Oliskos jollain vinkkejä mitä oon tehny väärin:
Asensin led vilkut taakse (edessä edelleen orkkikset). On vastukset ja kaikki pitäis olla ok. Silti vasemmanpuolen takavilkku palaa yhtenäisesti eikä vilku ollenkaan, etuvilkku vilkkuu nopeena.
Oikeanpuolen vilkut toimii miten pitääkin!!!
Onkos kellään mitään vinkkiä?
T: kädetön
Voisko vasemman takavilkun vastus olla rikki? Kokeile vaikka piruuttas vaihtaa vastukset päittäin.![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Kokeile vaihtaa vasemman ledivilkun johtimet ristiin, eli kytke johtimet toisin päin. Tämän voit kokeilla jo ennen vastusten päikseen vaihtamista. Jos ei auta, katso että se vastus on oikein kytketty (muistaakseni rinnankytkentä, ei sarjaan, mutta voin muistaa väärinkin... (kait sulla oli joku kytkentäkaavio käytettävissä?))
MAD (mean absolute deviation)
Mä heittäisin vastukset romukoppaan ja laittaisin elektronisen releen.
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Voisi vähentää arvuuttelua ja vaihtoehtoja jos paljastat mitkä vilkut ja mihin pyörään ne on asennettu.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Aikoinaan taistelin myös vastusten kanssa, hyllyssä sattui olemaan myös säädettävä vilkkurele mutta sekään ei oikein pelannut. Se pieni ruuvi josta vilkkumisnopeuttaa säädettiin vaelteli ilmeisesti tärinän johdosta ja välillä vilkutti liian nopeasti tai hitaasti.
Hankin Motonetista elektronisen releen eikä sen jälkeen ole tarvinnut vaivata päätä koko asialla. Eli siis vastukset hitolle ja elektroninen rele tilalle, säästyy aikaa ja hermot.
Älä korjaa ehjää....
vastukset pois ja tämmönen motonetistä tilalle niin pääsee paljon helpomalla.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/38307...KawasakiYamaha
zzr1400
Ledit pois ja tällaiset motonetistä tilalle, niin pääsee paljon helpommalla.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/43249...i-oranssi-150-
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?