Meillä on vm84 honda twin Vt700:n . Oireiden perusteella olisi männänrengas(öljyrengas) vika. Onko jossain myynnissä koon perusteella olevia männänrenkaita samaan tyyliin, kuin esmes. laakereita. Olen haeskellut eBaystä yms. helpoista paikoista. Apuva ?
Mahtaisiko löytyä täältä? http://www.cmsnl.com/honda-vt700c-sh...3.html#results
Eipä näköjään ollutkaan myynnissä enää ostoskorin puolesta.
Viimeksi muokannut: tate66; 20.02.2015 klo 19:46. Syy: Tarkistusta
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Ite oon hankkinu Total Sealiltä kun on tarvinnut erikoisempia.
http://015ef8d.netsolhost.com/SearchByBore.aspx
Poraus on jenkkimitoilla, kato siitä oikea, ja sitten Groove size.
Ja niiltä saa tilatenkin. Tässä 4* vuoden takainen lainaus sähköpostiviestistä, mitä maksoi sillon täysin custom-setti männänrenkaita. Tuossa oli siis yhteensä 12 rengasta.
Cylinder bore 3.8299 inch, and rings from 1st to 3rd are 1,2mm,
> > > 1,5mm, 3,0mm.
> > > No problem...We can do that as a Custom Set.
> > > $148.87
EDIT: Jäi oleellinen osa lainauksesta pois, tuo hinta oli siis per sylinteri.
Ostettiin samassa tilauksessa myös suoraan löytyviä männänrengassettejä muille, ne oli luokkaa 45$ per sylinteri.
Ja ne kaikki tais itse asiassa olla gapless puristerenkailla, sekin lisää vähän hintaa. Eli puristerenkaan uraan tuli kaks ohutta rengasta, jonka päät asetettiin 180* toisistaan, vähentää ohivuodon teoreettisesti* nollaan.
Viimeksi muokannut: Inlinee; 20.02.2015 klo 19:56.
Amerikkaa
Ebaysta yleensä löytää yllättävän harvinaisiakin osia, mutta hakusanat pitää osua kohdalleen.
Hondaan löytyi tuommoisia tuloksia hakusanalla honda vt700 piston.
En tunne pyörääsi, mutta haulla löytyy sylintereitä, mäntiä, renkaita ja noiden yhdistelmiä. Olisiko niistä mikään tarpeisiisi sopiva?
BMW R 1150 RT 2002
Kawasaki Z500 1981 -cafe racer
Yamaha DT125 1981
IC 56 1960
En tunne pyörääsi, mutta haulla löytyy sylintereitä, mäntiä, renkaita ja noiden yhdistelmiä. Olisiko niistä mikään tarpeisiisi sopiva?[/QUOTE]
Osuma tulee kohdalleen, mutta nuo ovat käytettyä tavaraa. Idea on, että kun avaan, niin laitan uudet romppeet.
Kiitos vaivannäöstä kuitenkin!