Vmax#1175
Ride The Legend
Sitä saa, mitä tilaa. Säästyy jollakin vakuutusmaksuja reilusti tänä kesänä.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
odotellaan me muut lentokenttäpäiviä ja otetaan rauhallisesti niin voidaan nauttia koko ajokaudesta![]()
Olikos ennätys Maaliskuulla ajettuihin? Noh vasikat kesälaitumella jne... Paikan valinta osoitti jo kyllä melkoista sisäänrakennettua halua päästä kortista.
<p>2002-2014</p>
Pointsit kotiin että on oltu tienpäällä kunnon vespalla eikä millään hikisellä nakulla.
Monen lapsen henki on kuitenkin tuossa vauhdissa automaattisesti vaarannettu törkeästi, joten yhteiskunnan vihollinen numero yksi pääsee vielä miettimään tosissaan että miksi tuli pysähdyttyä.
Supermoto
No eihän tua oo nopeus eikä mikää kaharelle renkahalle...![]()
Honda Monkey 83'
KTM 660 SMC 06'
ex:Yamaha TRX850 96'
Motareitten nopeusrajoitusta on alennettava!![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tuossahan oli harvinaisen hyvin valittu vetopaikka. Ei montaa parempaa Suomesta löydy. Ehkä Nurmijärven suora.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Hyvin se on vetäny. Mutta oleellisin tieto puuttuu, eli kuka tunnustaa![]()
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Miksi ihmeessä tuolla vauhdilla on täytynyt jäädä vielä kyselemään mitä asiaa poliisilla on, kun ei niillä vielä ole mopojakaan ajossa ?
Enpä moralisoi yhtään. Itsellä on aika kovia nopeuksia myös lähes jokaisella ajoreissulla. Jos ajat moottoripyörällä 250kmh tyhjällä valtatiellä, no problem mun mielestä. Mutta jos ajat 70kmh keskustassa, pitäisi ampua aamunkoitteessa.![]()
1199S Panigale
Höh..ei ees kolmosella alkavaa lukemaa saanu aikaseksi.
Superbike #7
Höh, ajaisivat edes kuten rapakon toisella puolella
http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaa...80735_a6.shtml
![]()
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Taikka poltteli talven jäljiltä niitä pienkonebensoja pois?![]()
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Oliko sama uutinen nyt "uutena" eri lehdessä,
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...10933_uu.shtml
Mitenkähän hinnoitellaan?
![]()
Viimeksi muokannut: suopo; 25.03.2015 klo 15:25. Syy: linkki korjattu
Tuurilla on oma osuus noissa nopeuksissa.Jos sattuu peura kauris tai hirvi niin noi väistöt on aika riski,huonolla tuurilla saattaa jopa pupujussikin teettää lipat ja siinä on varustukset tosi koetuksella:
Muistakaa tällä palstalla lanseerattu törmäyskurssin käsite. Korkeissa nopeuksissa kappaleet a ja b ovat vähemmän aikaa samassa törmäyspisteessä c, mikä luonnollisesti on omiaan vähentämään törmäyksen todennäköisyyttä.
Onhan se nyt itsestään selvää, että jos kupeksin tiellä 6 tuntia niin näen hirven todennäköisemmin kuin jos olen tiellä vain 6 minuuttia.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.