Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Vm -92 FZR 1000 tekee terävään töyssyyn ajaessa hetkellisen kuoleman, ihan kun joku käyttäis tappokatkaisijaa nollassa. Meno jatkuu tuon pätkäisyn jälkeen normaalisti. Onko kellään viisaita ideoita, missä voisi olla vika?
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  2. #2
    Sivujalan jousi/ jouset kuoleentunut?
  3. #3
    Lainaa veejii kirjoitti Katso viesti
    Sivujalan jousi/ jouset kuoleentunut?
    Itellekin tuli mieleen, että jalan tappokatkaisin tekisi tuon. Liekö paha homma ottaa koko katkaisin pois?
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  4. #4
    Kokeile vetää se sivujalka nipparilla kiinni ylös ettei pääse liikkumaan ja sit vaan ajamaan töyssyyn niin selviää onko kyse sivujalan katkaisijan pätkäisystä.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  5. #5
    Aattelin, että jos sen katkaisimen ottaisi kokonaan pois. Tarviiko tehdä muuta kuin tempaista töpseli irti ja ruuvata katkaisin mäkeen?
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  6. #6
    Ja sitten "harmittaa" kun ensimmäisen kerran lähdet liikkeelle jalka alhaalla, noh, kai sen kerran jälkeen muistaa
    Älä korjaa ehjää....
  7. #7
    Ei ole yhdessäkään aikaisemmassa pyörässä tuota vempainta ollut, eikä sen puutteen takia ole nurin menty. Osaako kukaan antaa vinkkejä sen poistoon, pitääkö kytkeä jotain tms...?
    Viimeksi muokannut: Kenesis; 17.05.2015 klo 22:49.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  8. #8
    Veikkaisin, että ylijäävät piuhat kytketään yhteen. Jos ei toimi niin sitten toisinpäin. Eihän tuossa paljoa vaihtoehtoja jää,eikä mitään pysty peruuttamattomasti hajottamaan.
  9. #9
    Syylliseksi taisikin paljastua virtalukko; parkissa koneen käydessä käsi hipaisi virta-avainta ja kone sammui. Kokeilin useamman kerran ja pienikin tönäisy sopivassa kulmassa riittää.
    Uskoisin, että alhaalta päin tuleva terävä isku tekee tuon saman. Kaiken lisäksi virtalukko on irti.
    Pitänee ruveta metsästämään "uutta" lukkoa jostain purkaamosta.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  10. #10
    Saako tuohon erillisen pohjan virtalukkoon? Siellähän ne kontaktipinnat on, ja ne kuluvat. Koko lukon vaihdossa kun menee avaimetkin uusiksi (ja vaihtokin hankalaa, kun on ne murtosuojatut pultit).
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  11. #11
    Tuohon en osaa sanoa, ainakin toinen pultti puuttuu ja lukko heiluu melko rentona.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  12. #12
    Varaosakuvastoa kun katseli, niin eipä taida saada...
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  13. #13
    Yamaha-centerin kuvastostakaan ei virtalukon pohjaa löydy, kokonainen virtalukko vaatimattomaan 475€:n hintaan löytyisi. En tilannu. Stormilta löytyy tarvikkeena 69€:lla.
    Taitaa joutua ottamaan yläkolmion irti, että pääsee poraamaan ne pultit auki. Lieköhän kovaa materiaalia he?
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  14. #14
    Kävisköhän tohon xj900:n virtalukko? Mulla olis kaapissa ylimääräisenä uusi virtalukko em. laitteeseen. Lukon ostin vm.97 xj900 diversioniin johon piti sopia, mutta liittimet oli erilaiset eli tässä lukossa valkoinen 4-pin liitin ja taas omassa pyörässä oli 2 kpl punaisia liittimiä.


    Jos virtalukon kiinnityspultin on sellaset kupukantaiset niin tekisin mielummin lovet siihen kupun kylkiin että pääsee jakoavaimella kääntämään pultit auki.


    E:eipä käy 750 fazuun ois passannu
    Viimeksi muokannut: rodder; 18.05.2015 klo 22:12.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  15. #15
    FZR:n virtalukko on tuommonen:
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...s3gm-82501-00/
    Tarvike siis. Liitin näyttäis olevan nelinapainen.
    Viimeksi muokannut: Kenesis; 18.05.2015 klo 22:18.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  16. #16
    Joo eli ei passaa. Tsekkasin ilmoituksesta mistä tuon hankin. Muuten numero oli sama tossa stormin lukossa mutta mun lukossa vikat numerot 50 kun tossa linkittämässäsi on 00.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  17.  
  18. #17
    Uusi virtalukko asennettu, pätkiminen lakkas.
    Viimeksi muokannut: Kenesis; 25.05.2015 klo 19:52.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...