Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Bensan saannissa? Pumpun paineet ? Kaasarissa jotain? Ilma vuoto?
    Vt 800 alkoi hyytymään ajossa. Ensin vähemmän, mutta sitten ei siedä kaasua ajossa yhtään. Kaasua kun lisää, tuntuu että, että vaan jarruttaa menoa.Ryypyllä sai alkuun nikottelun loppumaan, mut ei enää. Vaiva ikään kuin lisääntyi muutaman viikon aikana. Paikallaan vastaa kaasuun, korkeintaan lievää "rykimistä".
    Olen yrittänyt pähkäillä mistä johtuu? Ilmavuoto imukaulassa(kumia). Pumppu ei nosta tarpeeksi bensaa kaasareille? Liikaa bensaa ? Kaasari "vuotaa", luistin/neula kalvo sökö, neula vs suutin kulunut.
    Olen purkanut kaasarin muutaman kerran, mutta en löydä varsinaista selkeää vikaa. Veikkaisin itse bensa pumppua, mutta kun ei tiedä mitä painetta tai määrää pitäis työntää. Aika vaikee mitata kotioloissa? tai ne imukaulat.
    Matalalla budjetilla vielä tielle? Tahtoa olisi itse duunata, mutta kun ei ihan kaikkeen ymmärräys riitä. :no:
    Hupapro
    Honda vt 800 cc vm -88, vain ja ainoastaan
    Moi

Itsellä on ollut joskus vanhemmassa Yamahassa vastaava ongelma ja silloin kyseessä oli kaasuttimen säädöt jotka olivat pielessä (vein sen merkkihuoltoon). Kuvailemasi ongelma kertoo että pyörä käy liian rikkaalla tai laihalla varsinkin jos "ryyppy" on tilapäisesti auttanut.
    Täällä sivustolla on varmasti parempia asiantuntijoita jotka osaavat sanoa tarkemmin, mutta minusta kuulostaa kuitenkin kuulostaa että ammattikorjaaja diagnosoi ja korjaa vian nopeasti= edullisesti.

Toivottavasti saat pyörän nopeasti kuntoon!
    Lainaa mikis kirjoitti Katso viesti
    Moi

Itsellä on ollut joskus vanhemmassa Yamahassa vastaava ongelma ja silloin kyseessä oli kaasuttimen säädöt jotka olivat pielessä (vein sen merkkihuoltoon). Kuvailemasi ongelma kertoo että pyörä käy liian rikkaalla tai laihalla varsinkin jos "ryyppy" on tilapäisesti auttanut.
    Täällä sivustolla on varmasti parempia asiantuntijoita jotka osaavat sanoa tarkemmin, mutta minusta kuulostaa kuitenkin kuulostaa että ammattikorjaaja diagnosoi ja korjaa vian nopeasti= edullisesti.

Toivottavasti saat pyörän nopeasti kuntoon!
    Hei
    Taustalla on että purin pyörän osiksi, kun piti perän (kardaani) laakeri vaihtaa. Tein sen siis talvella 13-14. Keväällä onnistuneesti tulille ja sitten muutaman ajoreissun jälkeen alkoi oireilee. Tuli siis pikkuhiljaa hivuttamalla ja paheni sitten, ettei pystynyt enää ajamaan kuin tyhjäkäynnillä.
    Bensan pintaa epäilin tai "kelluvaa" roskaa jossakin. Tai sitten luistin kalvon kuntoa, vuotoa tai jotain. Ymmärtääkseni toimii hyvinkin pitkälle alipaineella. Yritin sulkea vaitoehtoja pois eri tavalla letkuja yms vaihdellen.
    Tuon kaasuttimen kurkun (luistin) toimintaan en ole keksinyt varmistus konstia. kun kaasuttimet rungon alla heti ja "yläpalkki" toimii imukanavana ennen ilmanputsaria. Olen jopa reiän tekoa runkokoteloon miettinyt, mutta ei liene järkevää jäykkyyden vuoksi. <ideana siis, että pääsee näkemään, kuinka luisti aukeaa vai aukeaako ollenkaan.
    Kaasuttimissa ei varsinaisia säätöjä ole bensanpinnan/ kohon/venttiilin lisäksi mielstäni. Tai ne mistä aina maininta; "niiden peltikupien alla löytyy säätöruuvit".

Kiitos vinkistä, painelen tyhjällä rahapussilla otsaa ja mietin mitä tekisin.
    Luovunko moposta vai eukosta, kun siihen jälkimmäiseen menee liikaa rahaa. ;-/(
    Hupapro
    Löytyykö tuosta bensahanan jälkeen alipainetoimista hanaa (auto petcock)?
    Jos löytyy niin siellä on semmonen kalvo, jos siihen on revennyt reikä niin voisi oireilla juuri noin. Eli kun fuskaa niin ei jaksa avata tarpeeksi eikä siksi saa gasolinoa riittävästi.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  5.  
    Hei
    Ei mielestäni löydy sellaista alipaineventtiiliä.

Muita hajatelmia onko?
    Hupapro