Jotenkin on jäännyt sellainen kuva et custom pyöräily on katoava laji tai sit vanhojen ukkojen pyörä,et nuoremmat haluaa nopeasti kiihtyviä kyykkyjä jossa huippunopeudet pyörii 200km paremmalla puolella.Lukee sit mitä tahansa keskustelua niin enimmäkseen on kysymys isoista ja nopeista pyöristä![]()
väärä foorumi jutella customeista...tää orggi siis, täällä kaikki ajaa Ninja H2:lla ja keulii suomen halki
omat customfillareiden sivustot on sitten missä turista niistä enempi. intruderclubfinland, vulcanriders.fi, vmaxclubdfinland... jne..
***
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Minkäs minä luonnolleni mahdan, kun veri vetää sporttimopon kahvoihin ja customin kattominen aiheuttaa masennusta t: pojankloppi -87
En nyt ole hetkeen katsellut esimerkiksi kevareiden tarjontaa, mutta tuntuu niiden tarjonta kallistuvan enemmän tuonne kyykky ja supermoto puolelle. Sen jälkeen mielenkiinto siirtää jalat eteenpäin ei enää houkuttele ennen eläkeikää.![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Kyllä se veri on aina vetäny customien puolelle.
Tosin ihan rakentamisen ja käpistelyn ilosta sekä kynäruiskukikkailun kohteena on joku fighter/kahvioraaseri projekti kutkutellu takaraivoa tän talven.
T: pojankloppi vm-80
Eihän se ole ratailijoiden tai letkailijoiden vika, että on vähän hiljaista toi custom aiheinen jutustelu ORGissa.
Rohkeesti vaan aloittamaan keskusteluja, niin toivottavasti se siitä elpyy
Aloittakaa vaikka jostain kahvittelu miitistä. Keväällä alkaa hitaat letkat joita kannattaa ainakin kokeilla.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Entäs kun ajaa kustomilla rataa?
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Sportit on parhaita ajaa, mutta customissakin on vahva viehätys. Tämä Valkyrie on kuin pommikoneella lentäisi.
![]()
http://winterride.com
^ näin viime kesänä jögevassa helkutin komeen valkyrian, hopea mustilla liekeillä. Sellanen lowrider custom tyyppinen, ei ollu mitään pleksejä tms. Jonkun sellasen saattasin kelpuuttaakkin, kattelin tossa jo yhtä honda cx "cafe/customia" mut se ei koskaan vastannu vaihtoehdotukseen cebariin ja ilmo katos et meni vissiin kaupaksi.
Näillä mun ranteilla on varmaan vääjäämätöntä jossain vaiheessa siirtyä setäosastoon mut se on vielä epävarmaa että tarkoittaako se enempi Paneuropean/Triumph Trophy osastoa vai sitten ihan papatinta. Vedetään ny pää edellä vielä kun ollaan nuor... rik... kom... noh, toistaiseksi...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Onhan niitä Customejakin monenlaisia. Voisi moni kyykky jäädä jalkoihin esimerkiksi tälle.
https://www.youtube.com/watch?v=R4uY7VcozXk
pl
Niin. Jos kerran rekan nupeillakin ajetaan rataa, niin miksipä ei customeillakin.![]()
Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Mulla jää vaan alumiiniraitaa
http://i53.photobucket.com/albums/g5...TT/RAdalla.jpg
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
^ kaveri ei osaa päättää kanttaako se kropalla ulos vai sisäänpäin..![]()
Tästä on tuloksena varmaan mukavan näköinen kyynärpää.
Mulla custom kulttuurissa vähän häiritsee tuo t-paita + tatskat tyyppinen ajovarustus. Toki omapa on asiansa mutta silti.
XX
^^^ Tuo sentään on päässyt pois kaupan parkkipaikalta...
T-paita on ainoa valinta helteellä.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Niinpä jos...... tuommosen customin sais jonnain päivänä ......
https://www.youtube.com/watch?v=rqycx3gM4Zg
Vmax#1175
Ride The Legend