Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Tai sitten ei.
    Pitkää vertailua on hankala tehdä koska vertailu bemu porsii jarruista, perästä, sähköistä, vanteista...tai jostain.
    Mitäs ihmeen tekemistä (kuvitteellisilla) jarrujen, perien, sähköjen..... porsimisilla on ajettavuuden kanssa? Ilmeisesti et kuitenkaan ole ajanut LT:llä tai muuten olisit tuon ilmeisesti suoraan haukkunut kokemuksesi perusteella pashaksi. Mutta kiitokset mielipiteestäsi - noitahan maailmaan mahtuu.
    <p>2002-2014</p>
  2. #32
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Mitäs ihmeen tekemistä (kuvitteellisilla) jarrujen, perien, sähköjen..... porsimisilla on ajettavuuden kanssa? Ilmeisesti et kuitenkaan ole ajanut LT:llä
    Totta maar matkalle paskovat vehkeet ajo-ominaisuuksiin vaikuttavat. Taisit tarkoittaa kuitenkin LT:n oivia työnnettävyys ominaisuuksia, sillä sitähän se on kun lelut lepäävät levällään.

    Ja väärin taas "tiesit" LT kokemukseni, eli normi linjalla menet edelleen.

    No, nyt sinun ei tämän takia tarvitse prinsessoilla, ja julistaa ties monennenko kerran, häipyväsi palstalta koska höpöhöpö jutuillesi virtuaalisesti ääneen nauretaan. Taas.
  3. #33
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Mitäs ihmeen tekemistä (kuvitteellisilla) jarrujen, perien, sähköjen..... porsimisilla on ajettavuuden kanssa? Ilmeisesti et kuitenkaan ole ajanut LT:llä tai muuten olisit tuon ilmeisesti suoraan haukkunut kokemuksesi perusteella pashaksi. Mutta kiitokset mielipiteestäsi - noitahan maailmaan mahtuu.
    Eihän ne mitään kuvitteellisia ole! Jos jättää omat, tai mun tapauksessa kaverien, kokemukset väliin ja katsoo hiemen laajemmin niin ei voi olla huomaamatta että Bemareissa on runsaasti kalliita ja jopa hengenvaarallisia vikoja. Ilmeisesti missään merkissä ei ole niin paljon näitä pieleen menneestä suunnittelusta tai kelvottamasta koneistustyöstä johtuvia vikoja joten kritiikki on enemmän kuin paikallaan. Tosi entuisti tietysti puolustelee merkkiään vaikka laatu olisi jokun 400€:n kiina-samurain luokkaa

    MP-lehti, tai mikä motorraad se nykyisin on, esim. kertoi uuden gessun kestotestissä että kuudesta viimeksi testissä olleesta Bemarista KOLME levisi sen 50 tkm aikana. Kyseisestä gessusta meni mm. vaihdelaatikko 30 tkm kohdalla. Siinä olisi henki löysässä kun vauhdissa takapyörä menee lukkoon.. Saati sitten näistä "pienemmistä" vioista, esim. silloin kun K-sarja tuli.. joo puhukaa vaan makaronien sähkövioista
  4. #34
    Joo. Ihan miten vaan. Tämä ketju lähti kuitenkin LT'stä, jolla on ajettu puoli miljoonaa. Sanaakaan kait en ole sanonut uudempien Gessujen tai K-pyörien kestosta - saati hengenvaarallisuudesta. Siitähän vissiin on toinen ketju, jossa keskustellaan takaisinkutsuista ja kaikesta asiaan kuuluvasta & kuulumattomasta. Mutta antaa mennä, jos on halua sotkea puurot ja kiisselit.

    LT:n työnnettävyydestä en tiedä kun en ole joutunut työntelemään (kuin talliin) sen 8 vuoden aikana, jonka tuota olen ajellut.
    <p>2002-2014</p>
  5. #35
    Itse asiassa en ole kuullut että LTeessä olisi erityisen paljon vikoja. Sitä tehtiin kuitenkin aika kauan ja moottorikin on sellainen "autonmoottori" eikä ainakaan pohjiin poljetun hinnan vuoksi tarvinnut käyttää kiinalaisia laakereita ym. mikä oli ym. gessun leviämisen syy..
  6. #36
    Lainaa O.L.M.I kirjoitti Katso viesti
    eikä ainakaan pohjiin poljetun hinnan vuoksi tarvinnut käyttää kiinalaisia laakereita ym. mikä oli ym. gessun leviämisen syy..
    paljonkohan olisi uudella hintaa eurooppalaisilla laakereilla.. ehkä reilun kympin enemmän + alv.. saattaisin toki erotuksen hinnassa maksaa, jos uutta olisin ostamassa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #37
    Lainaa O.L.M.I kirjoitti Katso viesti
    Eihän ne mitään kuvitteellisia ole! Jos jättää omat, tai mun tapauksessa kaverien, kokemukset väliin ja katsoo hiemen laajemmin niin ei voi olla huomaamatta että Bemareissa on runsaasti kalliita ja jopa hengenvaarallisia vikoja. Ilmeisesti missään merkissä ei ole niin paljon näitä pieleen menneestä suunnittelusta tai kelvottamasta koneistustyöstä johtuvia vikoja joten kritiikki on enemmän kuin paikallaan. Tosi entuisti tietysti puolustelee merkkiään vaikka laatu olisi jokun 400€:n kiina-samurain luokkaa

    MP-lehti, tai mikä motorraad se nykyisin on, esim. kertoi uuden gessun kestotestissä että kuudesta viimeksi testissä olleesta Bemarista KOLME levisi sen 50 tkm aikana. Kyseisestä gessusta meni mm. vaihdelaatikko 30 tkm kohdalla. Siinä olisi henki löysässä kun vauhdissa takapyörä menee lukkoon.. Saati sitten näistä "pienemmistä" vioista, esim. silloin kun K-sarja tuli.. joo puhukaa vaan makaronien sähkövioista
    Kyllä meikäläisellä jännitys vaan tiivistyy .....
    Kovin montaa tuhatta en voi omalla kiinalaisista osista kasatulla romullani enää millään päästä koska 50 000 km on jo menty ilman ensimmäistäkään vikaa. Pakko on kohta tapahtua totaalinen täystuho.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  8. #38
    No lupasihan mopolehtikin että 50% kestää sen 50 000 km
  9. #39
    Lainaa O.L.M.I kirjoitti Katso viesti
    Itse asiassa en ole kuullut että LTeessä olisi erityisen paljon vikoja. Sitä tehtiin kuitenkin aika kauan ja moottorikin on sellainen "autonmoottori" eikä ainakaan pohjiin poljetun hinnan vuoksi tarvinnut käyttää kiinalaisia laakereita ym. mikä oli ym. gessun leviämisen syy..
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    paljonkohan olisi uudella hintaa eurooppalaisilla laakereilla.. ehkä reilun kympin enemmän + alv.. saattaisin toki erotuksen hinnassa maksaa, jos uutta olisin ostamassa..
    "Laakereita ym."
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  10.  
  11. #40
    Eiköhän tuolla ihonväristä, silmien vinoudesta, tai käsien karvaisuudesta riippumatta
    ole lähes jokainen valmistaja vuorollaan "kussut tuuleen" alihankinnan / komponenttien laadun kautta.

    Vaikea nähdä, että nuo ongelmat laajemmin tarkasteltuna vähenisivät radikaalisti.

    Kun kerran "käteen tulee"..... sanoisiko "takuulla", veri punnitaan siinä miten se käsi tyhjennetään.

    Jotkut valmistajat ovat jo päässeet tästä hieman jopa jyvälle.
    Paljon on edelleen koko ketjun suhteen vanhan liiton meininkiä.
    Sekään ei toki pitäisi olla asiakkaan/käyttäjän murheena.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12