Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Eli miten lähtee peilit atomeiksi. Pitäis saada peilin lasi irti mukista jotta pääsis käsiks varren kahteen kiinnitys pulttiin. Kenellä mitään ideaa? Ei viittis pistää paskaks.
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
  2. #2
    Mulla oli -87 mallinen ja siinä varren suoja oli semmoista joustavaa kumia jonka sai kuorittua varren päältä syrjään että pääsi niihin kiinnityspultteihin käsiksi. Levitin peiliä vähän ulommas rikoilla ja pidemmillä pulteilla.

    ex. varadero xl 125
    ex. cbr 1000f
    nyt fjr 1300

    http://meltorautahanuri.blogspot.fi/

    Ajan minne haluan, minulla on vaimon lupa sanoa niin.
  3. #3
    Pultit ovat peililasin alla, just ja just näkyy kun vippaa lasia vähän. Millään työkalulla ei pääse käsiks. Pystyykö lasin irroittaa jotenkin.
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
  4. #4
    Lainaa Limppa kirjoitti Katso viesti
    Pultit ovat peililasin alla, just ja just näkyy kun vippaa lasia vähän. Millään työkalulla ei pääse käsiks. Pystyykö lasin irroittaa jotenkin.
    Täällä, How-remove-90-cbr1000f-mirror-glass joku irroittanut lasin kuumalla vedellä ja kertakäyttöveitsillä.
  5. #5
    Thäänks!! Kokeillaan heti kun päästään töistä veke.
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
  6. #6
    Yhden Er 6 Kawan muovipeilit kastoin hetkeksi kattilaan, jossa oli kiehuvaa vettä. Hyvin onnistui..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  7.  
  8. #7
    Onnistunut projekti. Kuumaan veteen, sitten varovasti kertis veitsien kaa taivuttelua ja: plops! Toimii!!!
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.