Sivu: 114 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1464104112113114115116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3391:stä 3420:een 3540:sta
  1. #3391
    Lainaa TimoV kirjoitti Katso viesti
    Kalliit verhot kaverilla...

    http://www.vallila.fi/kelohonka-valm...-240-cm-ruskea

    no kuis sattuikin...

    koska ne mahtaa alkaa painaa Annen kuvilla
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  2. #3392
    Hyihyi, jos on tosiaan Bernerin firman verhot taustalla. Aijaijai...
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  3. #3393
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    Ei saatana
    löytyy siltä tälläinenkin video
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #3394
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ei saatana
    löytyy siltä tälläinenkin video
    Mikälie hippi selosti, mutta siinähän tuli ihan asiaa foorumin Paveille. Kannattaa melkein kuunnella jos ei tule pää liian pipiksi.
    Supermoto
  5. #3395
    Oho. Sehän olikin yllättävän asiallinen video.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  6. #3396
    Ei kai sen suhteen ole mitään epäselvää, että "tarttis tehrä"... ja paljon.

    Keinoista voidaan perustellusti kyllä keskustella... ja tuleekin keskustella.

    Mites se "vanha rummunlyöjä" tuon totesi aikanaan.....

    "IT AINT WHAT YOU DO... IT``S HOW YOU DO" .

    Jokaista tässä on nyt joka tapauksessa "laitettava".... jommasta kummasta päästä,
    eikä sitä enää voi mitenkään tehdä huomaamatta ja hellästi.

    Silloin se ei vaan ole mahdollista, että joku touhuaja päättää, otatko
    tablettina vai suppona.
    Se pitää saada itse päättää, kun on se tilanne että ilman lääkitystä ei selvitä.

    Tämähän tässä nyt on kateissa ja pahasti...... ja kello tikittää.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #3397
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Hyvä video. Hyvin laadittu ja pelkkää asiaa.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  8. #3398
    Aika epeli tämä sveitsintuonti, jos ei yksi huijaus onnistu niin toinen löytyy heti takataskusta http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005061603.html. Tarkoitus lienee siirrellä valtion, kuntien ja maakuntien teitä yksityisiksi ja sitä kautta maksullisiksi.

    Uudistuksella mahdollistettaisiin myös kuntien, maakuntien tai valtion tuleminen tieosakkaaksi tapauksissa, jossa ne ohjaavat liikennettä yksityisteille.
    Viimeksi muokannut: Patukka; 26.01.2017 klo 19:35.
  9. #3399
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti
    Aika epeli tämä sveitsintuonti, jos ei yksi huijaus onnistu niin toinen löytyy heti takataskusta http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005061603.html. Tarkoitus lienee siirrellä valtion, kuntien ja maakuntien teitä yksityisiksi ja sitä kautta maksullisiksi.
    Pikalukuna, ei tämä voi olla totta - siis tässä ajassa ja tässä maailmassa.
    <p>.</p>
  10. #3400
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Mikälie hippi selosti, mutta siinähän tuli ihan asiaa foorumin Paveille. Kannattaa melkein kuunnella jos ei tule pää liian pipiksi.
    Jaulis haastaa asiaa. Palstalla eniten asiasta möyhänneet ovat luultavammin asiasta vähiten ymmärtäviä, ja kommentit ovat myös sen tasoisia.

    Video oli täynnä hyvää sisältöä.
    .
  11. #3401
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ei saatana
    löytyy siltä tälläinenkin video
    Reaktiot Bernerin luotsaaman ministeriön SELVITYKSEEN ovat malliesimerkki siitä, miksi Suomen kansantalous yskii, miksi nuoret sekä koulutetut osaajat haluavat täältä pois ja miksi täällä yleisesti ottaen niin moni asia on täällä täysin perseestä. Kun kerran vuosikymmenessä joku kehtaa esittää jonkin uuden ajatuksen, niin kaikki hyökkäävät kimppuun ja torppaavat ehdotuksen vaistomaisesti suomatta asian pohtimiseen edes puolikasta ajatusta. Ei järkevää analyysiä, ei kompromisseja, ei neuvottelua, ei ratkaisumallien hakemista eikä asiallista kritiikkiä, vaan niin kaverit kuin vihamiehetkin vetävät ehdotuksen tekijän kölin ali ja selkään tökätään vielä puukot kaupantekijäisiksi. Näin saadaan Suomessa juhlapuheissa ja vaalitilaisuuksissa ylistetty, mutta todellisuudessa halveksittu, tulevaisuuteen katsova edistysmielisyys kitkettyä ja opetettua dissidentit puhumaan
  12. #3402
    Herra Sammallahti tavoitti tuossa kirjoituksessaan jotain hyvin tärkeää. Pienenä yksityiskohtana nostaisin esiin vielä tämän:

    Ironisinta, ja toisaalta vittumaisinta, tässä hommassa on se, että joudun puolustamaan kepulaisia muiden puolueiden taantumuksellisuudelta.
    Tämän saman havainnon tein itsekin. Koskaan ennen ei ole tapahtunut niin, että kepulainen ministeri saa meikäläiseltä sympatioita. Nyt tapahtui.

    Lohduttaudun sillä, että sympatiat eivät tulleet ministerin omasta ansiosta, vaan lynkkausjoukkojen älyllisestä epärehellisyydestä.
    High Stuck Are Wit To
  13. #3403
    eikös persujen yksi vaalilupaus ollu autoveron poisto.... olikohan täs nyt sit tapahtumas väärinpoisto....
    vai mix vastustusta.... tai toisaalta onha se maan tapa ettei lupauksia pidetä... niin pelästy timo että olis voinu yks asia mennä kuinka lupas.... six oli sit vastaan............
  14. #3404
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    eikös persujen yksi vaalilupaus ollu autoveron poisto.... olikohan täs nyt sit tapahtumas väärinpoisto....
    vai mix vastustusta.... tai toisaalta onha se maan tapa ettei lupauksia pidetä... niin pelästy timo että olis voinu yks asia mennä kuinka lupas.... six oli sit vastaan............
    Yksi kärkihankkeista oli...
    Tuskin hallitus kuitenkaan on luopumassa tavoitteestaan uudistaa autokantaa vähäpäästöisemmäksi.
    Jos autoveron poisto ei ole käytettävissä yhtenä työkaluna .,niin onhan ajoneuvovero sentään,elikkä vähäpäästöisten autojen veroa alennetaan ja runsaspäästöisten nostetaan.
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  15. #3405
    joo on siinä pelaamista veron kanssa kun ostin viime vuonna ton töpseli mallin oli vero 5100 ja sama auto pelkällä bensa koneel niin vero olis ollu reilu 18000 ,,, eli jos verot pois niin taas olis iso päästönen 12000 halvempi.....
    nyt oli tonnin tarkuudella samanhintaset
    sitä ostettas varmasti..... joten on aika pelaamista uuden veron kanssa että jää vähäpäästöset halvemmax....ostaa ....
  16. #3406
    Tässä LiVe-asiassa tosiaankin meni tiedotus aivan pieleen, mutta syy miksi niin kävi johtuu esityksen sisällöstä. Tärkeintä koko esityksessä oli autoilijoiden nyt veroina maksamien rahojen kähveltäminen yksityiseen pussiin.
    Jos nyt esitelty selvitys olisi ollut seuraava ja se olisi esitetty ilman valheita siitä tuskin olisi syntynyt yhtäläistä haloota, vaikka asiasisältö lienee suurimmalle osalle autoilijoista epämieluisa:

    Koska Suomi on sitoitunut supistamaan kasvihuonepäästöjä puolella henkilöliikenteestä muutetaan liikenteen verotusta seuraavasti:
    Autoilun verotusta muutetaan käyttöpainotteiseksi ajosuoritteen vähentämiseksi siirtymällä tienkäyttömaksuihin.
    Autokannan uudistamiseksi autoverosta luovutaan.
    Autoa työmatkoihinsa tarvitseville kompensoidaan kiristynyttä verotusta nostamalla auton työmatkakorvausta.

    Näinhän se olisi pitänyt tehdä!
  17. #3407
    Lainaa MattiK kirjoitti Katso viesti
    Tässä LiVe-asiassa tosiaankin meni tiedotus aivan pieleen, mutta syy miksi niin kävi johtuu esityksen sisällöstä. Tärkeintä koko esityksessä oli autoilijoiden nyt veroina maksamien rahojen kähveltäminen yksityiseen pussiin.
    ööö, mulla on mennyt tuo live juttu ohi, onko se valtion omistama vai yksityinen, kun moni puhu ja taisi olla siinä esityksessä että valtio "rakentaa" valtion omistaman yrityksen joka alkaa hoitaa näitä, ei yksityinen. Mutta toisaalta se ei ole mikään ihme että valtion omistama yritys myydään yksityiselle, silloin se riisto olisi alkanutkin.
    Jos tuo live on yksityinen, niin se oli paska puhetta, että sitä ei olla yksityistämässä....

    Ota nyt näistä selvää
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  18. #3408
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    ööö, mulla on mennyt tuo live juttu ohi, onko se valtion omistama vai yksityinen, kun moni puhu ja taisi olla siinä esityksessä että valtio "rakentaa" valtion omistaman yrityksen joka alkaa hoitaa näitä, ei yksityinen. Mutta toisaalta se ei ole mikään ihme että valtion omistama yritys myydään yksityiselle, silloin se riisto olisi alkanutkin.
    Jos tuo live on yksityinen, niin se oli paska puhetta, että sitä ei olla yksityistämässä....

    Ota nyt näistä selvää
    Aika monessa yhteydessä on mainittu yhdyssana valtionyhtiö. Lisäksi mainittu, että lailla säädetään luovutuskielto pois valtion ja kuntien omistuksesta. Tämä siis selvityksen antia. Saksassa valtion väyliä on yhtiöitetty, ja omistus on ankkuroitu vahvasti julkiselle puolelle. Tietenkin teoriassa myyminen on mahdollista, mutta niin se on nykyäänkin. Mikä estää valtiota myymästä omistamiaan teitä pois tänään? Teoriassa siis.

    Kannattaa lukea uutisia tai alkuperäisiä tiedotteita, eikä kaljapäissä kirjoitettuja purkauksia netissä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #3409
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    ööö, mulla on mennyt tuo live juttu ohi, onko se valtion omistama vai yksityinen, kun moni puhu ja taisi olla siinä esityksessä että valtio "rakentaa" valtion omistaman yrityksen joka alkaa hoitaa näitä, ei yksityinen. Mutta toisaalta se ei ole mikään ihme että valtion omistama yritys myydään yksityiselle, silloin se riisto olisi alkanutkin.
    Jos tuo live on yksityinen, niin se oli paska puhetta, että sitä ei olla yksityistämässä....

    Ota nyt näistä selvää
    Lyhyesti selitettynä: Valtion tieverkko olisi yhtiöitetty ja se olisi hoitanut teiden rakentamisen ja hoitamisen edelleen veronmaksajien rahoilla. Sen jälkeen olisi yksityisille operaattoreille annettu oikeus rahastaa tienkäytöstä veronmaksajilta, jotka ovat sen verkon jo maksaneet. Eikä ole vaikea arvata keillä olisi ollut sormensa pelissä näissä "operaattoreissa", Berner ja Sipilä.
  20. #3410
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    ööö, mulla on mennyt tuo live juttu ohi, onko se valtion omistama vai yksityinen...
    Ota nyt näistä selvää
    Viittasin itse yksityisillä näihin liikenne-operaattoreihin ja niitä varten suunniteltuihin uuden bisneksen "ansaintamahdollisuuksiin"
  21. #3411
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa lukea uutisia tai alkuperäisiä tiedotteita, eikä kaljapäissä kirjoitettuja purkauksia netissä.
    Joo, olen sen huomannut, mutta kun alkaa liian paljon kyseenalaistaa kaikkea, niin ei oikein tiedä enään mikä on totta..

    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Lyhyesti selitettynä.
    Kiitos tästä, jotain tälläistä voisi arvellakin että siinä kävisi

    Lainaa MattiK kirjoitti Katso viesti
    Viittasin itse yksityisillä näihin liikenne-operaattoreihin ja niitä varten suunniteltuihin uuden bisneksen "ansaintamahdollisuuksiin"
    Tuli vain mieleen tuosta kommentistasi..
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  22. #3412
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Eikä ole vaikea arvata keillä olisi ollut sormensa pelissä näissä "operaattoreissa"
    Ainut paikkaansapitävä sana tuossa on nimenomaan "arvailla".
    .
  23. #3413
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ainut paikkaansapitävä sana tuossa on nimenomaan "arvailla".
    Niinpä ...
    Milloin meillä viimeeksi on ollut ministereitä ,joilla omat asiat on niin hyvällä mallilla,ettei ole mitään henkilökohtaista tarvetta vetään kotiin päin...
    Ilmeisesti Suomessa on syntiä edelleenkin menestyä...
    Pitäisikö ministerin olla velkasaneerauksessa,että voi katu uskottavasti toimia ministerin virassa....
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  24. #3414
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Niinpä ...
    Ilmeisesti Suomessa on syntiä edelleenkin menestyä...
    Mikäli se menestys on syntynyt epärehellisin keinon tai ottamalla itselle saadusta menestyksestä ansiottoman suuri siivu.
  25. #3415
    Lainaa MattiK kirjoitti Katso viesti
    Mikäli se menestys on syntynyt epärehellisin keinon tai ottamalla itselle saadusta menestyksestä ansiottoman suuri siivu.
    Ensimmäisenä tulee sellaisesta tahosta mieleen SAK,ja sen alaiset liitot.
    Miksi "heidän "ei tarvitse maksaa osingoistaan veroa,sen sijaan piensijoittaja,joka monesti on myöskin palkansaaja maksaa osingoistaan rankimman mukaan....,ja samalla jäsen maksuillaan rahoittaa liittojen vero vapaata osingo juhlaa..se on moraalisesti väärin....
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  26. #3416
    "Mm. Timo Rothvosiusta, siis hänen oikeaoppisia näkemyksiään lainaten. Jos instituaalisten sijoittajien veronmaksuvelvollisuus kohdeltaisiin yhdenvertaisena vs. yksityiset pien-, tai suursijoittajat, voitaisiin veroastetta tällä sektorilla laskea pienen ihmisen hyväksi, jopa kolmeen - neljään prosenttiin. Mutta kun ei käy, niin ei käy. Miksi?
    <p>.</p>
  27. #3417
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    ööö, mulla on mennyt tuo live juttu ohi, onko se valtion omistama vai yksityinen, kun moni puhu ja taisi olla siinä esityksessä että valtio "rakentaa" valtion omistaman yrityksen joka alkaa hoitaa näitä, ei yksityinen. Mutta toisaalta se ei ole mikään ihme että valtion omistama yritys myydään yksityiselle, silloin se riisto olisi alkanutkin.
    Jos tuo live on yksityinen, niin se oli paska puhetta, että sitä ei olla yksityistämässä....

    Ota nyt näistä selvää
    Lisätään nyt vielä, etten ihan koko esitystä ole itsekään tajunnut mm. juuri näitä "operaattoreita" ja "uusia digitaalisia palveluita". Kuten mcmies totesi, niin kunnossa oleva tiestö riittää maksajille varmaan mainiosti.

    Eihän selvitys kokonaisuudessaan voi millään mennä läpi vieläpå tuossa aikatalussa (nyt jo tietty romukopassa), mutta pohdintaa antaa sellainen tulokulma, että pitäisikö elintärkeän infran rahoitus laittaa suojaan poliitikoilta. Työkalu voi olla sitten valtionyhtiö, varojen korvamerkintä tai mikä tahansa muu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #3418
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Niinpä ...
    Milloin meillä viimeeksi on ollut ministereitä ,joilla omat asiat on niin hyvällä mallilla,ettei ole mitään henkilökohtaista tarvetta vetään kotiin päin...
    Ilmeisesti Suomessa on syntiä edelleenkin menestyä...
    Pitäisikö ministerin olla velkasaneerauksessa,että voi katu uskottavasti toimia ministerin virassa....
    Ei kai sitä ministerin velkasaneerauksessa tarvitse olla, mutta antaisi edes rehellisen kuvan itsestään julkisuuteen. Nyt tämä Bernerin esitys on ainakin minulle antanut sellaisen kuvan, että ketunhäntä on koko ajan ollut kainalossa ja kansalta on pyritty pimittämään koko uudistuksen todellinen tarkoitus. Alkaen nyt vaikka siitä että sattui Sipilän hyvä kaveri löytymään kyttäyslaatikoita valmistavan firman johdosta (no voi olla sattumakin pienessä maassa) ja sitten kun jo aiemmin pääministerin suuntaan rähmällään olemisesta kritisoitu Ylekin valjastettiin mainostamaan melko härskisti satelliittiseurannan ihanuutta. Ja tosiaan, jos mennään ehdottamaan pakollista satelliittiseurantaa, niin voiko kenellekään tulla yllätyksenä että se esitys kaiken siihen liittyvän kanssa tyrmätään kyselemättä? Ihan oikeasti?

    Puhumattakaan siitä että esityksessä näppärästi on keksitty keino rahastaa autoilijalta autovero toiseen kertaan, niin ihmekös tuo jos harmitus on suuri ja tuollaista ideaa ei jakseta liiemmin sulatella. Sen sijaan että koitettaisiin keksiä miten autoilijalta nyhdetään lisää, voitaisiin varmaan alkajaisiksi laittaa LVM:n virkamiesjohto ja liikenneministeri vaihtoon ja ottaa sen verran pätevämpiä kavereita tilalle, että nykyiset maksut saataisiin ohjautumaan takaisin liikenteeseen entistä tehokkaammin. Ja sitten kun on nykyisistä maksuista saatu isompi osa takaisin tienpitoon, voitaneen keskittyä karsimaan valtion kuluja, jotta liikenteestä ei tarttisi kerätä niin mielettömiä määriä rahaa, vaan vähempikin riittäisi. Tuskin tyrmättäisiin esitystä jolla rahaa tienpitoon tulisi kaksinkertainen määrä nykyiseen verrattuna ja kaikkien autoilijoiden veroja kevennettäisiin kolme neljäsosaa. Tuohan se olisi tilanne, jos liikenteen verotus ja liikenteeseen käytetty rahamäärä olisi tasapainossa.
    1835
  29. #3419
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Lisätään nyt vielä, etten ihan koko esitystä ole itsekään tajunnut mm. juuri näitä "operaattoreita" ja "uusia digitaalisia palveluita". Kuten mcmies totesi, niin kunnossa oleva tiestö riittää maksajille varmaan mainiosti.

    Eihän selvitys kokonaisuudessaan voi millään mennä läpi vieläpå tuossa aikatalussa (nyt jo tietty romukopassa), mutta pohdintaa antaa sellainen tulokulma, että pitäisikö elintärkeän infran rahoitus laittaa suojaan poliitikoilta. Työkalu voi olla sitten valtionyhtiö, varojen korvamerkintä tai mikä tahansa muu.
    Öö, siis kait YLE- vero on korvamerkitty tuolle sektoorille. Jos halutaan, niin kaiketi polttoaineverot voidaan korvamerkitä , ja ohjata vain ja ainoastaan tiestön kunnossapitoon. Mutta kun ei käy, niin ei käy. Miksi?
    <p>.</p>
  30.  
  31. #3420
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Öö, siis kait YLE- vero on korvamerkitty tuolle sektoorille. Jos halutaan, niin kaiketi polttoaineverot voidaan korvamerkitä , ja ohjata vain ja ainoastaan tiestön kunnossapitoon. Mutta kun ei käy, niin ei käy. Miksi?
    Sen takia, kun sille rahalle on paljon muutakin käyttöä ja jos sitä ei saisi polttoaineista, niin se pitäisi ottaa muualta.
Sivu: 114 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1464104112113114115116 ... ViimeinenViimeinen