Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Kummaa pohdintaa. Jos edes hitusen joutuisin arpomaan että onkohan gummi ok vai ei, se riittäis vaihdon syyksi. Itselleni riittää että rengas käyttäytyy tyhmästi asfalttipaikan reunan kanssa niin viskaan mäkeen ja vaihdan toisenlaiset. Se on tuhannen sama kuinka paljon hipotekniikkaa ja tingelTangelia vehkeessä on, kun kaiken sen hypertekniikan, sekä sitä komentavan kuskin ainut kontakti todellisuuteen tapahtuu lopulta renkaan kautta, alle puolikkaan kämmenen kokoisella pinta-alalla maksimissaan.

Jos ei persus kesä rengastaa laitetta asianmukaisesti, kannattaa miettiä muita harrastuksia.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Joku rauhallinen matkapätkä valtatietä körötellen kauniissa kelissä varmaan menee jos renkaan saa halvalla.

Tuossa lauseessa on koko jutun juoni. Jos rengas on vanhaa paistosta niin se on huono. Jos se kuitenkin myydään halvalla niin se muuttuu hyväksi.
    Kokemuksesta tiedä että kolme-neljä vuotta vanha paistos on "vanha" ja 150,-€ sellaisesta kovettuneesta saippuasta on hirveä hinta. Kun hinta on 99,-€ niin puhelimessa on hätääntynyt ääni: "onko sulla vielä se rengas". Ratkaisevaa ei ole renkaan ikä vaan hinta.
    SkinTeceissä on kyl hyvä pito, suosittelen... ei tarvii pitovoidella, ja oli hienot hiihtoilmat tänään
    T7
  4.  
    Itse kanssa miettinyt tätä joskus enemmän, samoin kuin sitä että minkälaiset (merkki, malli) kumit alle kannattaa ostaa. Nyt sitten kun olen pelannut näiden K100 Bemareiden kanssa olen havainnut, että normaalissa katuajossa, mukaanlukien reipashenkinen mutkatieajo melkein mikä tahansa pyöreä, musta ja alle 20 vuotta vanha on ihan suht koht OK.

Täytyy oikein tallilla huomenna tarkistaa minkäikäinen rengas pyörässä on takana alla ja ongelmitta sen kanssa viime kesänä ajelin. Ihan loppuhan se jo on, samoin kuin etunen, mutta ei sitä ilkeä uutta kumia ostaa kevään karheille asvalteille. Ajelen nuo sileiksi ensin.

Ja noh. Seuraavaksi tuleekin alle nappularenkaat.

Edit: 06 näyttää olevan takanen.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 19.02.2015 klo 23:30.
    Retired
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12