Mitäs ihmeen tekemistä (kuvitteellisilla) jarrujen, perien, sähköjen..... porsimisilla on ajettavuuden kanssa? Ilmeisesti et kuitenkaan ole ajanut LT:llä tai muuten olisit tuon ilmeisesti suoraan haukkunut kokemuksesi perusteella pashaksi. Mutta kiitokset mielipiteestäsi - noitahan maailmaan mahtuu.
<p>2002-2014</p>
Totta maar matkalle paskovat vehkeet ajo-ominaisuuksiin vaikuttavat. Taisit tarkoittaa kuitenkin LT:n oivia työnnettävyys ominaisuuksia, sillä sitähän se on kun lelut lepäävät levällään.
Ja väärin taas "tiesit" LT kokemukseni, eli normi linjalla menet edelleen.
No, nyt sinun ei tämän takia tarvitse prinsessoilla, ja julistaa ties monennenko kerran, häipyväsi palstalta koska höpöhöpö jutuillesi virtuaalisesti ääneen nauretaan. Taas.
Eihän ne mitään kuvitteellisia ole! Jos jättää omat, tai mun tapauksessa kaverien, kokemukset väliin ja katsoo hiemen laajemmin niin ei voi olla huomaamatta että Bemareissa on runsaasti kalliita ja jopa hengenvaarallisia vikoja. Ilmeisesti missään merkissä ei ole niin paljon näitä pieleen menneestä suunnittelusta tai kelvottamasta koneistustyöstä johtuvia vikoja joten kritiikki on enemmän kuin paikallaan. Tosi entuisti tietysti puolustelee merkkiään vaikka laatu olisi jokun 400€:n kiina-samurain luokkaa
MP-lehti, tai mikä motorraad se nykyisin on, esim. kertoi uuden gessun kestotestissä että kuudesta viimeksi testissä olleesta Bemarista KOLME levisi sen 50 tkm aikana. Kyseisestä gessusta meni mm. vaihdelaatikko 30 tkm kohdalla. Siinä olisi henki löysässä kun vauhdissa takapyörä menee lukkoon.. Saati sitten näistä "pienemmistä" vioista, esim. silloin kun K-sarja tuli.. joo puhukaa vaan makaronien sähkövioista![]()
Joo. Ihan miten vaan. Tämä ketju lähti kuitenkin LT'stä, jolla on ajettu puoli miljoonaa. Sanaakaan kait en ole sanonut uudempien Gessujen tai K-pyörien kestosta - saati hengenvaarallisuudesta. Siitähän vissiin on toinen ketju, jossa keskustellaan takaisinkutsuista ja kaikesta asiaan kuuluvasta & kuulumattomasta. Mutta antaa mennä, jos on halua sotkea puurot ja kiisselit.
LT:n työnnettävyydestä en tiedä kun en ole joutunut työntelemään (kuin talliin) sen 8 vuoden aikana, jonka tuota olen ajellut.
<p>2002-2014</p>
Itse asiassa en ole kuullut että LTeessä olisi erityisen paljon vikoja. Sitä tehtiin kuitenkin aika kauan ja moottorikin on sellainen "autonmoottori" eikä ainakaan pohjiin poljetun hinnan vuoksi tarvinnut käyttää kiinalaisia laakereita ym. mikä oli ym. gessun leviämisen syy..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Eiköhän tuolla ihonväristä, silmien vinoudesta, tai käsien karvaisuudesta riippumatta
ole lähes jokainen valmistaja vuorollaan "kussut tuuleen" alihankinnan / komponenttien laadun kautta.
Vaikea nähdä, että nuo ongelmat laajemmin tarkasteltuna vähenisivät radikaalisti.
Kun kerran "käteen tulee"..... sanoisiko "takuulla", veri punnitaan siinä miten se käsi tyhjennetään.
Jotkut valmistajat ovat jo päässeet tästä hieman jopa jyvälle.
Paljon on edelleen koko ketjun suhteen vanhan liiton meininkiä.
Sekään ei toki pitäisi olla asiakkaan/käyttäjän murheena.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY