Laitetaanpa tämä kyssäri tänne,kun ei erillistä "Navigointi ja siihen liittyvät vermeet"-osiota (vielä) ole.
Elikkä olen aiemmin tehnyt reitit ensin g-mapsissa ja siitä siirtänyt tyreen "tiedosto-tuo verkkosivulta"-kohdalta. Homma toiminut moitteettomasti,kunnes hiljattain ei enää toiminutkaan. Herjaa vain että "Tiedosto ei ole tuetussa muodossa tai siinä ei ole käyttökelpoista tietoa"
Reitti kyllä näkyy tyressä oikein,mutta sille ei sit voi tehdä mitään. Kellään ollut samaa ongelmaa
tai vinkkiä ongelman ratkaisemiseksi..? Vai tarkoittaako tämä sitä että täytyisi siirtyä maksulliseen versioon?
Tyrellä kyllä reitin teko onnistuu,mutta g-mapsilla hiukan helpompaa.
Windows 7-pro,Garmin Zumo 390 LM. Tyrekin on päivitetty ajan tasalle.
at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
----------------------------------------
-Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-
-If you can do it yourself, do it-
Kysypäs tuolta Pohjolan kurapyöräilijöiden "Navigointi"- osastolta, siellä on osaajia moneen suuntaan näiden kanssa.
ps. Miksi teet tyrellä kun Garminille on base camp..?
ite tappelin asian kanssa koko päivän eilen ennenkun onnistu saada reitti naviin. elikkä kaverilta olin saanu reitti linkin google mapsiin ja se piti sitten saada garminiin sisään. ensiksi täällä convertoin mapsi linkin .gpx muotoon ja sitten sen siirsin bacecampiin. yhdistin siellä jäljen yhdeksi ja sitten laskin reitin. tyrellä en sannu koko reittiä näkymään
zzr1400
No joo...
Tuolla kurapyöräilijöiden puolella keskitytään enemmän tohon BaseCampiin kuin Tyreen. BaseCampia olen vaihtoehtoisesti kyllä käyttänyt,mutta tuon Tyren logiikka on huomattavasti parempi käyttöinen itselleni. Ja siksi sitä suosin.
Mutta näillä mennään.Viisasta valtiomiestä lainatakseni,pääasia on matka,ei päämäärä...![]()
at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
----------------------------------------
-Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-
-If you can do it yourself, do it-
Oletko kokeillut exportoida G-mapsista KMZ/KML-muotoon, ja sitten importoida siitä syntynyt tiedosto Tyreen?
Itse olen tätä mekanismia menestyksekkäästi käyttänyt. Tuntuisi toimivan myös uudella G-maps -versiolla.
R1200GSA '11