Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mikä tuota rakkinetta vaivaa, eli honda vf750c v45 v4 koneella, lähtee hyvin käyntiin. Mutta kiihdytyksissä kierrokset yli 5-6 tuhatta niin pätkii ja nykii, moottoritiellä ohitus nelos vaihteella niin pätkii Ihan pirusti. Tehnyt useamman vuoden ja vikaa haettu, kaasareihin on laitettu melkein kaikki uusiksi ja säädetty putsattu yms... Alakierroksilla eli normaali ajossa ei mitään ongelmaa, mutta kun kokeilee ripeämmin ajaa niin pätkii, eli muistaakseni kun kierrokset menee yli 6tuhannen. Jos on ollut samaa vikaa niin kertokee ihmeessä
    Jotain sytytyspuolen häikkää? Puolat?
    GSX600F -93
    cdi boksit on juuri huollossa, pakko alkaa tutkimaan sytytys puolelta. alkaa usko loppumaan tuon kamppeen kans, pari kesää ollut tallissa keräämässä pölyä ja omistaja mielenkiintoa. vika tuli kun pyörä seisoi seitsemän vuotta käyttämättä ennen kuin tuli minulle, oli kyllä lämpimässä ja kuivassa mutta harvoin nuo seisottamalla paremmaksi menee. jos jollain on purettuna kyseistä kampetta niin voi ilmoittaa itsestään, osia tarvitsee aina
    Sama vika mutta -83 F malli. Pienet kaasunasennot toimii ok mutta isommat ei. Toistaiseksi epäilen ite bensansuodatinta ennen pumppua. Aattelin koittaa siirtää suodattimen pumpun jälkeen, pumppu on ainakin helpompi avata ja putsata kuin kaasarit.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Sama vika mutta -83 F malli. Pienet kaasunasennot toimii ok mutta isommat ei. Toistaiseksi epäilen ite bensansuodatinta ennen pumppua. Aattelin koittaa siirtää suodattimen pumpun jälkeen, pumppu on ainakin helpompi avata ja putsata kuin kaasarit.
    Mariginaalista. Itse aukoinaan auoin muutaman kerran F:n kaasarit (pyörä oli mulla 15 vuotta). Noihan on helposti esillä tankin poiston jälkeen, ja huomattavasti helpommat asentaa takaisin kuin rivi-nelkun patteri. Vähän liukastetta kumikurkkuihin, niin noihan menee melkein puhaltamalla paikalleen.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kaasareissa kai taitaa olla muissakin kuin XJ:n ja RF:n Mikuneissa hieno pieni sihti siinä "tötterössä" mihin kohokammion neulaventtiili painuu. Voi olla sekin/nekin roskaantunut tai hartsiintuneesta bensasta tukossa ja sitten ei saa bensaa tarpeeksi isolla kaasun asennolla. Carburettor cleanerillä sprayaa niin teoriassa pitäis sulaa bensan kökot pois.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kaasareissa kai taitaa olla muissakin kuin XJ:n ja RF:n Mikuneissa hieno pieni sihti siinä "tötterössä" mihin kohokammion neulaventtiili painuu. Voi olla sekin/nekin roskaantunut tai hartsiintuneesta bensasta tukossa ja sitten ei saa bensaa tarpeeksi isolla kaasun asennolla. Carburettor cleanerillä sprayaa niin teoriassa pitäis sulaa bensan kökot pois.
    Olen tehny samat kommervenkit kuin v45. Ultraäänipesurissa kaasarit pesin ja tosiaan nuo filtterit oli alkujaan melko sontaset. Pesun jälkeen ainakin oli kaikki suuttimet auki ja alipaineluistitkin näytti aukenevan.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
    Lainaa v45 kirjoitti Katso viesti
    cdi boksit on juuri huollossa, pakko alkaa tutkimaan sytytys puolelta. alkaa usko loppumaan tuon kamppeen kans, pari kesää ollut tallissa keräämässä pölyä ja omistaja mielenkiintoa. vika tuli kun pyörä seisoi seitsemän vuotta käyttämättä ennen kuin tuli minulle, oli kyllä lämpimässä ja kuivassa mutta harvoin nuo seisottamalla paremmaksi menee. jos jollain on purettuna kyseistä kampetta niin voi ilmoittaa itsestään, osia tarvitsee aina
    Onko vikaa löytyny?

Ite nyt vaihtelin filtterin paikkaa ja bensapumpunkin ohitin mutta ei ratkasua.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  9.  
    Vika löyty täällä. Bensanpinnan tason olin säätänyt väärin. Nyt kun korjasin niin toimii hyvin.
    990 adv, VF750F, ZX-12R