Sivu: 50 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 3540:sta
  1. #1471
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Uhriutumisesta tiedä, mutta voi vaikuttaa ja ihan varmasti osaltani vaikutan. Enempää itseäni toistele, mutta seuraava autokin tulee olemaan ulkomaan oma tuonti. Tähän saakka kaikki kaksi- ja nelipyöräiset olen ostanut kotimaasta, mutta nyt riitti. Uusia niistä on ollut nopeasti laskien 6 moottoripyörää ja jotain parikymmentä autoa. Vene menee tod. näk. myyntiin, sillä miksi maksaisin siitä ylimääräisiä satasia muutamasta käyttökerrasta / kesä...? Ja pahimmillaan oikeastaan pelkästä 60 hp Jammun+Busterin omistamisesta..
    Niin.. vaikka satanen / pyörä.. Mites, meneekö oikein jos ajatellaan vaikka hyvää ystävääni, jolla on 7-8 pyörää ja joka ajelee niillä yhteensä ehkä 500 km vuodessa
    Mä en vaan ymmärrä tuota 8-pyörää/500km. Pyörät tykkää kun niillä ajetaan,noilla kilometreillä en ajattelis omistamista vaan vuokraisin. Kokonaisveroaste kalliissa Suomessa liian korkea mutta onko mp:n omistaminen se absoluuttisesti väärin mahdillinen verotuskohde? Laitan leikkimielisen listan veron "hyvistä" puolista.

    -Osa autotallin koristeista lähtee edullisesti kiertoon,harrastuksen aloittaminen halvempaa.
    -Pari päivää vuodessa mopoilevista osa siirtyy omistamisesta vuokraamiseen,vuokraustarjonta paranee ja verotulot lisääntyvät.
    -Liikenteessä olevien pyörien keskimääräinen ikä nuortuu.

    Vero tulee tai ei,tällä hetkellä talvi...
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
  2. #1472
    Lainaa ketju76 kirjoitti Katso viesti
    Mä en vaan ymmärrä tuota 8-pyörää/500km. Pyörät tykkää kun niillä ajetaan,noilla kilometreillä en ajattelis omistamista vaan vuokraisin. Kokonaisveroaste kalliissa Suomessa liian korkea mutta onko mp:n omistaminen se absoluuttisesti väärin mahdillinen verotuskohde? Laitan leikkimielisen listan veron "hyvistä" puolista.
    Toiset kerää postimerkkejä, eivätkä lähetä niillä yhtään kirjettä...
    Saati sitten ne, jotka haalii hyllyt täyteen kirjoja, kun niitä voi ilmaiseksi lainata kirjastosta.

    Ei pitäs olla keneltäkään pois, jos tallissa on muutama ajamaton rätkä.
  3. #1473
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Toiset kerää postimerkkejä, eivätkä lähetä niillä yhtään kirjettä...
    Saati sitten ne, jotka haalii hyllyt täyteen kirjoja, kun niitä voi ilmaiseksi lainata kirjastosta.

    Ei pitäs olla keneltäkään pois, jos tallissa on muutama ajamaton rätkä.
    Word.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #1474
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Toiset kerää postimerkkejä, eivätkä lähetä niillä yhtään kirjettä...
    Saati sitten ne, jotka haalii hyllyt täyteen kirjoja, kun niitä voi ilmaiseksi lainata kirjastosta.

    Ei pitäs olla keneltäkään pois, jos tallissa on muutama ajamaton rätkä.
    Ei tuollainen sovi kateelliseen suomalaiseen luonteeseen mitenkään.
    Supermoto
  5. #1475
    Lainaa ketju76 kirjoitti Katso viesti
    ... Kokonaisveroaste kalliissa Suomessa liian korkea mutta onko mp:n omistaminen se absoluuttisesti väärin mahdillinen verotuskohde? Laitan leikkimielisen listan veron "hyvistä" puolista.

    -Osa autotallin koristeista lähtee edullisesti kiertoon,harrastuksen aloittaminen halvempaa.
    -Pari päivää vuodessa mopoilevista osa siirtyy omistamisesta vuokraamiseen,vuokraustarjonta paranee ja verotulot lisääntyvät.
    -Liikenteessä olevien pyörien keskimääräinen ikä nuortuu.
    - Pitäisin todennäköisempänä että halvat tusinavehkeet siirtyy romuttamolle, muutama erikoisuus siirretään ajosta lasivitriiniin
    - En usko vuokraamisen lisääntymiseen. Vähemmän ajavat eivät tykkää 2000e omavastuista.
    - Kyllä, ja määrä vähenee alle puoleen 5 vuodessa. Uusi harrastajia tulee vähän ja vähän ajavat poistuu mielenterveyshoitolaitoksiin.

    Keksitkö vielä muita "hyviä" puolia verolle?
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  6. #1476
    Lainaa ketju76 kirjoitti Katso viesti
    Mä en vaan ymmärrä tuota 8-pyörää/500km. Pyörät tykkää kun niillä ajetaan,noilla kilometreillä en ajattelis omistamista vaan vuokraisin. Kokonaisveroaste kalliissa Suomessa liian korkea mutta onko mp:n omistaminen se absoluuttisesti väärin mahdillinen verotuskohde? Laitan leikkimielisen listan veron "hyvistä" puolista.

    -Osa autotallin koristeista lähtee edullisesti kiertoon,harrastuksen aloittaminen halvempaa.
    -Pari päivää vuodessa mopoilevista osa siirtyy omistamisesta vuokraamiseen,vuokraustarjonta paranee ja verotulot lisääntyvät.
    -Liikenteessä olevien pyörien keskimääräinen ikä nuortuu.

    Vero tulee tai ei,tällä hetkellä talvi...
    Ilman muuta pitää verottaa ja lujasti. Samalla kertaa voisi lätkäistä muutaman satasen tietoliikenneveron vaikka puhelinnumeroille. Käyttäähän kännykät taajuuskaistoja siinä kuin rätkät ajokaistoja.

    Jos kerran on varaa ostaa kännykkä, on siitä varaa maksaa myös pieni, vaikka kolmen huntin vuosimaksu. Tällä verolla saataisiin laajempi veropohja ja parempi tuotto. Sama koskisi prepaid-kortteja.

    Onhan se niin väärin jos jollakulla on useampia puhelimia vaikka puhuisi vähän. Tällä saataisiin puhelinkopit takaisin. Aatelkaa miten se virkistäisi elinkeinoelämää.

    Lisäksi jos puhelu- ja datahinnat nousee noiden roaming-sopimusten takia niin veron ansiosta niiden vaikutus jää olemattomaksi kokonaiskuluihin verrattuna.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  7. #1477
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Täysin samat on minunkin ajatukset..
    Täällä myös. Moni korkeakoulutettu kaveri on jo lähtenyt, eikä haikaile takaisin.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  8. #1478
    Lainaa ketju76 kirjoitti Katso viesti
    Mä en vaan ymmärrä tuota 8-pyörää/500km. Pyörät tykkää kun niillä ajetaan,noilla kilometreillä en ajattelis omistamista vaan vuokraisin.
    Ei kai tuo sen kummempaa ole kuin mikä tahansa keräily. Joku (vaimoni )kerää vanhoja maitokannuja, toinen postimerkkejä, niin miksei sitten pyöriäkin? Tykkää ja oikeasti myös osaa tehdä käsillään mitä haluaa ja sen näkee pyörien kunnosta. Oli muuten taas hankkinut pari 90-luvun Bemua, vaikka taisi tuossa syksyllä sanoa, että alkaa riittää. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin keväällä nuo erottaa uusista lähinnä vain matkamittarin lukemista.

    Kaverillani alkaa olla myös ikää ja muitakin harrastuksia sen verran, ettei pitemmät moporeissut taida enää innostaa..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9. #1479
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuo sen kummempaa ole kuin mikä tahansa keräily. Joku (vaimoni )kerää vanhoja maitokannuja, toinen postimerkkejä, niin miksei sitten pyöriäkin? Tykkää ja oikeasti myös osaa tehdä käsillään mitä haluaa ja sen näkee pyörien kunnosta. Oli muuten taas hankkinut pari 90-luvun Bemua, vaikka taisi tuossa syksyllä sanoa, että alkaa riittää. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin keväällä nuo erottaa uusista lähinnä vain matkamittarin lukemista.

    Kaverillani alkaa olla myös ikää ja muitakin harrastuksia sen verran, ettei pitemmät moporeissut taida enää innostaa..
    Ei siinä mitään,keräillä saa kyllä. Lähinnä ihmetelly pitääkö olla 8 pyörää liikennekäytössa joka kesä?
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
  10. #1480
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    - Pitäisin todennäköisempänä että halvat tusinavehkeet siirtyy romuttamolle, muutama erikoisuus siirretään ajosta lasivitriiniin
    - En usko vuokraamisen lisääntymiseen. Vähemmän ajavat eivät tykkää 2000e omavastuista.
    - Kyllä, ja määrä vähenee alle puoleen 5 vuodessa. Uusi harrastajia tulee vähän ja vähän ajavat poistuu mielenterveyshoitolaitoksiin.

    Keksitkö vielä muita "hyviä" puolia verolle?
    -Voi olla,jos minä en aja ei aja kukaan muukaan.
    -En ole kokenut 2000€ omavastuuta häiritseväksi,omasta mielestä ei tartte joka ajokerralla mällätä.
    -Tuskin puolittuu,vähenee kyllä.

    En riemuitse tästäkään verosta mut ihmettelen ranteet auki fiilistä,kiky rokottaa parin pyöräveron verran ja polttoaineveron korotus ehkä puolikkaan. Mut elämä on,pitää tehdä hiukka enemmän duunia ens vuonna...
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
  11. #1481
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Ja tuo haarukka on vasta alkua.

    Kun alunperin maksajiksi oli tulossa kaikki kaksipyöräiset vähänkään isommat veneet niin nyt on jo puhuttu ettei mopot ja piikit maksakaan veroa, veneiden verotuskin taitaa olla kiikun kaakun ku ku rekisteri ei oo kunnossa(kai), todella suuret paatit ei oo suomen rekisterissä ja ahvenanmaalaiset kikkailee erioikeuksillaan ja nostaa rekisteröitävyyden rajan ja sitä myötä verotuksen niin isoksi että melkein kaikki veneet sillä kulmalla jää sen ulkopuolelle.

    Noista johtuen ekan vuoden maksu tullee olemaan likempänä tuota yläreunaa ja siihen sitten seuraavalle vuodelle nousupainetta poistuvien pyörien takia ja normi "indeksi korotuksetv päälle.
    Kuvasitpa osuvasti hankaluudet, kun pisteverolla yritetään saavuttaa tietty verotuotto kysynnän ollessa varsin joustavaa.

    Ensin käydään alueellisesti tai ajoneuvoluokittain läpi poikkeukset, kuten Ahvenanmaa, joka kutistaa verokannasta heti osan pois. Sitten yksilötasolla kaikki ne, joiden ei ole ihan "pakko" pitää prätkää, venettä, tai sitä seuraavaa verotettavaa vempelettä myyvät omansa tai laittavat liikennekäytöstä pois odottamaan parempia aikoja. Verokanta siis pienenee sitä myötä kuin veron määrä kasvaa, ja kannan pienennyttyä veroa pitää korottaa, mikä taas ajaa seuraavan aallon pois verotuksen piiristä. Jossain vaiheessa veron kerääminen maksaa enemmän kuin niiltä jäljellä olevilta kannattaa yrittää haalia.

    Vertailun vuoksi, jos tuo 50 miljoonan (jos oikein muistan) mp- ja veneverotuotto olisi haalittu bensan ja dieselin verotuksella, veroa olisi pitänyt nostaa n. 1 senttiä per litra (pikaisella googlailulla bensan kulutus on hieman yli 2 miljardia litraa ja dieselin vähän alle 3 miljardia litraa vuodessa).
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
  12. #1482
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Saakos muuten tilapäisesti liikennekäytöstä poistetulla MP:llä ajaa radalla, jos siinä on liikennevakuutus voimassa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  13. #1483
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Saakos muuten tilapäisesti liikennekäytöstä poistetulla MP:llä ajaa radalla, jos siinä on liikennevakuutus voimassa?
    Voipi olla aika haastava juttu saada toimimaan jos meinaa käyttää liikennekäytöstä poistettua ajoneuvoa liikenteessä (nykyisen laintulkinnan mukaan radalla=liikenteessä.)
    Superbike #7
  14. #1484
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Saakos muuten tilapäisesti liikennekäytöstä poistetulla MP:llä ajaa radalla, jos siinä on liikennevakuutus voimassa?
    Kilvetön pyörä ei ole Trafin rekisterissä. Liikennevakuutus otetaan sellaiseen pyörän runko-/sarjanumeroon sidottuna. Oletan, että liikennekäytöstä poistettuun pyörään saa liikennevakuutuksen vain tekemällä liikennekäyttöönoton.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  15. #1485
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Saakos muuten tilapäisesti liikennekäytöstä poistetulla MP:llä ajaa radalla, jos siinä on liikennevakuutus voimassa?
    Eikös tuo saattaisi jopa ainakin teoriassa onnistua parillakin tapaa?

    A pyörä pitää ajamalla siirtää päiväkilvillä korjaamolle tai korjaamolta.

    B pyörään hankitaan päiväkilvet koeajoa varten, jonka ostaja haluaa suorittaa radalla.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  16. #1486
    Lainaa yason kirjoitti Katso viesti

    Vertailun vuoksi, jos tuo 50 miljoonan (jos oikein muistan) mp- ja veneverotuotto olisi haalittu bensan ja dieselin verotuksella, veroa olisi pitänyt nostaa n. 1 senttiä per litra (pikaisella googlailulla bensan kulutus on hieman yli 2 miljardia litraa ja dieselin vähän alle 3 miljardia litraa vuodessa).
    Tulevan vuoden alussa bensaveroa nostetaan 2,12 snt / litra + ALV ja se ei riitä...
  17. #1487
    Polttoaineveron nosto ei auta vähentämään yksityisomisteisten moottoriajoneuvojen määrää. Omistusvero auttaa.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  18. #1488
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo saattaisi jopa ainakin teoriassa onnistua parillakin tapaa?

    A pyörä pitää ajamalla siirtää päiväkilvillä korjaamolle tai korjaamolta.

    B pyörään hankitaan päiväkilvet koeajoa varten, jonka ostaja haluaa suorittaa radalla.
    Riippunee semantiikasta, siitä miten tulkitaan tuota. Onko se määräaikainen liikennekäyttöön otto, jolloin voisi napsahtaa vero maksuun vuodeksi.
    Vai onko se jotain muuta, siten ettei verovelvollisuus aktivoidu.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  19. #1489
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Saakos muuten tilapäisesti liikennekäytöstä poistetulla MP:llä ajaa radalla, jos siinä on liikennevakuutus voimassa?
    Olen ainakin liikennekäytöstä poistettuun autoon saanut siirtokilvet. Siirtovakuutus pitää tehdä samalla.
    Eri asia sitten saako radalla ajaa, koska kysymyksessä on nimenomaan siirto, jonka tarkoitus ja reitti on anomuksessa kerrottava.
    Mikäli radalla on aivan eri vakuutus, kuin liikennevakuutus, niin kenties sitten saa.
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
  20. #1490
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Riippunee semantiikasta, siitä miten tulkitaan tuota. Onko se määräaikainen liikennekäyttöön otto, jolloin voisi napsahtaa vero maksuun vuodeksi.
    Vai onko se jotain muuta, siten ettei verovelvollisuus aktivoidu.
    Täällähän jengi puhuu jo siihen tyyliin, et veron tulo olisi varma?

    Panaas vähän listaan nimiä, moniko poliitinko on viimeiseen neljään viikkoon ilmoittanut julkisesti kannattavansa MP-veroa?

    Kaikki viis keskustelua aiheesta jotka minä olen kuullut ovat olleet sen suuntaisia, että kukaan poliitikkokaan ei näe veron tuovan merkittäviä etuja.

    Ei kannata heittää kirvestä kaivoon ennen ku vesi on jäässä.

    Ja jos halutaan isossa kuvassa vittuilla, ni kohtahan joku tarkistaa saako nuo päiväkilvet hankittua Viron puolelta.

    Jos meinaan ajoneuvo on tarkoitus koeajon jälkeen siirtää sinne.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  21. #1491
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Saakos muuten tilapäisesti liikennekäytöstä poistetulla MP:llä ajaa radalla, jos siinä on liikennevakuutus voimassa?
    Ei saa, liikennevakuutus ei ole voimassa kun ajoneuvo on poistettu liikennekäytöstä.

    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo saattaisi jopa ainakin teoriassa onnistua parillakin tapaa?

    A pyörä pitää ajamalla siirtää päiväkilvillä korjaamolle tai korjaamolta.

    B pyörään hankitaan päiväkilvet koeajoa varten, jonka ostaja haluaa suorittaa radalla.
    Ainoa ratatapahtuma, mihin siirtokilpiä vois edes teorias käyttää, olis virallinen kilpailu.

    Lainaa Trafi kirjoitti
    Käyttötarkoitukset, joihin siirtolupa myönnetään:

    Ajoneuvon katsastukseen tai korjaamolle vienti

    Maahantuodun ajoneuvon siirto tuontipaikalta vientipaikalle / muualle maahan

    Ajoneuvon tai siihen kiinteästi liittyvän tuotteen esittely

    Suomessa rekisteröidyn ajoneuvourheilun valtakunnallisen keskusjärjestön kilpailukalenteriin kuuluva kilpailu

    Ajoneuvon autoverotusta koskevan asian käsittely on tullilaitoksessa kesken => 3 kk:n ja 9 kk:n siirtoluvat

    Muu erityinen syy ajoneuvon siirtämiseksi (esim. liikennekäytöstä poistetun ajoneuvon siirtäminen talvisäilytyspaikkaan).
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  22. #1492
    Onko tullut mitään uutta tietoa verotuksen kriteereistä,kuutiot,ikä,ajoaika?
    esim. vm.2006 750 gixxerin verot saattaa olla pienemmät ku jossain vm.81 1200 kuutioisessa Harrissa.

    Joku 200-300e jostain tonnisesta ni loppuu kyllä köyhältä ajot....
    Honda CBR650R 2022
    BMW F800R 2011
    Yammaha FZS1000 2004
    Honda CB600F 2004
    Honda CBR600F 2006
  23. #1493
    Lainaa messerschmitt kirjoitti Katso viesti
    Onko tullut mitään uutta tietoa verotuksen kriteereistä,kuutiot,ikä,ajoaika?
    esim. vm.2006 750 gixxerin verot saattaa olla pienemmät ku jossain vm.81 1200 kuutioisessa Harrissa.

    Joku 200-300e jostain tonnisesta ni loppuu kyllä köyhältä ajot....
    Kun tieto tulee, niin sen kyllä huomaa...

    Nyt vaan odotellaan, spekuloidaan, uhotaan ja masennutaan.
  24. #1494
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Eikö pyörän voi poistaa liikennekäytöstä ja ottaa vastaavan vakuutuksen kuin kilvettömiin? Eri asia onko se kannattavaa nykyisillä kilvettömien vakuutushinnoilla. Noin omassa ratapyörässä on, tosin liikennekäytöstä poisto tehty silloin kun kilvet piti vielä palauttaa, ja kilvettömien vakuutukset oli edullisia..
  25. #1495
    Lainaa vedenhenki kirjoitti Katso viesti
    Ongelma nähdäkseni on siinä, että prätkistä ei nyt ihan älyttömästi sitä ajoneuvoverotuloa valtiolle tulisi. Mutta kuvitelkaa, mitä tämä tekee Trafin henkilöstökustannuksille ja byrokratialle.. Kyllä, se paisuu. Paljon. Todennäköisesti lähes kaikki rahat uppoaa vaan ton mammuttibyrokratian pyörittämiseen.

    Olisiko kenelläkään muulla alustavaa kiinnostusta järkätä tämän vuoksi mielenosoitus? Mansku tukkoon!
    Kannatan
    <p>-</p>
  26. #1496
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Täällähän jengi puhuu jo siihen tyyliin, et veron tulo olisi varma?

    Panaas vähän listaan nimiä, moniko poliitinko on viimeiseen neljään viikkoon ilmoittanut julkisesti kannattavansa MP-veroa?

    Kaikki viis keskustelua aiheesta jotka minä olen kuullut ovat olleet sen suuntaisia, että kukaan poliitikkokaan ei näe veron tuovan merkittäviä etuja.

    Ei kannata heittää kirvestä kaivoon ennen ku vesi on jäässä.

    Ja jos halutaan isossa kuvassa vittuilla, ni kohtahan joku tarkistaa saako nuo päiväkilvet hankittua Viron puolelta.

    Jos meinaan ajoneuvo on tarkoitus koeajon jälkeen siirtää sinne.
    Kyllä tämä on ihan speckulointia sekundäärisillä argumenteilla.
    Ei vaan joka viestiä tuu kirjoitettua siten että se on nahdollisesti tulossa.
    Kova hinku hallituksella kuitenki tuo on ajaa käyttöön. Tosin täysin mahdollista etteivät saa järkevästi toteutettuna tai tulee joku pykälä poikittain. Tällä hallituksella on aika näyttävä track recordi noissa torpatuissa, kaatuneissa ja takasinvedetyissä lakiesityksissä.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  27. #1497
    Lainaa WRider@youtube kirjoitti Katso viesti
    Kannatan
    Kuinka monta kertaa olen kuullut, muiltakin kuin motoristipiireiltä, että me suomalaiset olemme taitavia rakentamaan hallintohimmeleitä ja tämä kaavailtu vero kerta kaikkiaan ei ole mitään muuta!
    <p>.</p>
  28. #1498
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka monta kertaa olen kuullut, muiltakin kuin motoristipiireiltä, että me suomalaiset olemme taitavia rakentamaan hallintohimmeleitä ja tämä kaavailtu vero kerta kaikkiaan ei ole mitään muuta!
    Niinpä. Oleellistahan ei ole tuotto vaan se että rahat saadaan kohderyhmältä pois, maksoi mitä maksoi.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  29. #1499
    Lainaa WRider@youtube kirjoitti Katso viesti
    Kannatan
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka monta kertaa olen kuullut, muiltakin kuin motoristipiireiltä, että me suomalaiset olemme taitavia rakentamaan hallintohimmeleitä ja tämä kaavailtu vero kerta kaikkiaan ei ole mitään muuta!
    ettei vaan pieni trollin poikanen ilmassa, ensimmäinen viesti koko foorumilla...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  30.  
  31. #1500
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Kyllä tämä on ihan speckulointia sekundäärisillä argumenteilla.
    Ei vaan joka viestiä tuu kirjoitettua siten että se on nahdollisesti tulossa.
    Kova hinku hallituksella kuitenki tuo on ajaa käyttöön. Tosin täysin mahdollista etteivät saa järkevästi toteutettuna tai tulee joku pykälä poikittain. Tällä hallituksella on aika näyttävä track recordi noissa torpatuissa, kaatuneissa ja takasinvedetyissä lakiesityksissä.
    Speckuloinnin aika on vielä siinäkin kohtaa kun "kirves kohoaa".

    Homma on taputeltu vasta kun se on heilahtanut.... jos ja kun se heilahtaa.
    Sitten on pää korissa.... ja "vetävän kädessä" ainakin taloudellisen vaikutuksen suhteen.

    Kavereille pitäis vaan vääntää sen verran paksusta jerkusta malli siitä, miten
    se niiden pitkään viljelty patenttiratkaisu, nollapelisumma oikeasti toimii.

    Tunkee niille sitä nollapelijerkkua "up in heidän".... vetää ulos.... mittaa, tuliko lisää pituutta tai paksuutta....
    ja muutama kerta toistaen.

    Sitten kysyy ujosti... No, tapahtuuko muuta kun että tulee perse kipeeks????
    Vois aikasen äkkiä tulla... Et eiköhän kokeilla jotain muuta.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 50 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100 ... ViimeinenViimeinen