Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Elikkäs hain pyörän huollosta reilu viikko sitten ja toimi moitteetta. Vaihdoin katteet eikä enää lähde käyntii, starttaa kylläkin. Missä kohtaa kokoamisessa olen mahtanut tehdä virheen?
    Juuso KJ . Rantanen
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jos nää katteet liittyy jotenkin tähän, niin sitten tarvitaan jotain todella erikoisseppää asiaan vastaamaan.

    Anyway, tappokytkin päällä/ vaihde päällä & sivutuki alhaalla perinteiset kepposet.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Tuliko jossain vaiheessa katehommia vastaan semmoinen nutikka jossa lukee "top" ja johon menee sähköjohtoja. Ei olisi eka kerta kun se päätyy ylösalaisin pyörää kootessa. Vekotin toimittaa kaatumistunnistimen virkaa ruiskumopoissa ja jos se on nurinperin ei mopo starttaa.
    En cebaria sen paremmin tunne, mutta oletan siitäkin kyseisen tunnistimen löytyvän.
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Se tunnistin on mittariston etupuolella kahdella ruuvilla kiinni. Muistelen, että ei mahdu väärinpäin paikoilleen. Availitko mitään sähköliittimiä kun irrottelit katteita? Tuleeko mittaristoon valot? Suriseeko bensapumppu kun käännät virrat päälle? Tapahtuuko starttinappia painaessa mitään?
    Superbike #7
  5.  
  6. #5
    Asiaan vähän liittyen, mistä ostit katteet?