Moi!
Löytyykö vapaaehtoista joka
- Saisi kuljetettua muutamia .ORG! julisteita (A2) Espoosta Tampereelle?
- Ottaisi hommakseen jakaa ne tärkeimpiin mopoliikkeisiin Treen seudulla?
Saataisiin hyvää asiaa levitettyä myös sinne suuntaan.
Mielellään lähipäivinä.
Anyone?
Asia hoituu, kiitos.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Meinasin huomenna ajaa Espoosta Tampereelle, mutta en ehdi tekemään perillä jakelukierrosta. Lisäksi liikun mopolla, joten julisteet saisi olla pakattu kompaktisti ja vedenpitävästi, mikäli sääennuste pitää kutinsa (ja joku muu ottaa hoitaakseen tuon jakelukierroksen).
GSF 1250 SA -10
FZ6 S2 -07 (ex)
En oo Tampereelle menossa mutta saako tuon PDF:n laittaa esim. firman intraan esille?
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Moronnääs...
Mä voin hoitaa jakelun jos saat toimitettua läystäreet tänne jonkun ohikulkijan matkassa. Työpäivisin majailen Tampereen Hatanpäällä, illat/viikonloput Nokialla. Valitettavasti just nyt ei oo asiaa sinne syrjäisille rannikkoseuduille että voisin itse hakea
Paan YVtä...
Löytyi jo pari vapaaehtoista.
Olen sopinut terppa23:n kanssa asiasta, hän lupasi hoitaa alan liikkeet Treella.
Iso kiitos vapaaehtoisille!![]()
Team Green
Jeps eli Storm, Allright/Biketeam , Bike world hoidettu ja R.M Heino ja Motokeidas edessä. Manselaisilla vinkkiä mihin kahta vikaa kka nattaisi käydä tyrkyttämässä?
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Yamaha centeristä ajelin just ohi mut ajattelin enemmän yleisliikkeitä tms. joissa tavoittaisi isomman asiakasvirran. Tuo auto-center on bueno.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Ok. Eli tiputeteempa viimeinen tuonne sit. Itekkin jammulla ajelen mutten ikinä ole tuolla käynyt. Annoin vene yms. mainosten siis hämätä itseäni.
Kiitos vinkeistä!
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Ja taas yhdistyksemme kiittää!![]()
Team Green