Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    En tiedä onko tälläsiä rakentelun "kukkas" ketjua ollu aiemmin.
    Eilen törmäsin kuitenkin tälläseen ja oli ihan pakko laittaa muidenkin ihmeteltäväksi..
    https://triggert1911.wordpress.com/2...placement-fjr/

    Varsinkin tuo uusi rengastus tuo isoja säästöjä kaikille rengaskuluista murehtiville.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  2. #2
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Olis nyt samantien kattanut koko höskän ja lisännyt 2 rengasta lisää jotta saa lisää ajomukavuutta eikä sade sitten enään haittais.

    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Löytääkös kukaan sitä Kymppikawan rakentelijaa, joka mm. leikkasi rungosta palat pois.
    Superbike #7
  4. #4
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Löytääkös kukaan sitä Kymppikawan rakentelijaa, joka mm. leikkasi rungosta palat pois.
    Jotenki tuli ihan sama mieleen heti tosta otsikosta

    Silvuplee
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  5. #5
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Jotenki tuli ihan sama mieleen heti tosta otsikosta

    Silvuplee
    Hurjaltahan tuo näyttää, mutta..

    Monta lunta sulanut omista lujuuslaskennan opiskeluista ja sen jälkeen en niitä ole tehnyt...

    Rungon rei'illä ei välttämättä ole mitään vaikutusta rungon lujuuteen, päinvastoin, riippuu siitä mihin suuntaan voimavektorit tuossa pisteessä suuntaavat. No ehkä nuo on aika isoja reikiä..
    No kuten sanottu joku tuoreempi lujuuslaskija voi korjata.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  6. #6
    http://www.zxforums.com/forums/zx-6r...need-help.html

    ECU:n toiminta tai toimimattomuus rupee jo vaikuttamaan ajamiseen.
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  7. #7
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mart-t kirjoitti Katso viesti
    http://www.zxforums.com/forums/zx-6r...need-help.html

    ECU:n toiminta tai toimimattomuus rupee jo vaikuttamaan ajamiseen.
    On jumalauta kuin haulikolla ammuttu. Ihmisten itseluottamus on häkellyttävän suuri
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #8
    Lainaa mart-t kirjoitti Katso viesti
    http://www.zxforums.com/forums/zx-6r...need-help.html

    ECU:n toiminta tai toimimattomuus rupee jo vaikuttamaan ajamiseen.
    Tää on jo aika epic
    Amerikkaa
  9. #9
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Näemmä toinenkin sankari saanut aivolaatikkoon pari reikää.

    Linkki:http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701300629
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  10. #10
    http://forum.bomber.fi/viewtopic.php?f=24&t=69365

    harmi ku poistanu bloginsa siellä oli kanssa aikamoisia tarinoita finfoamista tehdyistä lautoista jotka toimii aurinkopaneelilla millä sitten seilataan helsingista etelän lämpöön
    zzr1400
  11. #11
    Tuo shervin kawa tuli mieleen heti mullakin..

    Tuossa foamista tehty vene..http://shalom.ponkala.net/pages/fi/shalom-vene.php
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #12
    ne foami veneet mitä se suunnitteli oli pikkusen eritasolla levyt yhteen ja liimalla kiinni ja kovaa ajoa
    zzr1400
  13. #13
    Lainaa Bem-Ari kirjoitti Katso viesti
    Näemmä toinenkin sankari saanut aivolaatikkoon pari reikää.

    Linkki:http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701300629
    Kaikkea merkillistä tuppaa turhan usein tapahtumaan myös
    siinä kohtaa kun moni "meijän iskä ihan ite" vetelee pitkillä
    poraruuveilla lattiavanereita pakuun .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #14
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Kaikkea merkillistä tuppaa turhan usein tapahtumaan myös
    siinä kohtaa kun moni "meijän iskä ihan ite" vetelee pitkillä
    poraruuveilla lattiavanereita pakuun .
    ei ainakaan voi sanoa, etteikö net siellä pysyisi kiinni.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #15
    Lainaa Bem-Ari kirjoitti Katso viesti
    Näemmä toinenkin sankari saanut aivolaatikkoon pari reikää.

    Linkki:http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701300629
    Tuolta löytyi hyvä linkki autopuolelle. http://mustangforums.com/forum/5-0l-...-this-car.html

    "My car was idling like crap the other day so I figured since I just got it, it may have been awhile since anyone changed the oil out. I decided to go ahead and change the oil. I used Mobile 1 synthentic oil like I was reccomended on here. Anyways, I drain out the oil and noticed it was extremely dark and even after 10 minutes of draining, it was still coming out. I decided to go ahead and flush it to make sure all the bad stuff got out. I hooked up the hose, ran water through the engine, started it up and was waiting for the water to come out clean (The engine never went above idle so I was told this would be ok). Anyways, About 3 minutes into this, then engine starts shaking and shuts off. I figured it was all cleaned out so I plugged it up, added the oil and figured I was ready to go. WRONG! The car won't freaking start now. This car has been nothing but trouble for me, I think I am done with it."
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  16. #16
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Tuo kapistus toimii! Hieman aavemaisen näkönen se on kun mitään ei kuulu eikä siitä oikein erota kauempaa että mikähelv se oikein on. Paikallinen palokunta on saanut muutaman lentokone meressä hätäilmoituksenkin.
    Aamusumussa aika outo ilmestys kyllä.
  17. #17
    Ei vttu kukaan oo noin tyhmä... eiku ootas on, ja sekös se tästä pelottavaa tekeekin...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  18. #18
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Tuolta löytyi hyvä linkki autopuolelle. http://mustangforums.com/forum/5-0l-...-this-car.html

    "My car was idling like crap the other day so I figured since I just got it, it may have been awhile since anyone changed the oil out. I decided to go ahead and change the oil. I used Mobile 1 synthentic oil like I was reccomended on here. Anyways, I drain out the oil and noticed it was extremely dark and even after 10 minutes of draining, it was still coming out. I decided to go ahead and flush it to make sure all the bad stuff got out. I hooked up the hose, ran water through the engine, started it up and was waiting for the water to come out clean (The engine never went above idle so I was told this would be ok). Anyways, About 3 minutes into this, then engine starts shaking and shuts off. I figured it was all cleaned out so I plugged it up, added the oil and figured I was ready to go. WRONG! The car won't freaking start now. This car has been nothing but trouble for me, I think I am done with it."
    Vähän sama kuin tämä.

    http://www.audiforums.com/forum/off-...e-wrong-80267/

    Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.
    I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.
    Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.

    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  19. #19
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Audin ja Mustangin tapauksessa on pakko epäillä trollia. On vain pakko.... muuten todellisuus murtuu.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #20
    Kannattaa näissä erityisesti kiinnittää huomiota yhteen tiettyyn seikkaan.......

    Mihin kaikkeen "maailman johtavassa kansakunnassa" kyetäänkään .

    Arkitodellisuus nimittäin ON taruakin ihmeellisempää.... ja reilusti .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #21
    Ei kaikki ole aina sitä, mitä nettiin on kirjoitettu, koska perimätiedon mukaan trollit liikkuu myös netissä.
  22. #22
    Ihmettelen vain miksi tämmönen paska ei ole paskan jauhannassa?
    Horo Elää !
  23. #23
    ajan kysymys, vain ajan kysymys...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #24
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Ei kaikki ole aina sitä, mitä nettiin on kirjoitettu, koska perimätiedon mukaan trollit liikkuu myös netissä.
    Ihmisillä on vahva taipumus uskoa siihen, että maailmassa idioottien määrä jotenkin vähenisi. Päinvastoin, nyt niitä vaan on helpompi löytää.
  25. #25

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  26. #26
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    ^ no nyt on yritystä



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  27. #27
    Välillä kyllä ei ihan helposti usko millaisia ihmisiä sitä onnistuu tapaamaan.

    Noin livenä kohdatuista mp "harrastajista" huimimpia lienevät mm. luova nero joka oli tankannu Suzukin jarrujärjestelmään, ilmeisen huoltoinnon puuskassa, öljyä DOT4 jarrunesteen sijasta... Tiivisteiden turpoaminen sitten aiheutti suurta ihmetystä. Noh syvästi uskonnollisen suvun vesa oli ilmeinen osoitus siitä että pienen geenipoolin myötä sisäsiittoisuus alkaa ihan oikeasti vaikuttaa melko pian.

    Toinen sankari oli jamppa jolta ostin ensimmäisen piikkini.
    RD Yamahasta oli kelluvan etujarrusatulan männän puoleinen pala sen verran lobbu että palan taustalevykin oli kulunut puhki ja jarruttelu oli jatkunut männällä joka oli sitten vetänyt vastapuolen palaa levyä vasten.
    Ilmeisesti pyörää oli myös säilytetty ilman öljyntäyttötulppaa jossain kuusen alla, koska löysin vaihteiston pohjalta havunneulasia kun purin moottorin.
    Asiasta teki vielä tuskallisempaa se että ko. urhon faijalla oli Yamaha merkkiliike...

    Ja niin edelleen.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  28. #28
    Edellinen kuva on sitä tallihuumoria...

  29. #29
    Mihin sarjaan tää kuuluu
  30.  
  31. #30
    Takanen lämpösenä... ehkä liiankin..

    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen