Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Omistan vuoden -94 vmax 1200:n 2we taitaa olla 49 state model
    Jos on sateessa ilman peitettä ja lähtee ajamaan niin meinaa pytyt alkaa hyytyy,kovilla kierroksilla pystyy jotenkuten madella eteenpäin.Usein meinaa sammmua ja väliiin sammuukin.Sama hyytyminen jos ajaa sateessa.(reippaassa sateessa)
    Viime syksynä käytin paikallisessa centerissä.Vaihtoivat uudet tulpat.Mittasivat puolan johdot ja kiinnitykset,ja repivät ilm.boxsiin ja tark.sen liitokset,etupään boxiin asti auki/tsekkailivat johtoja ja putsailivat hapettumia liitoksista jos löysivät.Vikaa ei löytynyt ja rahaa paloi n.250 € ja sanoivatettä "seuraa",kun eivät siellä tajunneet konetta kastella,ilman eri sanomista
    Louskulla paine pesurilla pestäessä tekee saman.

    Olisiko kellään ajatuksia mistä suunnasta vikaa alkaisi uskaltaa etsiä.Kiitollinen olisin!

    Kaasarin kumi-kurkut kaik.8kpl vaihdettiin juuri.
    v-max 1200 -94 2we
  2. #2
    No eikös ole aika selvää, että sähköihin ongelma liittyy. Ei tuossa kaasarin kumikurkuilla tai muulla huollolla ole osaa sun arpaa. Nää on niin hankalia. Märässä ympäristössä tietty kova sähkö on altteinta häiriöille /tulpat, tulpan johdot, puola(t). Noista ite aloittaisin. Kävisin läpi myös kaikki johtosarjan isommat liittimet ja tarkastaisin onko paikkoja CDI-boksi tmv, joihin vesi jää makaamaan / josta se voisi päästä häiritsemään.
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Tarkasta ja puhdista myös kaikki maadoituspisteet.
    Älä korjaa ehjää....
  4. #4
    Sulla on tämä sama juttu kolmessa eri paikassa (projektit, yleistä ja mp tekniikka), olisi helpompaa seurata mahdollisia vastauksia jos olisi vain yksi oikeassa paikassa.
    Älä korjaa ehjää....
  5. #5
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä vaihtaisin uudet tulpanhatut. Mulla oli XJ:ssä tota samaa joskus aikoinaan just ennen myyntiä. Jos tulpat on "kaivoissa" niin onko tulppakaivon vesireikä auki (semmonen parinmillin paksuinen kanava mistä vesi päee valumaan ulos) vai tukkeentunut niiinkuin mun RF:ssä oli.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #6
    Voiko vika olla tulpan hatuissa/johdoissa,kun ne mitattiin siellä kx-centerillä samaten nuo,oliko none nyt cdi boksit katottiin läpi ettei vesi makaa niissä,ja tarkastettiin muutenkin,kuivana tosin.
    Samoin kuin koko etupää.Samalla vaihdettiin uudet tulpat.

    Mutta täytyy tosiaan kokeilla mennä ruisku pullon kanssa läpi,jos sillä vika löytyisi.

    Kiitos avusta!
    v-max 1200 -94 2we
  7. #7
    Tere, tässäpä pari vaihtoehtoa tulpanhatut, puola halki , syttyboxi .......(johdot hapettunu/irronnut/huonosti kiinni)
    Tankin korvausilman letku tukossa (suhataako kun aukaisee korkin)
    Vmax#1175
    Ride The Legend
  8. #8
    Lainaa Heguli kirjoitti Katso viesti
    Voiko vika olla tulpan hatuissa/johdoissa,kun ne mitattiin siellä kx-centerillä samaten nuo,oliko none nyt cdi boksit katottiin läpi ettei vesi makaa niissä,ja tarkastettiin muutenkin,kuivana tosin.
    Samoin kuin koko etupää.Samalla vaihdettiin uudet tulpat.

    Mutta täytyy tosiaan kokeilla mennä ruisku pullon kanssa läpi,jos sillä vika löytyisi.

    Kiitos avusta!
    Voi olla vika hatuissa tai johdoissa, mittaus ei paljasta mahdollista läpilyöntiä märkänä.
    Mainitsit aiemmin että kaasuttimien kumikaulat on myös vaihdettu, onko kaasuttimet synkattu sen jälkeen kun ovat olleet irti, v-maxissa synkkauksella on iso rooli siinä että laite käy hyvin (nyt en siis tarkoita tuota märkäkäynti ongelmaa)
    Älä korjaa ehjää....
  9. #9
    puola tai useampi halki, lyö kipunat maihin kosteella...tuntuu olevan aika yleistä näissä...halkeama veitsen kärjellä vähän isommaksi ja puhtaaksi ja epoksia perään. Etummaiset aika pahat ottaa pois ja huomaa että johdot menee jännästi ristiin edessä.

    t: Max#972
  10.  
  11. #10
    Lainaa aqvarius kirjoitti Katso viesti
    puola tai useampi halki, lyö kipunat maihin kosteella...tuntuu olevan aika yleistä näissä...halkeama veitsen kärjellä vähän isommaksi ja puhtaaksi ja epoksia perään. Etummaiset aika pahat ottaa pois ja huomaa että johdot menee jännästi ristiin edessä.

    t: Max#972
    Täytyy tarkistaa nuo puolat,Yksi sylinterin vuoto reikä tulpasta oli tukossa ja toisestakin pikkusen moskaa tuli.Yli vuotoletku Tankissa kunnossa.
    Nuo puolat edessä on tosiaan pirun pahassa paikkaa,mutta koitettava seuraavaksi,jos vika sieltä löytyisi,Silloin tietty pyöräliike saa kiitosta koska ne kuuluivat tarkistukseen.
    Ja kaasarit synkattiin kumien vaihdon yhteydessä.

    Ja kiitos hyvistä neuvoista!!!
    v-max 1200 -94 2we