rahoilla. Sen jälkeen olisi yksityisille operaattoreille annettu oikeus rahastaa tienkäytöstä veronmaksajilta, jotka ovat sen verkon jo maksaneet. Eikä ole vaikea arvata keillä olisi ollut sormensa pelissä näissä "operaattoreissa", Berner ja Sipilä.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Niinpä ...
Milloin meillä viimeeksi on ollut ministereitä ,joilla omat asiat on niin hyvällä mallilla,ettei ole mitään henkilökohtaista tarvetta vetään kotiin päin...
Ilmeisesti Suomessa on syntiä edelleenkin menestyä...
Pitäisikö ministerin olla velkasaneerauksessa,että voi katu uskottavasti toimia ministerin virassa....
KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
Ensimmäisenä tulee sellaisesta tahosta mieleen SAK,ja sen alaiset liitot.
Miksi "heidän "ei tarvitse maksaa osingoistaan veroa,sen sijaan piensijoittaja,joka monesti on myöskin palkansaaja maksaa osingoistaan rankimman mukaan....,ja samalla jäsen maksuillaan rahoittaa liittojen vero vapaata osingo juhlaa..se on moraalisesti väärin....
KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
"Mm. Timo Rothvosiusta, siis hänen oikeaoppisia näkemyksiään lainaten. Jos instituaalisten sijoittajien veronmaksuvelvollisuus kohdeltaisiin yhdenvertaisena vs. yksityiset pien-, tai suursijoittajat, voitaisiin veroastetta tällä sektorilla laskea pienen ihmisen hyväksi, jopa kolmeen - neljään prosenttiin. Mutta kun ei käy, niin ei käy. Miksi?
<p>.</p>
Lisätään nyt vielä, etten ihan koko esitystä ole itsekään tajunnut mm. juuri näitä "operaattoreita" ja "uusia digitaalisia palveluita". Kuten mcmies totesi, niin kunnossa oleva tiestö riittää maksajille varmaan mainiosti.
Eihän selvitys kokonaisuudessaan voi millään mennä läpi vieläpå tuossa aikatalussa (nyt jo tietty romukopassa), mutta pohdintaa antaa sellainen tulokulma, että pitäisikö elintärkeän infran rahoitus laittaa suojaan poliitikoilta. Työkalu voi olla sitten valtionyhtiö, varojen korvamerkintä tai mikä tahansa muu.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ei kai sitä ministerin velkasaneerauksessa tarvitse olla, mutta antaisi edes rehellisen kuvan itsestään julkisuuteen. Nyt tämä Bernerin esitys on ainakin minulle antanut sellaisen kuvan, että ketunhäntä on koko ajan ollut kainalossa ja kansalta on pyritty pimittämään koko uudistuksen todellinen tarkoitus. Alkaen nyt vaikka siitä että sattui Sipilän hyvä kaveri löytymään kyttäyslaatikoita valmistavan firman johdosta (no voi olla sattumakin pienessä maassa) ja sitten kun jo aiemmin pääministerin suuntaan rähmällään olemisesta kritisoitu Ylekin valjastettiin mainostamaan melko härskisti satelliittiseurannan ihanuutta. Ja tosiaan, jos mennään ehdottamaan pakollista satelliittiseurantaa, niin voiko kenellekään tulla yllätyksenä että se esitys kaiken siihen liittyvän kanssa tyrmätään kyselemättä? Ihan oikeasti?
Puhumattakaan siitä että esityksessä näppärästi on keksitty keino rahastaa autoilijalta autovero toiseen kertaan, niin ihmekös tuo jos harmitus on suuri ja tuollaista ideaa ei jakseta liiemmin sulatella. Sen sijaan että koitettaisiin keksiä miten autoilijalta nyhdetään lisää, voitaisiin varmaan alkajaisiksi laittaa LVM:n virkamiesjohto ja liikenneministeri vaihtoon ja ottaa sen verran pätevämpiä kavereita tilalle, että nykyiset maksut saataisiin ohjautumaan takaisin liikenteeseen entistä tehokkaammin. Ja sitten kun on nykyisistä maksuista saatu isompi osa takaisin tienpitoon, voitaneen keskittyä karsimaan valtion kuluja, jotta liikenteestä ei tarttisi kerätä niin mielettömiä määriä rahaa, vaan vähempikin riittäisi. Tuskin tyrmättäisiin esitystä jolla rahaa tienpitoon tulisi kaksinkertainen määrä nykyiseen verrattuna ja kaikkien autoilijoiden veroja kevennettäisiin kolme neljäsosaa. Tuohan se olisi tilanne, jos liikenteen verotus ja liikenteeseen käytetty rahamäärä olisi tasapainossa.
1835