Vertaa nyt budjettia kumpanakin vuonna ja ota huomioon koko pääluokka äläkä yhtä momenttia.
Piti itekki tarkistaa puoluetuki onkin valtioneuvoston kanslian menoissa n 30 milj Katso pääluokka eduskunta sieltä mitä puolueille uppoaa yllätyt.
ps pelkiin kunniamerkkeihin uppoaa yli600 000 euroa............revi siitä.
Viimeksi muokannut: cdi1; 25.12.2016 klo 17:42.
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016...45305_uu.shtml
Taas meitä kusetetaan..............................
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
parempi nähdä punaista kevään päälle...
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
No ei tosiaan. Vittu niitä elämänhaittaajia ja ankeuttajia ei ainakaan pidä äänestää.
Muutama jo todennutkin, mutta toistan vielä itsekin. Jos haluaa, että sama meno jatkuu, voi äänensä antaa nelikolle kok, sdp, kesk, ps. Vassareita, Vihreitä tai Kristillisiä kyt ei kukaan järkevä muutenkaan äänestä, joten niitä ei tartte edes mainita.
Ja sitten jos haluaa, että meininkiin tulee muutosta, pitää äänestää jotain muuta kuin mainituja puolueita.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
tosta listasta kun jättää äänestämättä niin ei taida jäädä ku Paavon uusiojengi, eikä se edes edusta sitä itte, sehän on keskustalainen![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eiköhän myö motoristit tehä kunnon protesti ja ja vanhoille puolueille vähän mietittävää, kun äänestettään puolenkymmentä uutta puoluetta eduskuntaan seuraavissa eduskuntavaaleissa! ! !
Meitä on se 250 000 tuhatta ja vene-osasto päälle, joten eiköhän niillä äänillä saa jotain "tuhoa" aikaan![]()
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
eihän se kai tarvi ku 50000 nimeä niin motoristipuolue on rekisteröitävissä
kuka alkaa Soiniksi ,käsi ylös
eläinten oikeuksien puolue??? oikeesti??![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Eiks se nyt oo nähty, mitä saatiin aikaan, kun kolmen suuren ehdoin viimeksi mentiin? Maan talous päin vittua, kansalaiset hajautettua toisiaan kivittäviin leireihin, Vanhaselle talo, Kataiselle hyvä eläkevirka ja Stubbin hymy perseeseen.
Erityisesti Katainen ja varsinkin Stubb oli sellaista vitun katastrofia, ettei siinä enää tiennyt, että pitäisikö itkeä vai nauraa.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Onhan tuo verohomma tuollaisena ku oletetaan toistaseksi, mikäli toteutuu huono homma sitä en kiellä. Mutta täällä on useimmat todella arvokkaide pyörien ja useide pyörien omistajat hirviässä raivossa ja kiimassa poistamassa kaikkia laitteita ja ettei ajele enää lainkaa... Iteltäänkait se on poissa eikä eniten Suomelta niinku kaikki muka tekemässä hirviää hallaa valtiolle ku jätänpä mopon tallii hallitus ja Suomi kaatuu ja voi voi... Ei mopoilua kannata verrata mihinkää lenkkeilyyn tai kirjoje lukemiseen tai viinan juontiin muutenkaa ku niitä tekee kaikki järkevät ihmiset muutenkin... Itse vertaan tätä lähinnä harrasteautoiluun, kelkkailuun tai mönkkärillä ajoon. Mopoilu on edelleen halpaa moneen muuhun em. pärisevään verrattuna. Ite ainakaa vaikka olen työtön en jätä rakasta harrastusta jonku lisämaksun takia oli se miten epämoraalinen ja huonosti perusteltu tahansa, koska loppusellaan mitä sille voidaan, kun kaikki lailliset keinot käytetty? Ja päivä on pitenemässä taas ja kohta mennää. Rock hard ride Free.
Viimeksi muokannut: Zami87Z1000; 26.12.2016 klo 06:04.
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Luonnollisestikaan en voi kommentoida kuin omalta kohdaltani, meikäläisellä kun tuo mopoilu on jo muutaman vuoden ollut enempi ehtoo-puolellaan, kaudessa ajettu kuin korkeintaan pari-kolme tankillista. Ja juuri siksi hommattiinkin härveli joka ei maksanut paljoa ei hankkia eikä ylläpitää (esim. vak.maksut) mutta onpahan mopo talossa jos vaikka joku päivä tekisikin mieli taas päristellä. No vak.maksuja tästä "mopovalmiudesta" makselin 250e vuodessa ja olin valmis sen kärsimään, no probs. Vaan nyt valtiovallan toimesta tuo kulu nousisi 150e joka on prosentuaalisesti jo aika paljon => Honda läx liikennekäytöstä jotta heilahti. Ei, en aja tällä takaa mitään valtiotalouden kaatamista tms. mutta eipähän tuo paljoa kirpase myöskän henkisesti laittaa Honda pysyvästi naftaliiniin odottelemaan museorekisteröintiä tai joskos nämä vero-systeemit tässä maassa muuttuisivatkin yllättäen fiksummiksi ja esim. koko lisäverosta luovuttaisiin. We'll see![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Koin juuri valaistumisen.
Ongelmahan on se, että politiikka on pelkkää teatteria ja pelleilyä. Oppositiosta huudellaan yhtä, mutta hallituksessa huutelut unohtuvat, ja toimitaankin täysin päinvastoin. Samoin hallituspuolueen siirtyessä oppositioon, saattaa heidän aiemmin ajamansa politiikka muuttua suureksi saatanaksi, jota tarttee kampittaa kaikin käytettävissä olevin keinoin.
Suuri maali on kadonnut, ja kaikkein tärkeintä on päästä kiillottamaan omaa kilpeä muiden poliitikkojen kustannuksella. Vittu mitä paskaa, ja siitä on päästävä eroon, eikö vaan?
Mitä jos kansanedustajille asetettaisiin tulospalkkaus? Palkkauksen perusteena voitaisiin käyttää vaikkapa BKT:tä, työllisyyttä ja valtionvelan suhteellista määrää. Ja tosiaan sama palkkaus kaikille kansanedustajille, jotta saataisiin nämä opposition turhat haitanteot ja muut vittupäistelyt loppumaan ja se apinalauma oikeasti tekemään yhdessä töitä parhaan mahdollisen Suomen eteen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Niin tai siis noiden mittareiden kehitystä, eikä absoluuttisia arvoja.
Mutta salaisena taka-ajatuksen mulla olikin, että sieltä saataisiin poistettua turhia ammattipoliitikkoja ilman polttopulloja ja tilalle sakkia, jota kiinnostaa politiikka yhteiskunnan parantamisen eikä politikoinnin vuoksi.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Siis tää menee minun osalta näin:
Poistin pyörän liikennekäytöstä, mutta ajatuksena ei suinkaan ole se, ettenkö ajelisi enää lainkaan
Otan pyörän liikennekäyttöön heti, kun siltä tuntuu
Mutta.. Meinaan poistaa pyörän jälleen liikenteestä, aina kun tiedän ajeluihin tulevan >viikon tauon
Sama veneen kanssa, sen käyttö on vielä helpommin ennakoitavissa.
Säästän vakuutusmaksuissa melkoisesti - siksi.
Jos kaikki alkavat tehdä näin, niin kyllä siitä jotain seuraaa..
Viimeksi muokannut: J@ck; 26.12.2016 klo 13:03.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Käytin tuota vuoden alussa niin parjattua liikenteestä poistoa koko kuluneen kauden. Kahdesta pyörästä lähes aina toinen pois ajosta, välillä kummatkin. Ajokaudella jo viikosta säästää, mutta yleensä pari viikkoa pidin vähintään jos katkon tein. Syksyllä luonnollisesti molemmat pois liikenteestä, kun ei kalusto sovi talviajoon, eikä edes kiinnosta. Vakuutus on sinällään ympärivuotinen edelleen, OP.
Toisaalta meille, jotka ajavat kävi miten kävi, voi olla etu jos lajista vähemmän kiinnostuneet poistuvat rivistä. Perustelen tämän sillä, että tarpeeksi pieneen joukkoon ei kannata tuhlata tykistön ammuksia![]()
-90 luvun laman aikaan oli toisaalta mukavaa, kun homma oli jotenkin intiimimpää, eikä kaikki olleet motoristeja ja vapaaottelijoitaAll rightiinkin oli kiva mennä tinkaamaan ja naljailemaan sinne pieneen kivijalkamyymälään.Nykyään on fiilis, kuin menisi supermarkettiin.
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Eihän tämä vero vielä mittään, jos kaikkein huuruisimmat hankkeet toteutuu:
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005020027.html
Joka päristimeen ja suristimeen vaan blackbox ja simmi, sitten saat ostaa tienkäyttöoikeutta palvelupaketteina. Jossainpäin nettiä näin maininnan, että tämä tuloillaan oleva mopovero on mallina noille palvelupaketeille.
Tuossa jutussa mainitaan, jotta polttoaine ja ajoneuvoverojen pitäis laskea, mutta miks en oikein usko sitä...
Tunturi Sport > Monkey > GT125 > CB350T > yli 20v.taukoa > XT600Z > R1100GS savuna ilmaan, tuhopolttaja iski, > R850GS (pappamopo), lastutettuna, pörinäputkella ja hieman näpelöitynä peräti tältä vuosituhannelta (2001). AV-jutaaja 35.