ei näivetä, koska raha menee julkisen puolen virkamiehille, jotka voivat käyttää sen omaan harrastukseensa.Tämä vero siis näivettää taloutta.
On tämä hieno maa, kyykkyverotus/sakotus takaisin.
Eli kalleinta tämä on sille, joka käy töissä ja yrittää harrastaa jotain.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
maksettavahan se on, en minä nyt tuon takia ala kalustoa myymään.
mutta mieluiten ne ko verot maksaisi aina, jos niissä olisi suoraan korvamerkki, että menevät liikenteen hyväksi kokonaisuudessaan. mikä nyt on ihan turha toive..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Tuohon on olemassa helppo ratkaisu: älä tee koskaan mitään, niin et tee mitään väärin. Peukalonimijät ovatkin tällä hetkellä Suomen suurin ammattiryhmä, joten ei se ihan huono ratkaisu voi olla.
Itselläni ei vain kärsivällisyys riitä sellaiseen elämäntapaan, mutta pitää vain harjoitella kovasti.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Juurikin näin, ja tämä "sosiaaliturva" ja "hyvinvointiyhteiskunta" on yksi niistä suurimmista syistä, miksi tässä tilanteessa ollaan. Sotakorvauksia maksaessa ei olisi mistään tullut mitään, jos kaikki olisivat halutessaan saaneet kaiken, ilman panostusta, niin kuin nyt tehdään.
Olisihan tuossa säästämistä, ameeriikan malliin, opintotuet pois, lapsilisät pois, ilmainen terveydenhuolto pois, työttömyyskorvaukset pois, fatta kiinni. Alkaa porukka kummasti työllistymään, kun rahaa harrastuksiin eikä elämiseen tule mistään. Ja jos ei ala, niin voi voi.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Kaikki osallistuu talkoisiin (koskee vain moottoriajoneuvojen omistajia).
ZX-10R '06
Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
on se nollasummapeliä. Tulot - Menot =0
Hehe, eipäs tuokaan nyt ihan paikkaansa pidä, itse ostin auton, välirahaa maksoin n37000e. Todella tärkeää oli kun sain tingattua alkuperäisen ehdotuksen 3300e pienemmäksi, ei olisi ollut muuten rahaa ostaa. Velkaa ei nyt ollut ja eläkkeellekin on vielä matkaa ihan perkuleesti.
Kahdensadan tonnin autosta on ihan sama saako siitä kymppitonnin alennusta vaiko ei
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
yksilön näkökantista se ei ole sääntö, mutta ison väestön keskiarvon kohdalla se on sääntö. Se johtuu jo siitä, että jos suurimmalla osalla jäisi rahaa käteen, niin se nostaisi hintatasoa asunnoissa ja kahvikupin hinnassa ja kaikessa->taas suuri osa pääsisi nollaan. Samoin valtio kyllä nostaa veroja, sakkoja ja muita mielikuvituksellisia kalastuksenhoito, riista, passi yms maksuja, että keskiarvo rupeaa tulemaan nollaan.
No kyllä mulla kaikki ylimääräinen mitä menojen jälkeen jää käteen menee vasta siihen mopoon, eli käytännössä vois sanoa että viimeisillä rahoilla. Täytyy varmaan siirtyä postimerkkehin jos mä oon tulotasoni puolesta ihan väärän harrastuksen parissa, paitsi niidenkin hintaa Posti Group Oyj nostaa jatkuvasti.
![]()
Viimeksi muokannut: TROIJAS; 28.05.2015 klo 18:08.
parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !
KAWASAKI
On tämä tosiaan yhtä s**tanaa.
Valtion pitäisi toimillaan mahdollistaa ja helpottaa tuotteliasta ja tuottavaa toimintaa, mistä sitten syntyy varoja ylläpitää infraa ja auttaa niitä jotka eivät pysty itsestään huolehtimaan.
Vaan valtio tekee juuri päinvastoin, tiristää viimeisetkin mehut ihmisistä ja tuhlaa väkivallan uhalla keräämänsä varat tarpeettomaan ja haitalliseen touhuiluun.
Olisi jo aika löytää joku muu valtiomuoto kuin enemmistön diktatuuri eli demokratia. Tässä nykyisessä mallissa ns. päättäjät eivät oikeasti kanna mitään vastuuta. Oman näkemykseni mukaan ei saisi tällaista vallan keskittämistä sallia lainkaan vaan lähes kaikki päätöksenteko omasta elämästään pitäisi jättää ihmisille itselleen - niin kauan kuin eivät huijaa ja vahingoita muita. Konkreettisena esimerkkinä pääministeri: onko hän muka viisi miljoonaa kertaa normikansalaista fiksumpi kun annamme hänelle vallan päättää viiden miljoonan ihmisen elämästä.
Valtiolle kuuluisi vain kolme tehtävää: oikeuslaitos, poliisi ja puolustusvoimien runko. Kaiken muut saisivat kansalaiset järjestään yksin ja keskenään kuten parhaaksi näkevät. Valtio vain huolehtisi että toiminta on rehellistä ja muita ei vahingoiteta.
Who is John Galt?
http://winterride.com
^Voi hyvää päivää... pääministeri ei muuten päätä yksin mitään, vaan meillä on hallitus ja eduskunta ja paljon muuta koneistoa. Ala-asteella nämä jo opetettiin. Eikä kukaan väitä pääministeriä 5 miljoonaa muuta ihmistä fiksummaksi, mutta kun on keskustelua seurannut täällä ja Facebookissa niin on helppo todeta, että ainakin pääministeri on melko montaa motoristia viisaampi... tosin niin taitaa olla moni keskimääräistä fiksumpi hevonenkin.
Mitenkähän se kansa päättäisi asioista itse? Muodostaisikohan ne esim jonkin organisaation, jossa päätöksiä valmisteltaisi ja toteutettaisi?
Ja jos jostain säästetään/kerätään 50milliä niin se on turhaa tai kohtuutonta riippuen koskeeko itseä vai ei. Joka tapauksessa päätös on väärä. Ja kun kysytään mistä sitten taloutta tervehdytettäisi niin johan paljastuu tyhmyyden koko mittakaava.
B-King
Liikenneministeriksi tulee Keskustan Anne Berner:
http://yle.fi/uutiset/keskustan_mini...sipila/8025872
Omasta mielestäni tuo pesee sen legendaarisen apteekkiapulaisen mennen tullen, mutta aika näyttää miten käy.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
http://winterride.com
Just tätä alkuperäisessä viestissä tarkoitinkin. Ihmiset tekevät näin ja sen jälkeen luetaan tällaisia otsikoita: "Kainuun Sanomat irtisanoo 14, lehti muuttuu kuusipäiväiseksi"
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...ivaiseksi.html
Tässä on ollut hyviäkin vuosia eikä autoveroa poistettu. Nyt populaattorit ajaa veroa alas ja vetää rahat muilta. Mulla on nimellä rekisterissä kolme autoa, kaksi pyörää, mönkijä ja kaksi traktoria ja kimppavene. Yhdenkään arvo ei ylitä muutamaa tonnia ja pari poissa liikenteestä. Huoltoa riittää että vehkeet liikkuu. Ja nyt nää vittupäät laittaa uuden auton veroa alas ja kerää verot minulta. Etu on että saksalaiset ja japsit autovalmistajat tienaa. Hieno homma lamassa joo.
- musti -
tässä tarvii laittaa vehkeet varmaan viron kilpiin joskos se vaikka auttais
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50