Samaa mietin minäkin, mulla oli täsmällisesti ottaen niin, että eka päivä meni koriin tahmeesti mutta ok. Sitten muistaakseni klikkasin toisen päivän koriin, niin ennenkun se meni koriin, jotain alko jumiimaan ja tuloksena valkoinen sivu. Luulen että jotain kaatu/time outtas ja sitten se mun toka ostos jäi sinne jonnekin "väliin" ja on siellä nyt poikittain mun tunnuksen kohdalla. Ihan varma en ole että klikkasinko tokaa päivää vielä koriin, luultavasti joo, mutta voi olla et valitsin liputusvuoro, jonka jälkeen se lataa siihen sen mihin ryhmään -pudotusvalikon. Voi olla et kippas siinä kohtaa jo.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Ei toimi altterikaan. Pääsee kauppaan, mutta näkyy vain Gotlandring ja jäsenyyden osto 2015, ei muita ratapäiviä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kohta 15
MotOrg Ry Ratapäiväinfo
Kannattaa muutenkin lukea läpi. Paljon hyvää tietoa
Edit: Olin tosi hidas
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Mun ostos meni ihan mukisematta läpi. Motoparkiin lippu varattu lauantaille, tässähän alkaa kohta kuume nousemaan![]()
Mopoton mies
^^ sanoisin jopa pakollista tietoa!![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Jep, no odotellaan jos olisi jotain lippuja jäljellä kun pääsee kauppaan joskus..
ex. ZX6R, R1, 2x GSXR750
Tämän valkoisen ruudunko takia jätin kuntoilun tänään kesken.. voi vit..![]()
Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
Ex Daytona 675 07
Ex honda hornet 900 05
Ex honda cbr 600f
Ex kawasaki zx6r 98
Onko Ahveniston päivät melupäiviä ?
Alastaron 26.5 ostin jo, mutta sitten kysymys:
En ole Alastaron ja Ahveniston ohella muilla radoilla ajanut, joten jos täytyisi valita yksi rata muista, mikä kannattaisi ottaa ?![]()
1199S Panigale
En edelleenkään pääse kauppaan. Odotan että yhdistys toimii yhtä ryhdikkäästi kuin viime vuonna ja laittaa homman uusiksi jotta kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus ostaa liput. Eikö viime vuodesta ole opittu mitään ?
Opittiin sen verran, että lähdettiin suoraan liikenteeseen sillä kaupalla, joka viime vuonna toimi. Jostain syystä osalla käyttäjistä näyttää olevan selittämättömiä ongelmia päästä kauppaan. Asiaa selvitetään ja vika pyritään korjaamaan, mutta kuten edellä on todettu, on vian löytäminen aika haasteellista kun osalla homma pelaa kuin junan vessa ja osalla taas ei.
Superbike #7
Homma ok, en ollut kuullut sopimuksesta. Ethän kuitenkaan kehota muita perustamaan alttereita, oletan että profiilissasi on joku poikkeus jonka takia juuri sinun kanssasi on sovittu näin.
Of topic jatkuu, Marko.fzs säännöt
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Ymmärrän kyllä että saattaa meitä huono onnisia käyttäjiä pikkasen kismittää koska esim itsellä oli 3 liputusta ostossa 18.03 kun WhiteScreen iski joka tarkoittaa jo muutamaa euroa kun ei noita ole enää vapaana kuitenkaan kun me epäonnekkaat kauppaan pääsemme.
Noh eipä se ole muiden käyttäjien vika eli huono tuuri osui allekirjoittaneeseen tälläkertaa.
Katellaan huomenna olisiko joku päihittänyt ötökän.
Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
Ex Daytona 675 07
Ex honda hornet 900 05
Ex honda cbr 600f
Ex kawasaki zx6r 98
Kauppa selkeesti toimii, mutta JOS serveri ylikuormittuu/kaatuu tms. jonkun tietokantahaun aikana, se rikkoo joko käyttäjätunnuksen tai jonkun siihen liittyvän asian. Mullakin kauppa on pelannut ennen, mutta nyt kun kakkos-ostos jäi jumiin niin kauppa ei enää vastaa.
Kun kappa katosi multa, tyhjensin selaimen cachet yms. tuloksena oli, että etusivulla olin kirjautuneena, mutta en enää foorumin puolella. Foorumin puolella ei sitten myöskään pystynyt enää kirjautumaan sisään, vaan tuli joku koodaajien kieltä oleva virheilmoitus tuohon kirjautumisruutuun. En ole varma, mutta luultavasti kirjauduin sitten etrusivulla ulos ja sitten taas sisään niin alkoi se edes toimimaan. Ihan ku olis tunnukset kahdessa eri kannassa tai jotain.
Joo, maailma ei kaadu tietty ratapäiviin, mutta… onhan tää vähän epätasa-arvoinen tilanne yhdistyksen sisällä…
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Hyvinhän tuo kauppa toimii. Botnialla on syöttö päällä toukokuun lopussa niinkuin ennen vanhaa...![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>