Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    syksyllä talliinvietäessä vähän samoja oireita. Talvella vaihettu suotimet, tulpat ja tulpanjohot,venat säädetty.
    tänään otin mopottimen ajoon ja oireet pahentuneet talven seisonnan jälkeen.
    alakierroksilla papu hukassa, kone rötää ja paukuttaa putkessa. tuntuu, kuin pudottaisi 3 pytylle välillä.
    oma diaknoosi: kaasarit taas kerran auki (olleet viime keväänä viimeksi auki, kun seossäätöruuvin kärkeen liimautunut kuminpalanen)
    arvoisa raati: olenko jäljillä?
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  2. #2
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Yks kuminmuru, niin olisko sillä sisarus... Loogiseltahan tuo kuulostaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Kyllä - tyhjäkäyntipiirissä on tukosta.
  4. #4
    täytynee purkaa taas kerran osiin....voiha kettu...
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  5. #5
    Katsopa samalla onko kohokammioissa kellanruskeaa pinnoitetta...
  6. #6
    HÖH, olisit laittanut syksyllä pienkonebensaa sinne tankkiin ja ajanut sen kanssa kaasareihin.
    Kaasarit on vaan tukossa vanhan hartsiintuneen bensan takia.
    Pekka
  7. #7
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    HÖH, olisit laittanut syksyllä pienkonebensaa sinne tankkiin ja ajanut sen kanssa kaasareihin.
    Kaasarit on vaan tukossa vanhan hartsiintuneen bensan takia.
    Dziisös, taas alkoi tämä jokakeväinen keskustelu!

    JOS toi jo kerran syksyllä rötäsi, olisi varmaan kannattanut koko viime kesä ajaa niillä ruohonleikkuribensoilla.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  8. #8
    Tankkaa täyteen ennenkuin purat. Saattaa parantua jo sillä. Bensasta haihtuu ekana helpoiten syttyvät jakeet ja jotkut vehkeet osaa oireilla jo yhden talven lämpimässä tallissa seisomisen jälkeen.
  9. #9
    Juuri purkasin ja putsasin omat kaasarit samojen oireiden takia,tyhjäkäyntipiirissä tukos.
    Paineilmaa ja jynssäsystä,kyllä se siitä.
    -72 cb350
    Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
    ex:hornet 600 -98
  10. #10
    eikös tuo tyhjäkäyntipiirin suutin ollut pilot jet?? atomia pienempi reikä ilmeisesti kyseessä. taida uusia nuo varuulta...
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  11. #11
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Juu on se tyhjäkäyntisuutin.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  12. #12
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    eikös tuo tyhjäkäyntipiirin suutin ollut pilot jet?? atomia pienempi reikä ilmeisesti kyseessä. taida uusia nuo varuulta...
    Hanki saman tien yhtä kokoa isommat. Yleensä vanhat pyörät käyvät laihalla ja isommilla tk-suuttimilla saat alakierrosten röpötyksen pois.
  13. #13
    päivitystä...ongelma hukkui hetkeksi, kun pyörän tankkas ja kaato sekaan kaasarin puhistustököttiä. kävi nätisti kakistelematta, kunnes tänä aamuna sama homma. paukkuu putkessa. uudet tyhjäkäyntisuuttimet tilattu. ens viikon alusta kasarit irti ja tarkastus, minkä kokoisia käpyjä päättynyt karporaattoriin
    ps. tankissa oli 2 kk vanhaa v-poweria. senhän ei pitäisi vanheta tuossa ajassa, vai mitä??
    Viimeksi muokannut: kake1969q; 16.04.2015 klo 14:00. Syy: edit
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  14. #14
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eiu kai bensa tossa ajassa. Veepoweruudella ei taida olla asiaan mitään merkitystä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  15. #15
    Purkamisen jälkeen kaasarirungot saa varmimmin puhtaaksi keittämällä niitä tunnin pari - runkojen tk-piirien porauksiin se töhnä tarttuu. Veteen Fairya tai sitruunahappoa, niin puhdasta tulee. Vaatii toki ison alufoililla peitetyn astian (itse käytin lasagnevuokaa).
  16. #16
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Purkamisen jälkeen kaasarirungot saa varmimmin puhtaaksi keittämällä niitä tunnin pari - runkojen tk-piirien porauksiin se töhnä tarttuu. Veteen Fairya tai sitruunahappoa, niin puhdasta tulee. Vaatii toki ison alufoililla peitetyn astian (itse käytin lasagnevuokaa).
    Ai muutkin käyttäneet tuota! Itse aikoinaan jotain Letukan kaasaria keittelin soppakattilassa. Ihme että perhesopu säilyi!
    Konetiskiaine on myös melko myrkkyä, ehkä jopa niin, että kannattaa testata kestävätkö noi rungot sitä ollenkaan.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  17.  
  18. #17
    Konetiskiaine on emäksistä, joten se syövyttää alumiinirunkoja. Happokin tummentaa alumiinia mutta se on enempi kosmeettista vahinkoa. Lasagnevuoka oli riittävä iso nelimukisen kaasareille ja vettähän ei tarvitse olla kuin kurkkujen puoliväliin saakka. Töhnät on siellä alaosan porauksissa. Kaasareiden alle on syytä laittaa puupalikat tms, jotta kaasarit eivät ole suorassa kosketuksessa kuumaan astiaan.