Merkki on Pitkä ja malli Hippi kopteri
Omavalmisteena se on rekisteröity ja 0% muutos prosentteja.
Jenkeistä tämän toi suomeen aikaisempi omistaja ja nyt minun hoivassa tämä kaunokainen!
Honda tuutin koneella löytyy tämä seitsämänkymmentä luvun ihme, vähä ruokainen, mutta haluaa syödä monipuolisesti niin öljyä kuin bensaakin!
Pyörähän on siis lähes originaalissa kunnossa jos ei lasketa stongan muuttamista vähän ergonomisemmaksi ja äänenvaimentimen laittamista suorien putkien tilalle.
Tämä menee vahvasti kategoriaan: Tyyli ennen tarkoitusta.
Tarkoitus olisi vähän sähköjä laittaa kuntoon tässä kevään korvalla, vaikka lisääväthän teippi/nippuside patentit jännitystä ajoon mukavasti!
Hauskaahan tällä ajaminen on, kun ajaa suoralla tiellä, eikä mielellään kauhean paljon yli kahdeksaa kymppiä.
Yleensä mun pyörän bongaa parhaiten tien varrestä, kun ties mikä on päin prinkkalaa, mutta kyllä sieltä aina jotenkin pois päästään!
Tässä on oppinut sitä sun tätä moottoripyörä tekniikasta kun joutunut tämän kanssa roplaamaan.
![]()
Viimeksi muokannut: JessicaLove; 28.02.2015 klo 19:47.
Ei näy kuvat jos ei oo kirjautunu tonne palveluun mistä ne on linkitetty.
Superbike #7
Näyttäis olevan, yhä edelleen, mun asentamat/modaamat putket ja vaimennin![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Jos en ihan väärässä oo tää on samainen pyörä jota kesällä duunissa ihasteltiin Länsimäessä parkkiksella?
Jäi niin hyvin mieleen se että oli 4-cyl Hondan kone ja just tuon näkönen, ei varmasti oo montaa samanmoista.
Amerikkaa