Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Suunnittelen tässä uusien saappaiden hankintaa.Merkiksi on valikoitunut gaerne,syinä mm että omat gaernen crossisaappaat ovat olleet valovuosia parempia kuin muuta käytössä olleet saappat.Ovat lisäksi kohtuullisen hintaisia ja tehty italiassa,eikä missään pingpong maassa.

    gp1 saapas on kilpasaapas ja tehty rataajoa varten.
    http://www.fc-moto.de/Gaerne-GP1-Racing-Boot

    g-rw on enempi sporttisaapas.
    http://www.fc-moto.de/Gaerne-G-RW-Racing-Boot

    Oma ajo on suurimmaksi osaksi sporttista mutkapätkää,tarkoitus olisi myöskin alkaa aktiivisesti käymään radalla.Toisaalta pyörän kanssa olisi tarkoitus käydä keskieuroopassa ajelemassa

    Ulkonäöllisesti tuo gp1 saapas miellyttää enemmän,lisäksi suojaus on varmasti parempi mutkapätkillä/radalla.Mutta onko nuo kilpasaappaat sellaiset että päivän ajelun jälkeen tahtoo amputoida molemmat nilkat?
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  2. #2
    Poistettu
    Noista saappaista ei kokemusta, mutta Gaerne G-RS on paras kisasaapas mitä mun jalka on kokenut. Kaatunut en niillä vielä ole, mutta luulen niitä ihan suojaaviksi. Todella mukava jalassa. Pukeminenkin ihan keskihelppo kisasaappaaksi. Astarsin Supertechit annoin käytännössä ilmaiseksi pois nämä ostettuani, koska tiesin etten enää ikinä laita jalkaani.
  3. #3
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Miksi? nimim. A-Star vaihtuu sitten ehkä kenties joskus Daytonaan, jos saa sellaista räpylään koitettua, ja sattuu vielä olemaan jokunen kopeekka taskussa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #4
    Poistettu
    Kooltaan kuin kuukengät, hankalat pukea, sisäreunan vetskari hajos aina, kärkipalat maksoi hunajalla päällystettyjä mansikoita (joita koosta johtuen tosiaan kului). Epäilemättä turvalliset nekin oli ja muutamat ratalipat tein.
  5. #5
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Oli ison kokoiset joo alkuun, mut tottui aika äkkiä. Noi on helvetin helppo pukea! Kikka on siinä, että pitää ulkomonoa ilmassa, kun tunkee jalkaa sisämonossa siihen. (kun yritin aluksi toisin, niin mietin, että kuin pölö voi olla, kun ei saa edes kenkiä jalkaan )

    Varvaspalat mullei kulu, ja noi vetskat on ehkä rajatapaus tuon hintaluokan monoon. Vielä kestänyt, mutta toinen osoittaa väsymisen merkkejä. Toisaalta voi olla, että sai pienen naarmun Virossa.


    Mut et sä nyt ihan väärässä ollut, vaikka monot on minusta ihan hyvät. (mut ei jatkoon)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #6
    Mullon ilmeisesti tollasseet rw:t.. Tai millä nimellä pari vuotta sitten olivatkaan.
    Oon tykänny. Niillä pystyy jopa käveleen, ja vettäkin pitivät, kunnes suoritin Varsovan läpiajorangaistuksen ruuhka-aikaan, ja vittuuntuneena laahasin jalkoja maassa, ja kulutin kenkien kärjet puhki, ku en tajunnu, että se suoja ei ylety sisäkärkeen.

    Vanhoissa näyttäs olevan numero merkattuna sisään ommellulle lapulle, joten taidampas kans tilata uuet, ku myyvät noinkin edullisesti.

    Onkohan nuo rataversiot paljonkin kankeemmat kävellä, kun nuo kevyemmin suojatut?
    Kuitenkin välillä olis kiva tallustella ympäriinsä.

    Mjoo.. Eli siis lähes sama kysymys, kuin aloittavassa viestissä.

    MITÄSVITTUA!! Tuo hinta putos, ku valitsin kokoa.

    260€ oli.. ja putos seittemänkymppiä. Novittu etumerkki muuttu punnaks
    "Assumption is the mother of all fuck ups"
  7. #7
    Kuinkas noissa kokomitoitus asettuu suomalaiseen jalkaan jos ovat italialaisia?
    Yleensä italialaiset kengät ovat aika kireitä.
  8. #8
    Alpinestars on ylihypetettyä kiinassa tehtyä kuraa.Ei varsinaisesti paskaa,mutta samalla rahalla saa paljon parempaa maksamatta brändistä ja mainostamisesta.
    Crossisaappaina ollut jotkut halvat stormin alehyllystä poimitut,a-starsin kalleimmat jotka eivät juuri tuntuneet stormin monoja paremmalta.
    Gaernen sg-10 oli vähän samanlainen kokemus kuin shoei vfx-v crossikypärän ostaminen.Koitin liikkeessä niitä päälle eikä siitä ollut enää paluuta,oli vain pakko lyödä shillingit samantien kauppian tiskille vaikka monot saisi halvemmalla ulkomailta tilattua.Kun ottaa vielä huomioon että saappaat tuotetaan giusepen tekemänä eikä kiinalaisella orjatyövoimalla,niin tarviiko asiaa kummemmin miettiä.

    Tuo G-RS vaikuttaisi olevan G-RW edeltäjä.Kiinnostaisi vaan tietää että onko nuo gp1 todella tönköt ja pystyykö niitä pitämään jalassa pidempään.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  9. #9
    Lainaa Keno kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas noissa kokomitoitus asettuu suomalaiseen jalkaan jos ovat italialaisia?
    Yleensä italialaiset kengät ovat aika kireitä.
    Tiiä auttaako kokovalinnassa..

    Mulla yleensä toimii koko 42 kaikki eurooppalaiset.
    Nuo ajokengät numeroa 43.
    Jos jotain yleismaailmallista kokoa hakee, niin salomonin lenkkareita mulla kuluu puhki numerolla 42 2/3 kolme paria vuodessa, joten helppo huuella postin kautta lisää.
    "Assumption is the mother of all fuck ups"
  10.  
  11. #10
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Minua on näköjään petetty. Vitun amerikkalais-kiinalainen salaliitto.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.