Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 159:sta
  1. #61
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mitens toi menikään. Tuleeks tieto sp:hen kun voi noutaa vai...
    Pyritään tiedottamaan kyllä. Olen ollut viikon verran reissun päällä, joten vähön katkonaista on sähköpostin seuraaminen. Tämän hetken tilanne on se, että suurin osa pukeista on noutovalmiina, mutta esim. VFR adapterit eivät vielö ole saapuneet.
  2. #62
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mun paketti oli miltei samannäköinen vaikka hain sen eurobikerilta itse . Mistähän mä löytäisin tuon videon, kokous ohjeita ei ollut?

    Btw, pitäisikö tuon kammen liikkua??
    Kyllä kampi liikkuu, kun vedät sen mekaanisen tappilukituksen ulospäin. Samaa pähkäilin itsekin jonkun aikaa.

    Nuppiruuveille en löytänyt järkevää käyttöä.
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.
  3. #63
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti en osaa kasaamisessa auttaa. En ole omaani vielä käynyt hakemassa.
    Kasaan tuon sain ilman ongelmia. Ainoat oli nuo mainitut sormiruuvit, niiden tarkoitukseksi arvaan pyörä-osien vaihtoehtoisen kiinnityksen. Yritin ovelasti kaivaa tietoa rikkoutuneesta paketista mahdollisesti hävinneelle asennusohjeelle. Ohjetta taas jos olisi erehtynyt kysymään olis joku foorumilla kuitenkin närkästynyt ja valittanut miten ihmeessä sitä pystyy edes väärin kasaamaan
    S1000RR -10
  4. #64
    Sit kun aika antaa projektivastaaville myöten, niin olisi kiva saada tietää milloin loput pukit/sovitteet tulevat? Nimim. tarvis jo...
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  5. #65
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Sit kun aika antaa projektivastaaville myöten, niin olisi kiva saada tietää milloin loput pukit/sovitteet tulevat? Nimim. tarvis jo...
    Käyn tänään tai huomenna Eurobikerilla ja ilmottelen tänne kun kuulen aikataulusta.
  6. #66
    Kun tällä viikolla kävin hakemassa saapuneet palikat ei osannut sanoa mitään aikataulua koska tulee puuttuvat adapterit. Laittaa kyllä tekstiviestin kun on perillä, ei taida toimittaja liian tiuhaan infota toimitusaikataulusta.
    RC8 mökkiajeluihin
    K7 gixxeri radalle, FXST kainaloiden tuuletukseen, Kymco Agility 50 ajokiellon varalle
    Don't call me stupid, I'm insane!
  7. #67
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    MotOrg ry jäsen
    Mulle viesti oli saman suuntainen, pukit on varastossa mutta adapterit tipahtelee miten sattuu tulemaan.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  8. #68
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Ja mä taidan tarvita uudenlaisen adapterin... joo hoidan ite...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  9. #69
    Jassåå, mahtaakohan kestää, kun mm. oman pyörän adapteri on ilmeisesti vasta kehittelyasteella?
    http://sumomoto.en.alibaba.com/produ...Side_Lift.html
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  10. #70
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Cbr 1000 rr:n adapteri ei vakuuttanut. Ongelmaan monta syytä. Mutteri täytyy poistaa ja adapterin ulkonema liian suuri.......ei hyvä! Alatapin kohdalta puuttuu syvyystuki.
    Ei tämä mikään varikkopukki ole. Video hyvä, mutta käytäntö toinen.

    Pyörä sen verran etupainoinen, etten saannut keulaa nousemaan, joten etupyörä kosketti lattiaa. Perä nousi ihan kiitettävästi. Jos yrittää säätää adapteriin "ennakkoa", niin ei taivu paikoilleen.

    Laitan kuvaa, jos saan toimimaan.
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.
  11. #71
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Cbr 1000 rr:n adapteri ei vakuuttanut. Ongelmaan monta syytä. Mutteri täytyy poistaa ja adapterin ulkonema liian suuri.......ei hyvä! Alatapin kohdalta puuttuu syvyystuki.
    Ei tämä mikään varikkopukki ole. Video hyvä, mutta käytäntö toinen.

    Pyörä sen verran etupainoinen, etten saannut keulaa nousemaan, joten etupyörä kosketti lattiaa. Perä nousi ihan kiitettävästi. Jos yrittää säätää adapteriin "ennakkoa", niin ei taivu paikoilleen.

    Laitan kuvaa, jos saan toimimaan.
    Jos tuntuu että ei sulla toimi, niin voin lunastaa omakustanne hintaan
    Elämä on onneksi mutkikasta
  12. #72
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Jos tuntuu että ei sulla toimi, niin voin lunastaa omakustanne hintaan
    Adapterin tukiakseli vaakatasoon, kuten videossa, niin alko etupyörä nousta maasta. Joten jää toistaiseksi tallin varustuksiin.
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.
  13. #73
    Mulla r6ssa adapteri ei oikein ole järkevä. Pitäisi vaihtaa moottorin kiinnitysruuvi ja pultti toisinpäin, mutta se ei ole tehty käännettäväksi. Jää keskityskartioholkki käyttämättä muuten. En tiedä mitä vaikutusta sillä olisi.. Vähän kyllä arveluttaa. Onko muilla r6 ostettu tuota?
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä #28
  14. #74
    Koskahan tätä vois kuvitella tulevan kotiin ?
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda VFR 1200 F -10
  15. #75
    k7 kiksuihin ei varmaan vielä jengi oo saanu sovitinta? Ei sen puoleen että pukistakaan ilmoituksia olisi näkynyt.
    Ducati HM1100s + GsxR1000 k7
    http://www.youtube.com/user/weeboom1
  16. #76
    ^Nope
    RC8 mökkiajeluihin
    K7 gixxeri radalle, FXST kainaloiden tuuletukseen, Kymco Agility 50 ajokiellon varalle
    Don't call me stupid, I'm insane!
  17. #77
    Olisi kiva, jos saisi tehtaalta arvion, milloin ottavat tuotantoon noita puuttuvia adaptereita (ihan lista niistä ja aikatauluista) ja sitten siihen kuljetukset päälle.

    Kiitos ja kumarrus.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  18. #78
    Käy jokseenki sääliksi niitä puuhamiehiä jotka tän masinoi. Saadakseen itelle ja muille jonkun kympin säästön, mailia ja palautetta sataa. Ei tainnu päästä tuntipalkoille?
  19. #79
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lisäksi puuhamiehen omat kamat jäivät jälkitoimitukseen...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  20. #80
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Olisi kiva, jos saisi tehtaalta arvion, milloin ottavat tuotantoon noita puuttuvia adaptereita (ihan lista niistä ja aikatauluista) ja sitten siihen kuljetukset päälle.

    Kiitos ja kumarrus.
    Moi,

    Sain eilen hieman lisää tietoa:

    Valitettavasti tehtaan alkuperäisestä tiedotuksesta poiketen puuttuvat adapterit ovat uusia malleja, joiden lopputestausta ei ole vielä tehty, joten tehdas ei pystynyt vielä ilmoittamaan lopullista toimitusaikaa. Lupasivat ilmoittaa heti kun on valmista.

    Pahoittelen tehtaan virheellisestä tiedotuksesta aiheutunutta viivästystä itseni ja Eurobikerin puolesta. Toivon, että jaksatte odotella adaptereita saapuvaksi, mutta muussa tapauksessa voitte olla yhteydessä suoraan sähköpostitse (sama osoite, josta lähetin maksutiedot yms.).
  21. #81
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Käy jokseenki sääliksi niitä puuhamiehiä jotka tän masinoi. Saadakseen itelle ja muille jonkun kympin säästön, mailia ja palautetta sataa. Ei tainnu päästä tuntipalkoille?
    Noh, ei tartte sääliä sentäs. Tosin ei tässä kyllä ihan tuntipalkoille pääse, mutta jos lopputuloksena olis alkutilannetta enempi hyvää mieltä jäsenistössä niin voi katsoa onnistuneensa.
  22. #82
    Lainaa tamik87 kirjoitti Katso viesti
    Mulla r6ssa adapteri ei oikein ole järkevä. Pitäisi vaihtaa moottorin kiinnitysruuvi ja pultti toisinpäin, mutta se ei ole tehty käännettäväksi. Jää keskityskartioholkki käyttämättä muuten. En tiedä mitä vaikutusta sillä olisi.. Vähän kyllä arveluttaa. Onko muilla r6 ostettu tuota?
    Mulla oli -06 vuotinen R6R ja Bursigin keskeltä nostava pukki. Jouduin myös kääntämään yhden moottorin kiinnityspultin, jolloin alkuperäinen holkki jäi käyttämättä ja sen tilalle tuli pukin mukana tullut holkki, johon adapterin toinen tappi sopi. Ei ollut mitään ongelmia. Pari talveakin pyörä oli pukin varassa.

    Jake
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
  23. #83
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Valitettavasti tehtaan alkuperäisestä tiedotuksesta poiketen puuttuvat adapterit ovat uusia malleja, joiden lopputestausta ei ole vielä tehty, joten tehdas ei pystynyt vielä ilmoittamaan lopullista toimitusaikaa. Lupasivat ilmoittaa heti kun on valmista.
    Tää haiskahtaa tutusti "kiinalaiselta jutulta". Saattaa olla että vaatii €bikerilta määrätietoista (mieluimmin vähintään viikottaista) seurantaa toimittajan suuntaan. Voi kääntyä parhain päin, suht nopeastikin, kun kerran tilaukset on sisällä... Toivottavasti jerkku riittää.
    MAD (mean absolute deviation)
  24. #84
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Tää haiskahtaa tutusti "kiinalaiselta jutulta". Saattaa olla että vaatii €bikerilta määrätietoista (mieluimmin vähintään viikottaista) seurantaa toimittajan suuntaan. Voi kääntyä parhain päin, suht nopeastikin, kun kerran tilaukset on sisällä... Toivottavasti jerkku riittää.
    Mä oon pommittanu eurobikeria viikon-kahden välein ja eurobiker vähintään samalla tahdilla pommittanut tehdasta. Eli kovasti yritetään saada homma pakettiin mahdollisimman pian.
  25. #85

    Tunnus suljettu
    Liittyi Feb 2014
    Pan dude tässä älkää peljästykö
    Ihmettelen kovasti mikä tässä on notta pitää olla välikäsi eurobikerrin ja asiakkairen välissä??? Nua pukit tuskin on koskaan kuulleetkaan CE merkinnästä, käytöohjettakaan ei lukemani perusteella ole. Laki taas vaati molempia, tallissa kun se varjeltu ja koko talven vahattu kulta kopsahtaa nurin tuan pukin varasta ollaan ihmeissään. Vakuutus yhtiö nostaa punasen kortin ja viheltää pelin poikki nou mani nou fani.
    Meikäläinen on vähän kiälimiähiä kun kiärtelin ameriikkaa moottoripyärällä sillä välin kun turkulaiset ajeli sohjossa ja sualassa
  26. #86
    Ratavastaava pupu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PanDude kirjoitti Katso viesti
    Pan dude tässä älkää peljästykö
    Ihmettelen kovasti mikä tässä on notta pitää olla välikäsi eurobikerrin ja asiakkairen välissä??? Nua pukit tuskin on koskaan kuulleetkaan CE merkinnästä, käytöohjettakaan ei lukemani perusteella ole. Laki taas vaati molempia...
    Mikä laki vaatii?

    Vai olisitko ihan vaan jostain syystä siinä luulos, et se toimii joko sähköllä tai kaasulla?
    kaikki ratailuasiat: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org ei privaviestejä!

    "Puput on suloisia muttei kovin älykkäitä"
  27. #87
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Ce- merkintä on turvallisuusmerkintä:
    CE- merkintä ei ole tuvallisuusmerkintä. CE- merkintä on valmistajan ilmoitus että ko. tuote/laite täyttää Euroopan unionin vaateet.

    Ohessa viranomaisturinaa tueksi.

    Tukes:"CE-merkintä ei ole yleinen turvallisuusmerkki.
    CE-merkintä ei pääsääntöisesti ole yleinen turvallisuusmerkki eikä kaiken kattava turvallisuuden tae kuluttajille. Direktiivit eivät kata tuotteen kaikkia ominaisuuksia esim. käyttöominaisuuksia vaan vain tietyn osan esim. mekaanisen kestävyyden tai syttyvyyden. CE-merkintä ei myöskään erottele tuotteiden paremmuutta."
  28. #88
    Sit on vielä CE ja C E merkit erikseen.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  29. #89
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Se on siis nimenomaan turvallisuusmerkki.
    Ei ole. CE merkintä toteaa että ko kohde täyttää lain vaatimukset. CE ei tarkoita että tuote on mitenkään tuvallisempi kuin CE- merkitön tuote.

    Oma yritykseni on leimauttanut tuotteita CE- leimaan, eivätkä ainoatkaan tarkennetut asiat ole liittyneet turvallisuuteen mitenkään.
  30.  
  31. #90
    Lainaa PanDude kirjoitti Katso viesti
    Pan dude tässä älkää peljästykö
    Ihmettelen kovasti mikä tässä on notta pitää olla välikäsi eurobikerrin ja asiakkairen välissä??? Nua pukit tuskin on koskaan kuulleetkaan CE merkinnästä, käytöohjettakaan ei lukemani perusteella ole. Laki taas vaati molempia, tallissa kun se varjeltu ja koko talven vahattu kulta kopsahtaa nurin tuan pukin varasta ollaan ihmeissään. Vakuutus yhtiö nostaa punasen kortin ja viheltää pelin poikki nou mani nou fani.
    Meikäläinen on vähän kiälimiähiä kun kiärtelin ameriikkaa moottoripyärällä sillä välin kun turkulaiset ajeli sohjossa ja sualassa
    Näyttää ihan siltä että jotakuta ottaa vähän kupoliin että muut nauttii mopoilusta ympäri vuoden ihan täällä suomessa.

    Mitä aiheeseen tulee niin yksikään vakuutusyhtiö ei pysty laistamaan korvauksista vedoten ce merkinnän puuttumiseen. Eli normi provoilua.
    Elämä on onneksi mutkikasta
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen