syksyllä talliinvietäessä vähän samoja oireita. Talvella vaihettu suotimet, tulpat ja tulpanjohot,venat säädetty.
tänään otin mopottimen ajoon ja oireet pahentuneet talven seisonnan jälkeen.
alakierroksilla papu hukassa, kone rötää ja paukuttaa putkessa. tuntuu, kuin pudottaisi 3 pytylle välillä.
oma diaknoosi: kaasarit taas kerran auki (olleet viime keväänä viimeksi auki, kun seossäätöruuvin kärkeen liimautunut kuminpalanen)
arvoisa raati: olenko jäljillä?![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Yks kuminmuru, niin olisko sillä sisarus... Loogiseltahan tuo kuulostaa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
täytynee purkaa taas kerran osiin....voiha kettu...
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
HÖH, olisit laittanut syksyllä pienkonebensaa sinne tankkiin ja ajanut sen kanssa kaasareihin.
Kaasarit on vaan tukossa vanhan hartsiintuneen bensan takia.
Pekka
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Tankkaa täyteen ennenkuin purat. Saattaa parantua jo sillä. Bensasta haihtuu ekana helpoiten syttyvät jakeet ja jotkut vehkeet osaa oireilla jo yhden talven lämpimässä tallissa seisomisen jälkeen.
Juuri purkasin ja putsasin omat kaasarit samojen oireiden takia,tyhjäkäyntipiirissä tukos.
Paineilmaa ja jynssäsystä,kyllä se siitä.
-72 cb350
Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
ex:hornet 600 -98
eikös tuo tyhjäkäyntipiirin suutin ollut pilot jet?? atomia pienempi reikä ilmeisesti kyseessä. taida uusia nuo varuulta...
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Juu on se tyhjäkäyntisuutin.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
päivitystä...ongelma hukkui hetkeksi, kun pyörän tankkas ja kaato sekaan kaasarin puhistustököttiä. kävi nätisti kakistelematta, kunnes tänä aamuna sama homma. paukkuu putkessa. uudet tyhjäkäyntisuuttimet tilattu. ens viikon alusta kasarit irti ja tarkastus, minkä kokoisia käpyjä päättynyt karporaattoriin
ps. tankissa oli 2 kk vanhaa v-poweria. senhän ei pitäisi vanheta tuossa ajassa, vai mitä??
Viimeksi muokannut: kake1969q; 16.04.2015 klo 14:00. Syy: edit
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Eiu kai bensa tossa ajassa. Veepoweruudella ei taida olla asiaan mitään merkitystä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Purkamisen jälkeen kaasarirungot saa varmimmin puhtaaksi keittämällä niitä tunnin pari - runkojen tk-piirien porauksiin se töhnä tarttuu. Veteen Fairya tai sitruunahappoa, niin puhdasta tulee. Vaatii toki ison alufoililla peitetyn astian (itse käytin lasagnevuokaa).
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Konetiskiaine on emäksistä, joten se syövyttää alumiinirunkoja. Happokin tummentaa alumiinia mutta se on enempi kosmeettista vahinkoa. Lasagnevuoka oli riittävä iso nelimukisen kaasareille ja vettähän ei tarvitse olla kuin kurkkujen puoliväliin saakka. Töhnät on siellä alaosan porauksissa. Kaasareiden alle on syytä laittaa puupalikat tms, jotta kaasarit eivät ole suorassa kosketuksessa kuumaan astiaan.