Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 73:sta
  1. #1
    Jotenkin on jäännyt sellainen kuva et custom pyöräily on katoava laji tai sit vanhojen ukkojen pyörä,et nuoremmat haluaa nopeasti kiihtyviä kyykkyjä jossa huippunopeudet pyörii 200km paremmalla puolella.Lukee sit mitä tahansa keskustelua niin enimmäkseen on kysymys isoista ja nopeista pyöristä
  2. #2
    Lainaa 750cc kirjoitti Katso viesti
    Jotenkin on jäännyt sellainen kuva et custom pyöräily on katoava laji tai sit vanhojen ukkojen pyörä,et nuoremmat haluaa nopeasti kiihtyviä kyykkyjä jossa huippunopeudet pyörii 200km paremmalla puolella.Lukee sit mitä tahansa keskustelua niin enimmäkseen on kysymys isoista ja nopeista pyöristä
    Haittaakse?
    Suzuki V-Strom 800DE -24
    Exät:Yamaha Tracer 900 -18, Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  3. #3
    väärä foorumi jutella customeista...tää orggi siis, täällä kaikki ajaa Ninja H2:lla ja keulii suomen halki

    omat customfillareiden sivustot on sitten missä turista niistä enempi. intruderclubfinland, vulcanriders.fi, vmaxclubdfinland... jne..
    ***
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -Aki- kirjoitti Katso viesti
    väärä foorumi jutella customeista...tää orggi siis, täällä kaikki ajaa Ninja H2:lla ja keulii suomen halki

    omat customfillareiden sivustot on sitten missä turista niistä enempi. intruderclubfinland, vulcanriders.fi, vmaxclubdfinland... jne..
    Juuri näin. Eikä se kustomilla ajelu mihinkään katoa. Siitä pitää kihti ja reuma huolen
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin. Eikä se kustomilla ajelu mihinkään katoa. Siitä pitää kihti ja reuma huolen
    joo varmaan kaikista motoristeistä tulee customisteja kun elävät tarpeeksi vanhaksi (vaikka moni yrittää väittää vastaan)... tai sit ne ei elä vanhaksi
  6. #6
    Minkäs minä luonnolleni mahdan, kun veri vetää sporttimopon kahvoihin ja customin kattominen aiheuttaa masennusta t: pojankloppi -87

    En nyt ole hetkeen katsellut esimerkiksi kevareiden tarjontaa, mutta tuntuu niiden tarjonta kallistuvan enemmän tuonne kyykky ja supermoto puolelle. Sen jälkeen mielenkiinto siirtää jalat eteenpäin ei enää houkuttele ennen eläkeikää.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  7. #7
    Kyllä se veri on aina vetäny customien puolelle.
    Tosin ihan rakentamisen ja käpistelyn ilosta sekä kynäruiskukikkailun kohteena on joku fighter/kahvioraaseri projekti kutkutellu takaraivoa tän talven.
    T: pojankloppi vm-80
  8. #8
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Eihän se ole ratailijoiden tai letkailijoiden vika, että on vähän hiljaista toi custom aiheinen jutustelu ORGissa.
    Rohkeesti vaan aloittamaan keskusteluja, niin toivottavasti se siitä elpyy
    Aloittakaa vaikka jostain kahvittelu miitistä. Keväällä alkaa hitaat letkat joita kannattaa ainakin kokeilla.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  9. #9
    Entäs kun ajaa kustomilla rataa?
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  10. #10
    Sportit on parhaita ajaa, mutta customissakin on vahva viehätys. Tämä Valkyrie on kuin pommikoneella lentäisi.

    http://winterride.com
  11. #11
    ^ näin viime kesänä jögevassa helkutin komeen valkyrian, hopea mustilla liekeillä. Sellanen lowrider custom tyyppinen, ei ollu mitään pleksejä tms. Jonkun sellasen saattasin kelpuuttaakkin, kattelin tossa jo yhtä honda cx "cafe/customia" mut se ei koskaan vastannu vaihtoehdotukseen cebariin ja ilmo katos et meni vissiin kaupaksi.

    Näillä mun ranteilla on varmaan vääjäämätöntä jossain vaiheessa siirtyä setäosastoon mut se on vielä epävarmaa että tarkoittaako se enempi Paneuropean/Triumph Trophy osastoa vai sitten ihan papatinta. Vedetään ny pää edellä vielä kun ollaan nuor... rik... kom... noh, toistaiseksi...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  12. #12
    Onhan niitä Customejakin monenlaisia. Voisi moni kyykky jäädä jalkoihin esimerkiksi tälle.

    https://www.youtube.com/watch?v=R4uY7VcozXk
    pl
  13. #13
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Entäs kun ajaa kustomilla rataa?
    Ei sekään väärin ole. Ja kipinäsuihkut mutkissa on aina komeeta kateltavaa.
    Superbike #7
  14. #14
    Niin. Jos kerran rekan nupeillakin ajetaan rataa, niin miksipä ei customeillakin.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  15. #15
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei sekään väärin ole. Ja kipinäsuihkut mutkissa on aina komeeta kateltavaa.
    Mulla jää vaan alumiiniraitaa

    http://i53.photobucket.com/albums/g5...TT/RAdalla.jpg
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  16. #16
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei sekään väärin ole. Ja kipinäsuihkut mutkissa on aina komeeta kateltavaa.
    Harley style





    Amerikkaa
  17. #17
    ^ kaveri ei osaa päättää kanttaako se kropalla ulos vai sisäänpäin..
  18. #18
    Tästä on tuloksena varmaan mukavan näköinen kyynärpää.

    Mulla custom kulttuurissa vähän häiritsee tuo t-paita + tatskat tyyppinen ajovarustus. Toki omapa on asiansa mutta silti.
    XX
  19. #19
    ^^^ Tuo sentään on päässyt pois kaupan parkkipaikalta...

    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  20. #20
    T-paita on ainoa valinta helteellä.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  21. #21
    Lainaa Järkäle kirjoitti Katso viesti
    ^^^ Tuo sentään on päässyt pois kaupan parkkipaikalta...

    Tais olla edellinen pyörä tehoton custom, kun noin reteesti tarjosi kaasua
  22. #22
    Klassikko: brand new bike, and brand new rear rubber.
    <p>.</p>
  23. #23
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Klassikko: brand new bike, and brand new rear rubber.
    Pitääkö superpyörällä lähtee aina varovasti liikkeelle?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  24. #24
    Jos on: brand new rear rubber, only.
    <p>.</p>
  25. #25
    Niinpä jos...... tuommosen customin sais jonnain päivänä ......
    https://www.youtube.com/watch?v=rqycx3gM4Zg
    Vmax#1175
    Ride The Legend
  26. #26
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    T-paita on ainoa valinta helteellä.
    Peikkoja ei saa ruokkia mutta mun puolesta saatte vetää vaikka speedoissa

    janne
    XX
  27. #27
    Lainaa janne_s kirjoitti Katso viesti
    Peikkoja ei saa ruokkia mutta mun puolesta saatte vetää vaikka speedoissa

    janne
    Eihän sitä voi ymmärtää, jos aina on pleksin takana ja vielä koko ukko suojapuvussa.
    Joutuu painaa menee niin keleesti, kun muuten ei tunnu miltään.

    Kiva vedellä joskus paljaaltaan, kunhan olosuhteet on oikeat.
  28. #28
    Lainaa janne_s kirjoitti Katso viesti
    Peikkoja ei saa ruokkia mutta mun puolesta saatte vetää vaikka speedoissa

    janne
    Vaatetus kelin mukaan, siinähän kärsit ja hikoilet 100% varmuudella.
    Jos t-paita shortseissa kaatuu, sitten kärsin minäkin, mutta todennäköisyys mun kärsimiseen on paljon pienempi kuin sinulla...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  29. #29
    1 kaato opettaa enemmän kuin turhat horinat internetissä.
    XX
  30.  
  31. #30
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Vaatetus kelin mukaan, siinähän kärsit ja hikoilet 100% varmuudella.
    Jos t-paita shortseissa kaatuu, sitten kärsin minäkin, mutta todennäköisyys mun kärsimiseen on paljon pienempi kuin sinulla...
    Se on suurta kärsimystä jo edes istua customin kyytiin. Saati sitten liikkua moisilla vehkeillä. Julkisella paikalla en kehtais pysähtyä, kun joku vois tunnistaa.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen