Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Päivää taas LoTjailijat!

    Kysymystä Pozon ja CAD:in suuntaan ja muillekin tietäjille.
    Kysymys on -08 LT:n moottorinlämpömittarista.
    Eli kun laittaa virrat päälle niin mittari kyllä herää ja palkki nousee tappiin ehkä sekunniksi, ajaessa palkki ei tule näkyviin ollenkaan.
    Mittarilla on varmaan jossain katteiden uumenissa anturi, voiko se olla irti joko mittarista tai moottorin puolelta?
    Olis kiva saada sekin toimimaan.
    Kertoilkaa te jotka olette noita pyöriänne palasiksi laittaneet!

    T.tappi66
  2. #2
    Lainaa tappi66 kirjoitti Katso viesti
    Päivää taas LoTjailijat!

    Kysymystä Pozon ja CAD:in suuntaan ja muillekin tietäjille.
    Kysymys on -08 LT:n moottorinlämpömittarista.
    Eli kun laittaa virrat päälle niin mittari kyllä herää ja palkki nousee tappiin ehkä sekunniksi, ajaessa palkki ei tule näkyviin ollenkaan.
    Mittarilla on varmaan jossain katteiden uumenissa anturi, voiko se olla irti joko mittarista tai moottorin puolelta?
    Olis kiva saada sekin toimimaan.
    Kertoilkaa te jotka olette noita pyöriänne palasiksi laittaneet!

    T.tappi66
    Anturi on alhaalla / vasemmalla. Pura vasen alakate. Mottorin etupäässä on vierekkäin kaksi anturia: Öljynpaineen ja jäähdytysveden lämpötilan.
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Sekin on tietysti teoriassa mahdollista, että mittaripaneelin takana olevista kahdesta moninapaliittimestä toinen on huonosti kiinni. Tuon pääset tarkistamaan irrottamalla tuulilasin sekä sen alapuolella sijaitsevan mittarikatteen. Kuusi ruuvia näkyy helposti (neljä alareunassa ja kaksi tuulilasin säätövarsien aukossa) ja se seitsemäs on sitten kojelaudan kartanlukuvalon takana. Eli kartanlukuvalo ensin irti ja sen takaa ruuvi veks. (Tuota ruuvia on muuten ihan turha enää laittaa paikalleen; taatusti pysyy paneeli noilla kuudellakin...)

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  4. #4
    Hieno homma!

    Kiitos asiantuntevasta ohjeistuksesta, täytyypä alkaa hommiiin.
    t.tappi66
  5. #5
    Hei. Paljos tollasen k1200rs,n lämpöjenpitäis olla 5-10asteen tienoilla maantietä ajellessa?
    kiitokset etukäteen.
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  6. #6
    Lainaa Pamari kirjoitti Katso viesti
    Hei. Paljos tollasen k1200rs,n lämpöjenpitäis olla 5-10asteen tienoilla maantietä ajellessa?
    kiitokset etukäteen.
    Ei täysin ymmärrä kysymystä. Siis oman mittarin mukaan (missä kohdin asteikkoa) vaiko ihan jonkin erillisen lämpötilat näyttävän mittarin mukaanko?

    Termostaatin aukeamislämpöhän muistaakseni on 85C ja puhaltimen käynnistymisraja 105C ja kyllähän kunnossa oleva termostaatti nostaa noillakin ulkolämpötiloilla ihan normilämmöt.
    <p>2002-2014</p>
  7. #7
    Kuten epäilin itseksenikin,taitaa mennä termari vaihtoon. Ku viisari ei kiipee ku pikkusen alaviivasta ylöspäin.
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  8. #8
    Lainaa Pamari kirjoitti Katso viesti
    Kuten epäilin itseksenikin,taitaa mennä termari vaihtoon. Ku viisari ei kiipee ku pikkusen alaviivasta ylöspäin.
    Juu, liian kylmänä käy. Onkos tuossa RS:ssä kin semmoinen pelkkä alhaalta mustuva pylväs kuten facelift LoTjassa? Omassani pylväs mustuu millin pari vaille puolen välin (jossa siis sijaitsee ihannelämpö) näillä lähellä nollaa olevilla lämpötiloillakin.

    Jaa, viisarimittarihan tuossa RS:ssä lienee, kuten kirjoititkin...Eikös senkin ihannelämpöosoitus ole siinä puolessa välissä?

    t. pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  9. #9
    Joo viisarimittari on. Piru, ku tuli mieleen vasta nytten, ku on kerinny huoltaa ja kasata pyörän ajokuntoon! Ni pitäis taas alkaa katejumppaan?
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  10. #10
    Moro!
    No nyt tuli tsekattua sekä ala, että yläpää, eikä vikaa löytynyt kummastakaan, ei ainakaan kosketuksesta.
    Täytyy varmaan viikolla käydä hakemassa uusi anturi alapäähän, josko sitten alkaisi pelittämään!

    T.tappi66
  11. #11
    Lainaa tappi66 kirjoitti Katso viesti
    Moro!
    No nyt tuli tsekattua sekä ala, että yläpää, eikä vikaa löytynyt kummastakaan, ei ainakaan kosketuksesta.
    Täytyy varmaan viikolla käydä hakemassa uusi anturi alapäähän, josko sitten alkaisi pelittämään!

    T.tappi66
    Meinasit, että termari on sitten kunnossa?
    <p>2002-2014</p>
  12. #12
    Nouseeko näkyviin jos käytät paikallaan 5-15minuuttii? Jos lämpenee, ja ajaessa maantievauhtii laskee ni,vika on sama ku mulla. Ääni termarin vaihtoon!
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  13. #13
    Enpä usko, että on termarissa vikaa kun lämmöt kuitenkin nousee niin, että puhallin lähtee käyntiin.
  14. #14
    Lainaa tappi66 kirjoitti Katso viesti
    Enpä usko, että on termarissa vikaa kun lämmöt kuitenkin nousee niin, että puhallin lähtee käyntiin.
    Joo. Toimivaa logiikkaa Puhaltimethan käynnistyvät toisen anturin (sylinterinkannessa) ohjaamana.
    <p>2002-2014</p>
  15. #15
    Mul lähtee puhaltimet päälle liikennevalois,mut kaupunkiajos pysyy likellä optimii. Mut maantietä ku haistelee,ni laskee ku lehmänhäntä? Tuli mieleen,et termari ei sulkeudu ajossa?
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  16. #16
    Lainaa Pamari kirjoitti Katso viesti
    Mul lähtee puhaltimet päälle liikennevalois,mut kaupunkiajos pysyy likellä optimii. Mut maantietä ku haistelee,ni laskee ku lehmänhäntä? Tuli mieleen,et termari ei sulkeudu ajossa?
    No eikös tuo nyt ole ilmiselvä termari-vika. Termari ei sulje (kunnolla tai ollenkaan).
    <p>2002-2014</p>
  17. #17
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    No eikös tuo nyt ole ilmiselvä termari-vika. Termari ei sulje (kunnolla tai ollenkaan).
    +1

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  18. #18
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    No eikös tuo nyt ole ilmiselvä termari-vika. Termari ei sulje (kunnolla tai ollenkaan).
    Vai onko ollenkaan paikallaan. Auton ritsoissahan toi oli ensimmäinen, joka riisuttiin, kun alkoi ylikuumeneminen vaivaamaan (kansipahvi yms. vikojen takia).
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  19. #19
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    No eikös tuo nyt ole ilmiselvä termari-vika. Termari ei sulje (kunnolla tai ollenkaan).
    Nonii,nytky tuli eilen käytyy juttuttaas Urpalaisen ranuu ja tutkittua lämpömittarin anturin kosketusta. Ni se ol prkl vaan hapettunut. Onneks tuo Mari on vanha brittipoliisipyörä ja en laittanut torvikaarta paikoilleen, ni oli sopiva kolo alakatteeen pohjassa ni sai sorminee rassattua ja voideltuu pinnat! Tänään pysy lämmöt likeel normìi 86mailin testi lenkil!
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  20. #20
    Noniin!
    Sieltä se löytyi vika LoTjan lämpötila-anturista, uuden kun vaihdoin niin johan alkoi pelittämään.
    Arvokas kikkara kokosekseen 40,50€.

    T.tappi66
  21. #21
    Lainaa tappi66 kirjoitti Katso viesti
    Noniin!
    Sieltä se löytyi vika LoTjan lämpötila-anturista, uuden kun vaihdoin niin johan alkoi pelittämään.
    Arvokas kikkara kokosekseen 40,50€.

    T.tappi66
    Pienen ihmisen ilo onnistua Hieno homma!
    <p>2002-2014</p>
  22.  
  23. #22
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Pienen ihmisen ilo onnistua Hieno homma!
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr