Sivu: 13 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 3540:sta
  1. #361
    Jollain ne Kreikkaan tuhlatut miljardit on takasin saatava
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #362
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ei hyvää päivää että ne keksi täällä kaikkea....Veroa, veron päälle ja vielä kun alennetaan sakotuksen km/h
    http://www.talouselama.fi/uutiset/na...rahaa/a2312883

    No nää tuplana menevät sakot, no joo....
    http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/8225...tkossa-tuplana

    Nyt kyllä hallitus toi paskaa ja paljon
    Ei tässä uskalla enää rajoitusten mukaan ajaa. Mitäs ne sitten keksii, jos näin kävisi kaikkien kohdalla? Omaisuuden pakkolunastukset tai jotain muuta Stalinin oppien mukaista?

    On aika helvetin hämmästyttävää lukea "toimittajien" juttuja tästäkin. Täysin munaton lauma. Eikö kenenkään päässä lamppu syty, kun ukot säätävät lakeja siinä toivossa, että niitä rikotaan, koska siitä saa taloudellista hyötyä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #363
    Kun näitä uutisia tässä lukee, tuntuu että nyt sataa paskaa taivaalta täällä.
    Tää autovero hössötys, niin ajoneuvovero nousee, prätkiin veroa(mites mopo/kevarit), sitten vielä uhkaillaan kaksipyöräisten katsastuksilla, sitten tuo tuplasakkoja(no mitä taas otan sakkoja, kun korttia menetän) ja vielä kermat päälle, että lasketaan sitä kynnystä, no eikö sitten kännykkään puhumimen ajon aikana, 1000€ ja kännykkä pois, sim-kortin saat ja puhelin tulee takasin sitten kun on maksettu sakko, tai oikeastaan 1kk on pannassa.
    Mites nämä sekavetäjät autolla kun ajavat...

    Ei tässä enään tiedä mitä uskoa, nauraa, itkeä vai
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #364
    Ei tähän sakkohommaan auta kuin kansalaistottelevaisuus. Pidättäydytään vuoden ajaksi ottamasta sakkoja. Valvontakulut ennallaan, mutta tuotto pyöreä nolla.
  5. #365
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa BOMBARIDER kirjoitti Katso viesti
    Ei tähän sakkohommaan auta kuin kansalaistottelevaisuus. Pidättäydytään vuoden ajaksi ottamasta sakkoja. Valvontakulut ennallaan, mutta tuotto pyöreä nolla.
    Hyvin tähänkin mennessä toiminut, kun sakkotuloja on liian vähän. Näin on ilmoitettu.

    Kameroita tulee siis lisää, ja rysät ohituskaistojen päähän ... onneks autossa on sentään vakionopeudensäädin ja rokkia.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #366
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyvin tähänkin mennessä toiminut, kun sakkotuloja on liian vähän. Näin on ilmoitettu.

    Kameroita tulee siis lisää, ja rysät ohituskaistojen päähän ... onneks autossa on sentään vakionopeudensäädin ja rokkia.
    Vähillä investoinneilla voisi valvoa/sakottaa jostain järkevästäkin. Työtön provikkapalkalla kirjaamaan suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon ohittamiset ja johan kassa kilisee.

    Toisaalta kaikki sakotettu raha on sitten pois kulutuksesta ja niin päin pois. Mitähän kauppiaat tykkää, kun sakotettu kansa ostaa enää kuivattuja herneitä ja suolaa?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  7. #367
    Mahtaakohan tuonne ajoradalle enää uskaltaa lähteä laisinkaan tekemään työtänsä? Itse ajan 70 000 km vuodessa ja asiakaskäynnit ovat aina olleet ilmaisia. Nyt täytyy varmaan alkaa käynneistäkin veloittamaan ihan vain sillä, että jos napsahtaa sakko niin on rahaa kerätty "pankkiin". Nuo sakot alkaa oleen jo sillä tasolla, että varmasti tuntuu nettopalkasta! Ei hyvää päivää jos 5 km/h ylityksestä aletaan jo sakottamaan!

    Ei muuta kuin onnea busanistit ja RR kuskit... Lompsat leväälle!
  8. #368
    Edellämainitun ostovoiman lisäksi joku olisi voinut miettiä sitäkin, paljonko kansakunnan tuottavuus ja tehokkuus kasvaa kun liikenteen keskinopeus laskee edes 5km/h... Mulle se tekisi noin 40h/vuosi lisää autossa vietettyä aikaa, enkä edes aja työkseni.
  9. #369
    Nyt alkaa tuntumaan siltä, että köyhän (lähes) ainoa huvi, tehdään todella vaikeaksi.
    Myis pois koko roskan, mutta kun tässä konkurssikypsässä maassa ei saa mitään menemään.
    No jos se rekisteristä poisto joskus toteutuu.........
    NT650
  10. #370
    Ymmärrän valtion rahantarpeen. Mutta tää uusi sakotuskäytäntö ei kuulu sivistysvaltioon vaan poliisivaltioon. 5km/h!! Tää on aivan perseestä. Kirjoittakaa kansanedustajallenne - protestoikaa.
    Miten poliisi voi suostua siihen, että se asetetaan entistä enemmän pellen rooliin.
    pengis
  11. #371
    "Käyttömaksu" tuntuu ehkä hetken mielettömältä tavalliselle veronmaksajalle kun meillä jo on polttoainevero luokkaa 1€/l ja sitten päälle alvit ja se alkuperäinen autovero. Asia muuttuu kuitenkin ymmärrettäväksi kun ymmärtää mikä on ylipäätään tämän suomalian euvostotasavallan koko olemassaolon tarkoitus: tarjota vihreitä oksia poliittisille broilereille ja näiden sukulaisille. Esim. Trafissa keskipalkka lienee yli 7 k€/kk ja uudella mp-, vene- ja mönkkärilisäverolla saadaan näitä suojatyöpaikkoja lisättyä mukavasti.

    Poliisityö on ollut jo ties kuinka kauan aivan samaa veronkeräämistä. Poliisia ei kiinnosta hevon paskaa onko joltain varastettu se mp tai vandalisoitu, sakkojen kerääminen kyllä kiinnostaa. Asiaa voi tietysti selittää "vähillä resursseilla" tms. mutta prioriteetit käyvät kyllä selväksi. Poliisin palvelut ovat järjettömänhintaisten lupalappujen pakkomyynti, rikosilmoituksen vastaanotto ja siitä annettava webbisivun generoima tapausnumero vakuutusyhtiötä varten ja sitten maantierosvous kameroilla ja puskatutkilla sekä kyyläämällä maksettuja auton "käyttömaksuja" ym.

    Tullia ja rajavalvontaa ei kiinnosta maasta rosvojen viemä omaisuus sen enempää kuin maahan ilman papereita tulevat rosvot, änkerit ja terroristitkaan. Mikä sitten kiinnostaa paksuperseistä suojatyösuikkaa? DIESELVERO! Jumalauta aina ja molempiin suuntiin

    Minä voisin mainiosti elää ilman näitä virkaloisien palveluja. Niin sinäkin voisit.
  12. #372
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Edellämainitun ostovoiman lisäksi joku olisi voinut miettiä sitäkin, paljonko kansakunnan tuottavuus ja tehokkuus kasvaa kun liikenteen keskinopeus laskee edes 5km/h... Mulle se tekisi noin 40h/vuosi lisää autossa vietettyä aikaa, enkä edes aja työkseni.
    Tällä hetkellä autoliikenteen keskinopeus lienee noin 55km/h ja siitä 5 pois
    3 miljoonaa henkilöautoa sekä kuljettajaa ja liikennesuorite 18tkm/v
    80 vuotta keskimääräinen ihmisen elinikä
    vastaus: laskennallisesti 140 henkilöä lisää viettää koko vuotensa autossa poissa muusta tekemisestä
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  13. #373
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Tällä hetkellä autoliikenteen keskinopeus lienee noin 55km/h ja siitä 5 pois
    3 miljoonaa henkilöautoa sekä kuljettajaa ja liikennesuorite 18tkm/v
    80 vuotta keskimääräinen ihmisen elinikä
    vastaus: laskennallisesti 140 henkilöä lisää viettää koko vuotensa autossa poissa muusta tekemisestä
    Vaikutus lienee suurempi, kun rekat joutuu pudottaan nopeuden alle 85, ja ohittamaan lähtijöitä pelottaa tuplasakot, joten yhä useampi jättää ohittamatta->jonot kasvaa sen verran pitkiksi ja tiheiksi ettei niistä pääse suosiolla ohi-> koko liikennevirta hidastuu keskimäärin enemmän kuin 5 km/h -> siltä osin suomen tuottavuus tipahtaa.
    Jos oletettaan että keskinopeus on tuon 55 niin tarkoittaa n -10% liikenteen "tuottavuudelle" -> siirtyy palveluiden hintaan suoraan tai firmojen tuottavuutteen miinuksena.

    Suomi nousuun!

    ajatus: mahtaako ketjukolarit lisääntyä tuon myötä?
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  14. #374
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Tällä hetkellä autoliikenteen keskinopeus lienee noin 55km/h ja siitä 5 pois
    3 miljoonaa henkilöautoa sekä kuljettajaa ja liikennesuorite 18tkm/v
    80 vuotta keskimääräinen ihmisen elinikä
    vastaus: laskennallisesti 140 henkilöä lisää viettää koko vuotensa autossa poissa muusta tekemisestä
    Jos 3 miljoonaa ihmistä viettää vuosittain 33 ylimääräistä tuntia autossa, se on 99 miljoonaa tuntia. Keskimääräinen vuosityöaika on noin 1600 tuntia.

    Aika vastaa siis 62 000 työvuotta vuodessa. Tuolla alkaa oikeasti olla jo kansantaloudellistakin merkitystä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  15. #375
    Linja-autojen aikataulut pitää suunnitella uusiksi.
  16. #376
    Lainaa O.L.M.I kirjoitti Katso viesti
    Poliisityö on ollut jo ties kuinka kauan aivan samaa veronkeräämistä.
    No eihän tuo sinällään paha asia ole, mutta siine menee metsään kun yhtä osa-aluetta kiristetään järjettömyyksiin, kun samaan aikaan toisia katsotaan ihan tyystin läpi sormien

    Punasiapäin ajelijat, valottomat polkupyöräilijät, yksisilmäiset autot, suojatien eteen pysähtymättömät... Lista on aika pitkä ja jos noihin tosiaan jokaiseen ruvetaan jatkossa kiinnittämään huomiota, lisääntyy ne valtion sakkotulot vähintään yhtälailla kuin jollain mielenvikaisella nopeusrajoituksen kyttäämisellä. Ja kun puuttumisen valikoimaa laajennetaan, kasvaa myös se lain kirjaimen kunnioitus kansan keskuudessa paljon enempi, unohtamatta kuinka mm. liikenneturvallisuus näillä menetelmillä kasvaisi
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  17. #377
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    No eihän tuo sinällään paha asia ole, mutta siine menee metsään kun yhtä osa-aluetta kiristetään järjettömyyksiin, kun samaan aikaan toisia katsotaan ihan tyystin läpi sormien

    Punasiapäin ajelijat, valottomat polkupyöräilijät, yksisilmäiset autot, suojatien eteen pysähtymättömät... Lista on aika pitkä ja jos noihin tosiaan jokaiseen ruvetaan jatkossa kiinnittämään huomiota, lisääntyy ne valtion sakkotulot vähintään yhtälailla kuin jollain mielenvikaisella nopeusrajoituksen kyttäämisellä. Ja kun puuttumisen valikoimaa laajennetaan, kasvaa myös se lain kirjaimen kunnioitus kansan keskuudessa paljon enempi, unohtamatta kuinka mm. liikenneturvallisuus näillä menetelmillä kasvaisi
    Toisaalta sitten tullaan siihen että jos liikennevirheitä, -rikkeitä ja -rikoksia kytätään mikroskoopilla ja rangaistaan rekkalasteittain niin jos raiskauksesta selviää edelleen pienellä korvauksella ja ehdollisella, veron kierrosta sillä että maksaa verot kiinnijäätyään alennetulla veroprosentilla (kun enesin on tienannu sillä rahalla sijoituksina,osinkoina tai korkoina lisää)....

    mikähän mahtaa olla lopullinen lainkunnioituksen kasvu?
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  18. #378
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Jos 3 miljoonaa ihmistä viettää vuosittain 33 ylimääräistä tuntia autossa, se on 99 miljoonaa tuntia. Keskimääräinen vuosityöaika on noin 1600 tuntia.

    Aika vastaa siis 62 000 työvuotta vuodessa. Tuolla alkaa oikeasti olla jo kansantaloudellistakin merkitystä.
    Mutta kansalaisten aikahan on päättäjien mielestä ilmaista, ei se mitään maksa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  19. #379
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa katkelma sakotusrajojen muuttamisen perusteista:

    Ministeriö haluaa alentaa sakotuskynnystä siksi, että moni autoilija tietää poliisin katsovan sormien läpi alle 11 km/h ylinopeuksia. Ministeriön mielestä poliisin sisäinen sakotusohje on löysä ja siksi vaarantaa liikenteen turvallisuutta. Ohjeen laillisuusperuste on niin ikään epäselvä.

    Ministeriöllä on siis mielipide liikenteen turvallisuuden vaarantamisesta. Minkähänlaista tietoa sieltä löytyisi mielipidettä tukemaan?

    Nyt pitäisi kaivaa nimiä esiin noiden mielipiteiden takaa.

    Edit:

    Miten tämän uuden ohjeen laillisuusperuste muuttuu? Nythän vain ohjeessa vaihdettiin numeroita.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #380
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Jos 3 miljoonaa ihmistä viettää vuosittain 33 ylimääräistä tuntia autossa, se on 99 miljoonaa tuntia. Keskimääräinen vuosityöaika on noin 1600 tuntia.

    Aika vastaa siis 62 000 työvuotta vuodessa. Tuolla alkaa oikeasti olla jo kansantaloudellistakin merkitystä.
    Kyllä, sillä saadaan työttömyyskortisto melkein tyhjäksi!
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  21. #381
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Mutta kansalaisten aikahan on päättäjien mielestä ilmaista, ei se mitään maksa.
    Juurihan ne halusi että vuosilomasta napataan viikko pois jotta saadaan tuottavuutta ylös ja kansantalous pelastettua... Jotenkin tämä tuntuu nyt ihan vähän ristiriitaiselta yhtälöltä...
  22. #382
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Mutta kansalaisten aikahan on päättäjien mielestä ilmaista, ei se mitään maksa.
    Mutta sakotuksella sitäkin voi "verottaa". Saadaan nyt vähennettyä vapaa-aikaa ja kasvatettua siitä saatavaa tuloa valtiolle.
  23. #383
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Punasiapäin ajelijat, valottomat polkupyöräilijät, yksisilmäiset autot, suojatien eteen pysähtymättömät...
    Joo, on paljon mitä ne oikeasti voisi valvoa, ei aina niitä nopeuksia.


    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tuossa katkelma sakotusrajojen muuttamisen perusteista:
    Ministeriö haluaa alentaa sakotuskynnystä siksi, että moni autoilija tietää poliisin katsovan sormien läpi alle 11 km/h ylinopeuksia. Ministeriön mielestä poliisin sisäinen sakotusohje on löysä ja siksi vaarantaa liikenteen turvallisuutta. Ohjeen laillisuusperuste on niin ikään epäselvä.
    Tuo kyllä kuulostaa niin huonolta perusteelta että oksat pois, kyllä poliisin pitäisi sakottaa jo jos esim ajat 40-alueella koulun vierässä yli 11km/h, niin sakkoja pitäisi tulla.
    Se on eriasia kiinnostaako poliisi tai millaisen oman johtopäätöksen se tekee, mutta sama jos kamera auto kuvaa Koskelantiellä, niin kyllä jos siinä 50-alueella meet yli 11km/h tai siinä 40 kohdalla yli sen 11km/h, sama jos poliisi liikkuu siinä ja paahdat ohi sen yli 11km/h, tietysti edelleen jos poliisia ei kiinnosta sillä hetkellä, niin miksi pitää pakottaa näin lailla ihan, että sakota sitä jos se ajaakin vain +5km/h
    Vai onko tässä myös ajatuksena se, että nyt voidaan vastaavaisuudessa pitää esim kamera-autot nolla tolerassissa...
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  24. #384
    Aamuposti tänään 1.7.



    Ja tuossa vielä ministeriön tiedote
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  25. #385
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, sillä saadaan työttömyyskortisto melkein tyhjäksi!
    Vielä kun löytyis sellainen rahamäärä Suomesta, että noi tunnit voitais palkata.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #386
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Vielä kun löytyis sellainen rahamäärä Suomesta, että noi tunnit voitais palkata.
    Valtaosa noista tunneista tullee ammattiliikenteen puitteissa. Meinaat, että toimivat yhtä lyhytnäköisesti, kuin siinä vaiheessa kun perustivat omia "kuljetusyrityksiä", ja alkoivat myydä työtä alle omakustannushinnan? Eli kiristävät vyötä, ja tekevät samalla korvauksella pidempää päivää?
    Tosin, näinhän toimivat kaikki suomalaiset, pätkätöissä taikka vapaaehtoisesti päivää pidentämällä, kunhan vaan työpaikka säilyy. Siinä yksi syy pitkiin jonoihin kortistossa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  27. #387
    Ihmettelen itse tätä. Siis kun pienennetään sakkon antamisen kynnystä, niin se vähentää
    Viime vaalikaudella hyväksytyn valtioneuvoston periaatepäätöksen mukaan tavoitteena on puolittaa liikennekuolemat vuoteen 2020 mennessä. Viime vuonna kuolemantapauksia oli 223. Nykyistä pienempiin ylinopeuksiin puuttuminen voisi vähentää liikennekuolemia. Tällä hetkellä poliisi antaa autoilijalle rikesakon, kun ylinopeutta on vähintään kahdeksan kilometriä tunnissa.
    mä en nyt kyllä ymmärrä. Jos oikeasti halutaan näitä vähentää, kovempi tuomio kun ajat jonkun huumeen/alkoholin alaisena, teko väline valtiolle, kortti pois "eläkeläisiltä"=ne jolla on korkeampi riski saada jonkun näiköinen kohtaus, niin että se vie ajokyvyn.

    Tuo ylinopeus liikennekuolemissa on aika laaja käsite ja minusta se ei vaikuta siihen jos se sakotuksen kynnys on pienempi. Pitäisi valaista kokoajan, että ei olla yksin tuolla, eli kännykkä pois, seuraa liikennettä, ei ajeta puskurissa kiinni, eikä tehdä viime hetken ohituksia. Ja pyörillä pidetään se tilanne nopeus hallinnassa.
    Siis kun tässä mietin omia tilanteita missä voisi olla ylinopeus vaaratilanteena, ainoa on suojatiellä, kolmion takaa joku tulee eteen, toinen ajaa punaisia päin..
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  28. #388
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Siis kun tässä mietin omia tilanteita missä voisi olla ylinopeus vaaratilanteena, ainoa on suojatiellä, kolmion takaa joku tulee eteen, toinen ajaa punaisia päin..
    No miksi kynttiläketju (ja tilastot) on täynnä näitä "suistui...", "menetti..." ja "törmäsi..." -tapauksia, useimmat vielä ylinopeudella? Ai niin, ne ei olleetkaan niitä keskimääräistä parempia kuskeja.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  29. #389
    ^Oliskohan kynttiläketjussa aika paljon niitä, joilla sitä nopeutta siinä viimeisessä mutkassa oli vähän enemmän kuin se 11 km/h yli rajoituksen? Meinaan vaan että ne tuskin toleranssia pienentämällä häviää mihinkään...

    Mutta siitä samaa mieltä Husky510:n kanssa, että enemmän se turvallisuus paranisi muita perseilyjä poistamalla kuin sillä, että aletaan niuhottaa jostain 5 km/h ylinopeudesta maanteillä. Varsinkin turvavälejä vois alkaa valvoa (sen vois muuten automatisoida helposti), mutta kun se ylinopeuksien valvonta on niin helppoa ja halpaa eli tuottaa eniten sakkotuloja vähimmällä työmäärällä
    Honda Magna 750C -99
    Honda cbf 600 s -04 (Myydään)
  30.  
  31. #390
    Lainaa froid kirjoitti Katso viesti
    ^Oliskohan kynttiläketjussa aika paljon niitä, joilla sitä nopeutta siinä viimeisessä mutkassa oli vähän enemmän kuin se 11 km/h yli rajoituksen? Meinaan vaan että ne tuskin toleranssia
    Aika paljon tuota (keskimääräistä taidokkaampaa?) porukkaa on myös tuolla sakkokertymäketjussa, eikä ihan pienillä ylityksillä. Ja kaikki samalla peraatteela, ettei se ylinopeus omaa henkilökohtaista riskiä lisää, vaan ne muut perseilijät?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
Sivu: 13 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363113 ... ViimeinenViimeinen