Sivu: 77 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767757677787987 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2281:stä 2310:een 3540:sta
  1. #2281
    Ylellä oli jo uutinen Italiasta. Joku ämmä vieläpä sanoi että idea on hyvä, eikä siitä ole mitään haittaa, eihän hän käytä autoaan laittomuuksiin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  2. #2282
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ylellä oli jo uutinen Italiasta. Joku ämmä vieläpä sanoi että idea on hyvä, eikä siitä ole mitään haittaa, eihän hän käytä autoaan laittomuuksiin.
    Hah, sitten kun on reaaliaikainen gps seuranta nopeusvalvonnassa, niin sitten eukko huomaakin käyttävänsä sitä laittomuuksiin.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  3. #2283
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Hah, sitten kun on reaaliaikainen gps seuranta nopeusvalvonnassa, niin sitten eukko huomaakin käyttävänsä sitä laittomuuksiin.
    Pysäköintiä voidaan valvoa samalla automaatilla kätevästi. Jos pysähdyt kieltoalueelle niin narahdus on varma. Myös maastopysäköinnin valvonta hoituu näppärästi. Kuten myös pysähtymättä jättäminen stop-merkin kohdalla jne.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  4. #2284
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ylellä oli jo uutinen Italiasta. Joku ämmä vieläpä sanoi että idea on hyvä, eikä siitä ole mitään haittaa, eihän hän käytä autoaan laittomuuksiin.
    Italiassa tämä on vakuutusyhtiön tarjoama vapaaehtoinen laite. Yhtiö maksaa laitteen ja asennuksen ja käyttäjä saa alennusta vakuutusmaksuihin, jotka siellä ovat melko korkeita meihin verrattuna.
  5. #2285
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Näinhän se menee.

    - Propaganda alkaa ensin uutisilla (YLE) kuinka jossain maassa on mietitty GPS/dataliikenne-seurantaa ja randomilla valitut jampat bensa-asemilla kehuu, että hyvä idea. Yllättäen ei näytetä niitä jotka meinasi kuristaa toimittajan kun idea on niin surkea.
    - Kohta paikallislehdessä joku poliitikko hehkuttaa asian puolesta ja argumentoi mm. turvallisuudella ja päästöjen vähenemisellä, sekä eläkeläisten aseman parantamisella. Avensis-miehet naapuruston postilaatikolla juttelee, että joo täähän on hyvä, oli uutisissakin juttua, isommaailmammeininkiä.
    - Samalla piilossa tehdään jo uusia päätöksiä asiasta ja esim. joku julkinen pieni juttu, joka valmistelee tulevaa systeemia. Kuten mp:n liikennekäytöstäpoisto ja rekisteristäpoiston mahdottomuus tulevan veron edellä.
    - Poliitikkoja siirtyy yllättäen vaalikauden jälkeen uuden yhtiön hallitukseen ja virkoihin.
    - aluksi toiminta tappiollista, lainsäädännöllä taataan tarvittavat tuotot pakkomaksuilla, tai valtion budjetista.
    - tuottojen kasvaessa maksuja ei tarkasteta alaspäin.
    - infran ylläpito edelleen huonolla tasolla.

    Kas näin on upotettu kakkosnelosta kansakunnan ahteriin ja kaikilla on kivaa
    Älä nyt piruja seinille maalaa.......
    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005022320.html
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  6. #2286
    ajelee tarpeeksi vanhalla autolla, niin siellä ei mitään simmi-paikkoja ole.

    ellei ne keksi jotain laitetta mikä olisi tietenkin pakko ensin ostaa ja kalliilla asentaa autoon.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #2287
    niin noi ollillan loppaamat laitteet on ollu jo joitakin vuosia koekäytössä kansalaisten realiaikasta verottamista varten postiautoissa... siellä lähiesimies saa viikoittain tiedon onko ajettu vääräätietä tai nopeutta...
    on kätevä seuranta tapa... tikkuaskin kokoinen mötikkä... suomihan halusi olla eu: pilottimaa
    joten kaikki on valmiina....kun määrätään pakollisex että autosi on katsastus kuntoinen .... maksat asennuksesta vaix 2000€
  8. #2288
    [QUOTE=lowhill;6495873]Täytyisköhän ryhtyä tekemään vetoomusta eduskuntaan suoraan päättäjiin henkilökohtaisesti kuten eräs kaverini teki...

    Moi kanssa veneilijät ja moottoripyöräilijät!

    Ajattelin kokeilla kansalaisvaikuttamista kansanedustajiin sähköpostitse kun muutenkaan ei järkipuhe tunnu uppoavan, siksi toivoisinkin että kaikki tutut ja tuntemattomat jotka ei hyväksy suunniteltua vene- ja moottoripyöräveroa lähettäisivät postia asian tiimoilta kansanedustajille.
    Alla on maili jonka kirjoitin sekä kaikkien kansanedustajien sähköpostiosoitteet joten pitäisi olla helppoa kopioida ne mailiin ja lähettää. Toivottavasti saamme useita lähettäjiä jos kansassa olisi voimaa vaikuttaa “kansan”edustajiimme.

    Viestiä laitettu menemään eduskuntatalon suuntaan.
    Oliko niin että tuosta listasta oli poistettu jotain nimiä?

    Eräs äänekäs käkikello eduskunnan mäeltä ainaskin uupuu, Venemies-Hjallista ei löytyny ja olis mukava kuulla hänen kannanottoa tähän rangaistusveroasiaan!
    KTM - Ready To Go
  9. #2289
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ajelee tarpeeksi vanhalla autolla, niin siellä ei mitään simmi-paikkoja ole.

    ellei ne keksi jotain laitetta mikä olisi tietenkin pakko ensin ostaa ja kalliilla asentaa autoon.
    Ainakaan museoautoihin ei saa laittaa mitään ylimääräistä........
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  10. #2290
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  11. #2291
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    Tavoitteet/aikataulut ovat sähköistymisen suhteen täysin epärealistiset, vaikka asia olisi miten hyvä.

    Tässä(kin) hommassa konkretisoituu se muutakin päätöksentekoa vaivaava irrallisuus
    todellisuudesta..... jota ei voi sivuuttaa.

    Se on "morjens" aina sitä myöten, kun tavoitteilla ja päätöksillä ei ole realiteettipohjaa onnistua.
    Aivan sama "tauti" kun meidän taloudenhoidossa muutoinkin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #2292
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    niin noi ollillan loppaamat laitteet on ollu jo joitakin vuosia koekäytössä kansalaisten realiaikasta verottamista varten postiautoissa... siellä lähiesimies saa viikoittain tiedon onko ajettu vääräätietä tai nopeutta...
    on kätevä seuranta tapa... tikkuaskin kokoinen mötikkä... suomihan halusi olla eu: pilottimaa
    joten kaikki on valmiina....kun määrätään pakollisex että autosi on katsastus kuntoinen .... maksat asennuksesta vaix 2000€
    Meillä oli tuollainen seuranta työautoissa, olihan se varmaan hyvä, mutta en tiedä oikeasti mihin varten. Kun oli kännykät millä soitettiin haamu linjaa, joka näkyi tietokone järjestelmässä. Ainoa missä se oli hyvä, että työnantaja pystyi kattomaan jos työntekijä kusetti että missä mennään. Muuten aika turha kapistus oli, kun miettii että joskus se näytti, että mennään intiassa tms.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  13. #2293
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    Kuka ne sähköautot ostaa? Työttömät? Ja Suomiko on iso markkina-alue? Seuraavaksi varmaan väität, että Kiina lopettaa kivihiilen polttamisen. Samaten jenkit ja venäjä. Alkaako laivat ja lentokoneetkin kulkemaan sähköllä? Sähköiset super-rekat täyttävät pääväylien tavarakuljetukset? Olkiluoto nelonen rakennetaan sähköautojen lataamista varten. Hyvällä tuurilla valmistuu vuoteen 2050 mennessä...
  14. #2294
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    Voisi tietysti miettiä sitäkin vaihtoehtoa että vaihteeksi valtio koittaisi lopettaa näpertelyn ja ihan oikeasti katsoa mistä voitaisiin säästää esim. tarpeettomista virkamiehistä ja tarpeettomista avustuksista joilla kustannetaan elinikäiselle presidentille uusi leopardisuikka kun vanha on vähän kulahtanut. Toisaalta minulla on myös sellainen käsitys että tieverkosto on jo maksettu tienkäyttäjiltä perityillä maksuilla, ja jos noita maksuja kerätään luokkaa 8 miljardia ja tienpitoon palautuu alle miljardi niin sanoisin että jossain kohtaa toimintaa on melkoisesti ilmaa.
    Suzuki GSF1250SA Bandit
  15. #2295
    Lainaa JanR kirjoitti Katso viesti
    Mä oon valmis pitää kolme mopotinta vaikka vuoden pois käytöstä, jos sillä saadaan jotain aikaiseksi motoristien hyväksi. Olen valmis uhraamaan yhden kauden tämän eteen, vielä kun saatais koko maan mopo sakki mukaan (eihän tollasta kukaan kestä). Tuota liikennekäytöstä poistoa en oo oikeen ymmärtänyt, jotta miten ja kuinka kauan pitää olla pois että saa hyötyä? Joo ja tulee ajettua normi kesänä noin +10th, eli jonkin verran koskettais ajamattomuus itseäkin.
    Täältä lähti marraskuun alusta 2 pyörää pois liikennekäytöstä ja vakuutuksetkin irtisanoin.
    Ja ihan periaatteesta ne pysyy ens vuoden pois käytöstä. Kyllähän tuo välikausi "vähän" voi vituttaa mutta enemmän vituttaa tuo vero.

    Saapahan ropailla ja puunata pyöriä tallissa ja rahaakin säästyy kummasti. Ei meinaan köyhällä eläkeläisellä riitä enää massit tähän harrastukseen tuon veron myötä. Se olis sitten suoraan bensoista pois. Mutta ennenkaikkea kyllä miehellä periaatteita pitää olla.
  16. #2296
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    Mutta kukas niillä sähköautoilla ajaa kun tulee kova pakkastalvi? Ei taida sähkö silloin riittää niiden lataamiseen kun ei tuo olkiluotokaan valmistu. Tai valmistuihan se jo paperilla vissiin kymmenen vuotta sitten... ja kun kyse on Ranskalaisesta niin mikähän on toimintavarmuus?
    Ja mikä estää ihan samalla tavlal rokottamasta sähköautoja? Ei se kivihiilelläkään tuotettu sähkö puhdasta ole... eikä ydinvoimalla, vaikka meille niin kovasti yritetään uskotella.....
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  17. #2297
    10vuoden sisään maksetaan tiellä liikkumisesta tuon seurantalaitten näyttämänä... oli sit mopo tai auto
    ovat nykyään 1,5m tarkuudella.....ollilan jorma loppas suomesta pilottimaan ja berneri rahastaa...
    kummankoha läheisyhtiö myy verottajan hyväksymän laitteen kaikille
    ei pystyy kukaan ajaa verotomalla ja ilman vakuutusta.... missään
  18. #2298
    Lainaa jampsu kirjoitti Katso viesti
    Saapahan ropailla ja puunata pyöriä tallissa ja rahaakin säästyy kummasti. Ei meinaan köyhällä eläkeläisellä riitä enää massit tähän harrastukseen tuon veron myötä. Se olis sitten suoraan bensoista pois. Mutta ennenkaikkea kyllä miehellä periaatteita pitää olla.
    Juu, ei ole hirveästi iloa sitä veroa maksaa, jos sitten ei toisessa päässä lompakkoa ole rahaa siihen polttoaineeseen.........
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  19. #2299
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    Korttitaloa on rakenneltu lyhytnäköisesti vaalikausi kerrallaan.
    Huonoa hallintoa ja moninkertaista verotusta on perusteltu ylellisyydellä, vihreydellä ja turvallisuudella.

    Joskus kaikki kosahtaa omaan mahdottomuuteensa ja kohtuus voittaa.
  20. #2300
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    http://www.iltalehti.fi/autot/201612...45848_au.shtml
    Miktenkäs on käynyt tähän asti kun kaikki tuottavat valötionyhtiöt on yksityistetty?
    On raha alaknut virrata ulkomaille, kun se muuten olisi jäänyt kotimaahan... ainut mikä "ilo" noista yksityistämisistä on ollut kuluttajalle niin se on ollut nousevat hinnat, kun se ulkomainen omistaja haluaa isomman tuoton kuin mitä aikaisemmin riitti valtiolle!
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  21. #2301
    Lainaa jampsu kirjoitti Katso viesti
    Täältä lähti marraskuun alusta 2 pyörää pois liikennekäytöstä ja vakuutuksetkin irtisanoin.
    Ja ihan periaatteesta ne pysyy ens vuoden pois käytöstä. Kyllähän tuo välikausi "vähän" voi vituttaa mutta enemmän vituttaa tuo vero.

    Saapahan ropailla ja puunata pyöriä tallissa ja rahaakin säästyy kummasti. Ei meinaan köyhällä eläkeläisellä riitä enää massit tähän harrastukseen tuon veron myötä. Se olis sitten suoraan bensoista pois. Mutta ennenkaikkea kyllä miehellä periaatteita pitää olla.
    Rekisteröidyllä ajoneuvolla täytyy olla liikennevakuutus vaikka se olisi poistettu liikennekäytöstä. Jos olet oikeasti irtisanonut myös liikennevakuutuksen, varaudu sitten moninkertaiseen maksuun kun otat pyöräsi joskus taas käyttöön.
  22. #2302
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Rekisteröidyllä ajoneuvolla täytyy olla liikennevakuutus vaikka se olisi poistettu liikennekäytöstä. Jos olet oikeasti irtisanonut myös liikennevakuutuksen, varaudu sitten moninkertaiseen maksuun kun otat pyöräsi joskus taas käyttöön.
    Ei tarvitse olla enää 1.1.2017 alkaen: http://www.lvk.fi/liikennevakuutuslaki
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  23. #2303
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Rekisteröidyllä ajoneuvolla täytyy olla liikennevakuutus vaikka se olisi poistettu liikennekäytöstä. Jos olet oikeasti irtisanonut myös liikennevakuutuksen, varaudu sitten moninkertaiseen maksuun kun otat pyöräsi joskus taas käyttöön.
    Mihinkä tuo oikein perustuu, ei ainakaan autoon ole tullut mitään ylimääräisiä maksuja, kun on ollut muutaman vuoden liiketeestä poistettu ja vakuutukset irtisanottu.
  24. #2304
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Rekisteröidyllä ajoneuvolla täytyy olla liikennevakuutus vaikka se olisi poistettu liikennekäytöstä. Jos olet oikeasti irtisanonut myös liikennevakuutuksen, varaudu sitten moninkertaiseen maksuun kun otat pyöräsi joskus taas käyttöön.

    Ehkä taas kerran termit menee vähän sivusta.
    Rekisteröidystä vekottimesta ei pysty irtisanomaan liikennevakuutusta, koska se on pakollinen.
    Vakuutusyhtiöillä on moottoripyöriin erilaisia liikennevakuutuksia ja osa niistä menee maksuttomaksi tai pienelle perusmaksulle, kun ajoneuvo on poistettu liikennekäytöstä.
    Nykyään ei liikennevakuutusta saa maksuttomaksi, ellei samalla poista rätkää tieliikennekäytöstä.
    Liikennekäyttöönotto vaikuttaa myös liikennevakuutuksen käyttöönottoon ja sitä ei tarvitse eriken ilmoittaa vakuutusyhtiöön.
    Toki tämä kannattaa tarkastaa, koska ollaan sen verran alkuvaiheessa koko tämän paletin kanssa, että käytännöt eri vakuutuyhtiöiden kesken saattaa vaihdella.

    Jos ajetaan rätkällä, vaikka se on poistettu tieliikennekäytöstä, niin silloin kiinnijäämisen yhteydessä pitää varautua myös reiluun vakuutusmaksuun.
  25. #2305
    Lainaa jappa kirjoitti Katso viesti
    Mihinkä tuo oikein perustuu, ei ainakaan autoon ole tullut mitään ylimääräisiä maksuja, kun on ollut muutaman vuoden liiketeestä poistettu ja vakuutukset irtisanottu.
    Riippuen vakuutusyhtiöstä... joillakin on käytössä ns. vuotuinen perusmaksu joka tulee liikennekäytöstä poistettuihinkin ajoneuvoihin.. osalla taas ei!
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  26. #2306
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Keksiikö joku Bernerin mallille paremman vaihtoehdon?
    5 vuotta, niin sähköautoja on Suomenkin liikenteessä varmaan kymmeniä tuhansia.
    10-15 vuotta, niin mahdetaanko polttomoottorikäyttöisiä henkilöautoja ja moottoripyöriä enää valmistaakaan..
    Sähkön hintaa ei voi nostaa siten, että se kattaisi katoavan polttoaineveron. Mistä ja miten ne rahat pitäisi ottaa?
    artikkeli nikkelin ja koboltin saatavuudesta.

    Täytyypi tulla melkoinen mullistus akkuteknologiaan jotta oikeasti päästään tuohon tilanteeseen - jollain kapeilla sektoreilla, esim pienissä kaupunkiautoissa, jakeluautoissa, luxusautoissa voidaan tuolle tasolle päästa mutta kokonaisuutena voi tulla rajat vastaan - ainakin siinä että materiaalien hinnat nousee pilviin. Samalla nousee pesukoneiden ja tiskipöytien ja liki kaikkien austeniittista rosteria sisältävien tuotteiden hinnat - varmaan myös öljyn kun kaluston hinta nousee.

    Toisekseen - tuo voitaisiin kyllä toteuttaa yhtiöittämättä sitä. Yhtiöittämisestä kun tahtoo seurata voittotavoite, läpinäkyvyyden katoaminen mm rahan käytön osalta kun ne on yhtiön sisäisiä asioita sekä melkoinen määrä ex-poliitikkoja hyväpalkkasilla palleilla - muutamia mainitakseni.
    Noiden lisäksi ehdotettussa mallissa tulee noiden maksujen kerääjien voittosiivut hintoihin ja laitteiden valmistajien voittosiivut - Ja mikään ei oo niin hyvää bisnestä kuin lailla pakotettu bisnes.

    ps - voitas piruuttaan pistää pooli pystyyn että löytyykö, hallituskauden jälkeen, Berner jonkin maksujen kerääjien johdosta/hallituksesta vaiko ihan tuon LiVe Oy´n johtopaikoilta.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  27. #2307
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    10vuoden sisään maksetaan tiellä liikkumisesta tuon seurantalaitten näyttämänä... oli sit mopo tai auto
    ovat nykyään 1,5m tarkuudella.....ollilan jorma loppas suomesta pilottimaan ja berneri rahastaa...
    kummankoha läheisyhtiö myy verottajan hyväksymän laitteen kaikille
    ei pystyy kukaan ajaa verotomalla ja ilman vakuutusta.... missään
    GPS-jammerit on keksitty. Blokkaa kaiken satelliittisignaalin auton läheltä. Siksi tienkäyttömaksuun tulee todennäköisesti joku 300 € perusosa. Ajomäärästä riippumatta.
  28. #2308
    ja kameratolpat kuvaa kaiken mistä ei tunniste signaalia....
    joten kyllä tääl on silloin hyvin valvottuja veronmaksajia.... makso mitä makso...
  29. #2309
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    ja kameratolpat kuvaa kaiken mistä ei tunniste signaalia....
    joten kyllä tääl on silloin hyvin valvottuja veronmaksajia.... makso mitä makso...
    Pitääkin olla kääntömekanismilla varustettu kilpi.
  30.  
  31. #2310
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Yhtiöittämisestä kun tahtoo seurata voittotavoite, läpinäkyvyyden katoaminen mm rahan käytön osalta kun ne on yhtiön sisäisiä asioita sekä melkoinen määrä ex-poliitikkoja hyväpalkkasilla palleilla - muutamia mainitakseni.
    Yhtiöittämisestä on tahtonut seurata myös semmoinen ilmiö, että toiminnan tehokkuus on huomattavasti parantunut. Kun julkinen putiikki joutuu järjestämään toimintansa osakeyhtiölainsäädännön mukaisesti ja pitämään toiminnastaan osakeyhtiön kirjanpitoa, niin rahan hassaaminen turhuuksiin ja typeryyksiin on yllättäen vähentynyt merkittävästi. Ei kokonaan, mutta siinä määrin, että veronmaksajan kannattaisi yleensä olla kiitollinen yhtiöittämisestä.

    Kokonaan toinen juttu on, kannattaako yhtiötä sitten myydä yksityisille, erityisesti ulkomaalaisille.
    High Stuck Are Wit To
Sivu: 77 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767757677787987 ... ViimeinenViimeinen