Toissa vuonna täällä tästä kerroinkin, ja nyt vasta tuo selvisi. Nokkaketjun ohjainosa oli tippunut pois paikaltansa ja jumittanut ketjun. Tämä tapahtui hiljaisessa vauhdissa eikä ollut sitten viime kädessä hajoittanut mitään koneesta. Kuulemma on jo liikenteessäkin. Mutta mielenkiinnosta jos näitä esiintyy enemmänkin niin mielelläni kuulen. Kyseessä oli n. 26.000 km ajettu kone, 24.000 huolto tehtynä. Toimi kuin unelma kunnes vaan pysähtyi.
GSX 1250 FA -13
GSF 1250 Sa -07
GSF 600 S -03
Toivottavasti ei tapahdu meikäläiselle. Muuten sama mopo, vm. 2012, 21tkm ajettu, Pohjois-Norjaan menossa jutaamaan kesäkuun alussa.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Tuskin näin käy, mutta mikäli oman moottorin kohtalo olisi ollut siellä tiedossa, niin olisin tullut sillä ajaen pois, eli remontti olisi teetetty paikallisessa korjaamossa. Siinä mielessä tämä on hyvä säilyttää jossain muistin syvissä syövereissä. Moottoria ei tarvinnut edes irroittaa tuon korjauksen kohdalla. Mutta kun siellä oletus oli paljon pahempi niin pyörä jäi silloin sinne.
Onnistunutta matkaa![]()
Viimeksi muokannut: luukas; 17.05.2015 klo 18:18. Syy: Tarkennettu tekstiä
GSX 1250 FA -13
GSF 1250 Sa -07
GSF 600 S -03
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Tähän asti ei tietooni ole tullut kuin yksi vastaava, joten ostin samanalaisen tilalle. Sillä käyt Norjassa ja tänä vuonna ajatus mennä uudelleen. Joten unohda tämä ja ajoa vaanLähinnä jos tuon vian pienuus olisi ollut tiedossa niin se olisi ollut nopeasti korjattavissa paikallisessa korjaamossa vrt oletus että kone olisi ollut kunnolla rikki.
GSX 1250 FA -13
GSF 1250 Sa -07
GSF 600 S -03
Ei tälläsii saa kertoo, kuitenkin sama vika viel 2012:sessakinVaikkakin Bandit...
Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Tuo laahain ei pysy kunnolla kannessa kiinni. Pitää paikalleen laitettaessa viimeisenä katsoa lampulla että on varmasti paikallaan. Siinä on kaksi tappia joten ei pitäisi irrota ajossa kunhan on ollut paikallaan koppaa laitettaessa paikallaan. Usein irtoaa koppaa avatessa ja voi pudota myös koneen sisälle.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Voipi olla vaikutusta. Nythän kyseessä ei ole enää pelkästään tekninen vika, vaan se, että aivoissa on nyt epäilys. Suzukin ikiliikkuja ei olekaan ikiliikkuja. Dissonanssi entisen uskon ja todellisuuden epävarman olemuksen välillä aiheuttaa tuskaa josta voisi päästä eroon jos sen pystyisi selittämään järjellä ja näin voisi palata siihen ikiliikkuja tilaan.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050