Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Minulla on Suzuki DL 1000 V-Storm vm. 2003, Talvella huolettu tulpat vaihdettu, lamda anturi poistettu käytöstä kaksi vuotta aikaa, kone säädetty. Syö tulppia taas meni takamainen tulppa kilometrejä 350 km tulpat ovat NGKCR8EK mitä kuuluukin. Tulpat ostettu Motonet 8€ kpl muualla maksaa Storm 13€ kpl Suzuki liike 18€ kpl kysymys kuuluu onko laatu eroja, onko eri valmistajia vai mistä vikaa etsimään.
  2. #2
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noi EK-merkinnällä olevat tulpat onko iridiumit? Lambda poistettu niin seokset rikkaalla tms. ja iridiumit entiset.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Mikä säätänyt seokset rikkaalle, koneen on säätänyt alansa osaava ja siihen tarkoitukseen olevilla laitteilla, eli pitäisikö laittaa tulpat Denso U24ETR ovat kaiketi eri tyyppiset tulpat ja paljon kalliimat.
  4. #4
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mikä niitä tulpia sitten vois pimentää ellei sytytystulpan väärä lämpöarvo tai rikkaalle tai laihalle säädetty seos. Laiha seos vissiin vaarallisempi. Tässä tilanteessa siis vian vois olettaa olevan jossain muualla, sytytyspuolen sähköissä. Tai voiko tuisku jäädä jotenkin jumiin ja ruutata liikaa soppaa. Onko tulpat mustat ja nokiset.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5.  
  6. #5
    Noi EK tulpat ei ole iridiumit vaan EIX on iridiumi, tulppa oli musta ja nokinen kun vaihdoin sen. Viittaa rikkaaseen ja kun tulppa menee aina silloin kun moottorin käynti laskee tyhjäkäynille.